• 34 •

1K 132 54
                                    

S E R K A N

Eda'nın söylediklerine karşı şok geçirdim. Ağzımdan tek bir kelime çıkamadı. Bu doğru olamaz değil mı? Olamaz.. hayır.

E: beni iyi dinle, Serkan Bolat. Ben bu hayatta bir tek Denizi sevdim, onu hala da seviyorum.

S: yalan söylüyorsun.. böyle bir şey olamaz, biz-

E: biz diye bir şey yok.

S: Eda, bak biliyorum Balca yüzünden kızgınsın, hatta beni dinlemek bile istemiyorsun ama—

E: ben sadece doğruyu söylüyorum. Ben seni sevmiyorum, Serkan. Hiç sevmedim.

S: ya bir kere bir sus dinle beni. Küçük şımarık bir çoçuk gibi davranma!!

Eda sustu.. onun gözlerinde bir şey vardı, ama tam kestiremiyordum.

S: Balca ile iki yıl sevgiliydim ama asla sevmedim onu. Saygı duydum, arkadaş gibi gördüm ama asla sevmedim onu. Annem yüzünden bu ilişkiye başlamıştım, öyle de devam etti. Bir yere varacağı falan yoktu! Ben İstanbula gelmeden önce ayrılmıştık!! Şimdi kesin annemle konuştu seni öğrendi öyle geldi.. Eda.. ben Balcayı hiç sevmedim. Asla. Seni sevdiğim gibi hiç bir kadını sevmedim ben.

E: ben üzgünüm Serkan.. ama ben diyeceğımı dedim sana zaten. Ben Denizi sev-

S: sus.

Gözlerimi sımsıkı kapattım ve bir yaş süzüldü gözlerimden.
Bir adım yaklaştım ona ve konuştum.

S: hiç birine değmezmişsin..

E: ne?

Bir şey demeden, ordan ayrıldım.

E D A

Serkan gittikten sonra, şirketeki mutfakta tek başıma kaldım.

Hiç birine değmezmişsin.. ne demek istedi ki bununla? Neye değmiyorum?

Gözlerimi sımsıkı kapattım ve derin bir nefes aldım. Sakın ağlama, Eda.. sakın. Kendini tut, ağlama.

Ama seni sevmiyorum, Denizi seviyorum dediğimde Serkanın yüz ifadesi gözlerimin önüne geliyor..
Özür dilerim... sana böyle bir şey yaşatığım için özür dilerim ama mecburdum.

Evet, Selin için böyle ağır konuştum ama.. Serkanı Balca ile denen kadınla görünce bir şey olmuştu bende.. yineden kork hissetmeye başladım.

Aynı şeyleri yaşayacağım diye ödüm koptu yine. Daha bir kaç gün önce korkmak istemedim, cesur olmak istedim ama yine korkak oldum.

Selin için ağır konuştum, doğru. Ama kendim için de ayrıldım ondan. Korkum yüzünden.

S E R K A N

İşime odaklanamiyordum şuan. Hiç bir şeye odaklanamıyordum.
Nasıl yanı? Her şey bir oyun muydu? Sırf Deniz yüzünden mı yaptı bunu? Benim duygularımla oynadı?

Bugün, şirkete daha fazla kalamayacağımı anlayıp çıktım. Leyla'ya bugün bir daha gelmeyeceğımı söyledim.

Kafamı toparlamam lazımdı. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum.

Arabaya bindim ve arabayı sahile sürdüm.
Arabadan çıkmadım, orda kaldım.

Sonra, Kerem'in fotoğrafını elime aldım.

S: özür dilerim, kardeşim. Yapamadım. Aşk aklımı almış.. seni anlayabiliyorum sanırım. Az da olsa. Ama merak etme, akıllandım. Buraya gelmem sebebim sendin. İntikam'dı. Ve o intikamı alacağım. Bu da yeminim olsun.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin