E D A
Seslice yutkundum ve yine nefesim kesildi.
Serkan bana çok yaklaştı. Kokusunu duyabiliyordum.O son sözleri aklımdan çıkmıyordu.
Belki de doğru kadını bulmuşum..
Serkan bana öyle bir bakıyordu ki.. ne diyeceğımı bile bilemedim.
Sonra kendime geldim ve konuştum. Hala sesim nasıl çıktı bile bilmiyorum. Bir fısıltı gibi sanki.
E: iyi. Sevindim senin adına.
Serkan bana bakmaya devam ediyordu. Bende ne yapacağımı bilmeyip masada bıraktığım dosyaları elime aldım ve Serkan'ın ellerinde bıraktım.
E: sen şunlara bak. Sonra üstünde konuşuruz. Benim işim var şimdi, ben gideyim.
Serkanın bir şey demesine fırsat bile vermedim, ordan uzaklaştım. Sola gittim ama sağa gitmem gerekti.
Sonra doğru yöne gitmek için arkamı döndüm. Serkan bana bakıp gülüyordu çaktırmadan. Ooof Eda of.S E R K A N
Eda şok yaşadı sözlerimle herhalde çünkü çok tuhaf davranıyordu. Bir kalmıştı öyle birden. Sonra biraz da saçmaladı. Sanki sözlü olduğumu duyunca bir kıskanmıştı gibi. Eda .. beni kıskandı.
Bende gülümsedim. Ve keyif ile sandayleme oturdum ve dosyaları elime aldım.
Bugün çok güzel bir gün, kimse keyfimi bozamaz.
E D A
Kendi masama dönmüştüm. Ama sürekli Serkanın olduğu yere bakıyordum.
Of ya, ne oluyor bana? Saçmalama, Eda. Kendine gel. İşine odaklan. Onu düşünme, işini düşün.Ve gerçekten de öyle yaptım. İşime bir şekilde odakladım ve çalıştım.
İki saat sonra yorulduğumu hissetim. Gözlerim de ağrıyordu bu bilgisiyardan.Saate baktığımda, mola zamanı olduğunu gördüm. Acaba Melo'yu mu arasam? Valla kıza bir özür borcum var, gerçekten.!
İstemeden kalbini kırdım onun. Hem kesin ds bilmek ister, ne var ne yok diye.
En iyisi ben Melo'yu arayım.
Telefonumu elime aldım ve Melo'yu aradım.S E L İ N
İki gündür berbat bir haldeyim. Midemde bir şeyin kalmadığını hissediyorum, artık kusmaktan.
Yüzümün rengi gitmişti, başım çok fena dönüyordu. Ve sürekli ama sürekli uyuma isteği var bende.
Hiç bir şey yapmıyorum ama çok yorgunum.Ya nasıl bir virüs bulaştı buna? Ooof.
Odama annem gelmişti. Bir bu eksikti.
Ef: Selin kızım, nasıslın? Daha iyi mısın?
Sel: hayır. Hatta daha berbat bir haldeyim. Ne yersem yiyim hemen kusuyorum sanki. Kim bilir nasıl bir virüse bulaştım.
Ef: kızım, böyle olmaz. Doktora gitmemiz lazım. Hadı kalk, ben seni doktora götüreyim.
Sel: ya anne tamam. Ben zaten gidecektim. Kendim giderim.
Ef: kendin gidebilecek durumda mısın?
Sel: o kadarı da değil ya. Hem şuan daha iyiyim. Merak etme. Ben kendim giderim şimdi doktora.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RomanceYa intikam aşka dönüşürse? Serkan Bolat tek bir amacıyla geldi İstanbula. Birini bulmak ve intikam almak için. Peki ya yalnış kişiyi bulduysa?