*7*

224 7 1
                                    

Soonbae POV

běžela jsem co nejrychleji jsem mohla ale moje noha mi to moc nedovolovala pořád jsem se otáčela jestli za mnou nikdo neběží takže jsem si cestou vyndala mikinu z batohu a oblékla jsem si ji aby bylo těžší mě poznat zbraň jsem si dala za pásek a "běžela" jsem dál už jsem tu stanici viděla už jen kousek ale přede mnou zastavilo černé auto se zatmavenými skly a z něj vyšel nějaký kluk a šel rovnou ke mě *stůj! varuju tě!* vytáhla jsem zbraň a namířila jsem na něj *nech mě být! nebo střelím!* začala jsem couvat ale narazila jsem do něčí hrudi, ten někdo mě chytl ruce a dal mi je za záda takže jsem upustila zbraň a ten druhej něco nalil na kapesník který mi pak dal na pusu a nos pak už byla jen tma

Jimin pov.

Soobin a Key se vrátili, měli s sebou i Soonbae, ta byla prozatím "mimo provoz". * Dejte jí ke mě, zamkněte jí tam a zbavte jí veškerých zbraní.* Nařídil jsem a nechal kluky ať udělají to co jsem řekl, mezitím co my jsme debatovali nahoře tak dole v baru se pracovalo, potřebovali jsme to tam vyklidit. *Takže, co hodláš dělat dál?* Zeptal se Bang Chan *Momentálně je pro mě nejpřednější zotavení mých lidí, prozatím nemám moc plánů. Bylo to hodně nečekané* Promnul jsem si čelo * Víš snad že jsme tu abychom ti pomohli* poplácal mě po zádech Changbin *Díky kluci, jestli chcete tak můžete zůstat.* Usmál jsem se na ně * Pokojů máme dost a horní patro neobdrželo téměř žádné škody* konstatoval jsem, celkově jsme se s klukama louh neviděli a bylo to příjemné opět si bezstarostně povídat *DSG neustále nabírá členy, rozrůstají se* upozornil mě Felix když vešel do místnosti * Jo a prý máš jít za tou holkou, probouzí se* Oznámil mi a já vystřelil okamžitě na nohy *kluci, jako doma* ujistil jsem je a odešel k sobě do pokoje.

Soonbae POV

když jsem se začala probouzet zjistila jsem že jsem v nějaký místnosti oh ne...to je Jiminův pokoj jak jsem si myslela byli to kluci od něj ihned jsem se posadila a snažila jsem se najít cestu kudy uteču *okno* řekla jsem si pro sebe a kulhala jsem k oknu *sakra notáák* okno bylo nějak zamčené ale najednou se otevřeli dveře a já ztuhla na místě * Není důvod utíkat, jsem tu jen pro to abych ti objasnil minulost tvého a mého otce* Promluvil klidně *nechci to vědět můj otec nebyl jako vy!* zatnula jsem pěsti ale pořád jsem koukala z okna *Myslíš že jsem neznal svého kmotra dostatečně dobře?* Zavrčel *Počátek svého dětství jsem s nima prožil, já tvého otce znal. Můj otec ho znal taky, to že se ti nesvěřil bylo jen z důvodu že tě chtěl chránit* už vnitřně bublal *kmotr? nikdy mi o vás neřekl a to by měl když ty máš být kmotřenec mého otce což je něco jako přijetí do rodiny a ja jako jeho dcera bych o vás teda alespoň o tobě měla vědět ne?! a pokud znáš mého otce měl by jsi znát i moji matku není to tak? a co jsem z doslechu o ní slyšela že nenáviděla vrahy a mafiány takže pochybuju o tom že by můj otec byl členem mafie. ale uznávám jsi dobrý lhář kdybych tátu neznala dost dobře tak bych ti to uvěřila* odfrkla jsem si s ledovou tváří a koukala do neznáma * Mám spoustu dokumentací, i kdyby jsi mi po tom nevěřila. Jednu věc ti řeknu předem, byť teď ztrácím nervy tak bych ti neublížil* přiblížil se *mafián a ztrácí nervy s nějakou holkou kterou může klidně hned zastřelit a nesrat se ní wow velmi drsný to mafián* zřejmě mu došli nervy protože mě donutil zacouvat a narazit do zdi, ruce mi opřel vedle hlavy *Nezahrávej si se mnou maličká* zavrčel varovně * ztrácím nervy kvůli tomu jak jsi tvrdohlavá, nechtěj abych se přestal ovládat * zavrčel mi těsně u ucha ja se jen uchechtla *mě už to vše je jedno klidně mě muč ale věř že se to všichni dozví že jste mafie a půjdou po vás a nehrabej na mě* zakousla jsem se mu do ohbí krku takže jsem ucítila i trochu krve an rtech a později i na jazyku a aby toho nebylo málo tak jsem ho kopla kolenem přesně mezi nohy zaskučel a svraštil obočí, vzdálil se ode mě.

Jimin pov.

Tak s tou to bude ještě těžký, rychle jsem se znovu sebral a sáhnul si na místo kam mě kousla *Povedený kousanec, zbyde po něm jizva* konstatoval jsem a rychle jsem jí čapl a povalil na postel v tu chvilku se jí v očích mihl strach *Já ženám a dívkám neubližuji* nechal jsem ji tam ležet a přešel ke dveřím, klíč jsem předal Joonovi co stál za dveřmi a ten nás tam se Soon zamkl. Přešel jsem k velké skříni a vytáhl z ní dokumentace hodil jsem je na postel a k tomu jsem přihodil ještě dvě fotoalba kde byly povětšinu času fotky mě, Otce a Soonbaenina otce, nebo třeba jen fotky otce a Soonbaenina táty. * Prostuduj si to, pak už ti možná dojde že my nejsme ten typ mafie co si myslíš že jsme, nejsme hajzlové co bezdůvodně napadají ostatní, pouze vracíme údery dvojnásobnou silou ale po podstatně větší odmlce. Bangtan nikdy nezapomíná jak na hříšníky tak i na přátele.* promluvil jsem ledově. 

Soonbae POV

*a to si myslíš že se v tom jako vyznám? nejsem sekretářka abych četla dokumentaci jako knihu* prskla jsem po něm a pak jsem se podívala na fotoalba a pomalu jsem jedno otevřela a začala si prohlížet fotky a u jedný fotky jsem se zarazila a snažila jsem se zadržet smích. Jimin jen nechápavým pohledem mě sledoval ja tu fotku vyndala a už jsem to nevydržela a začala jsem se smát na celý pokoj na fotce byl mladej Jimin s účesem alá hrnec a měl brýle styl Harry Potter *No moc se nesměj, myslím že ty na svých fotkách z dětství nevypadáš o moc lépe* 

Od Soumraku Do RánaKde žijí příběhy. Začni objevovat