Jackson si ránu opatrně olíznul *tak takhle jo...jen počkej až se mi ta tvá krasotinka dostane do rukou...Jimine pamatuješ jak nás na škole staršili s tou Japonskou ženskou co měla tu držku rozříznutou? Kuchisake - Onna myslím. tak přesně ta holka dopadne* usmál se spíš se jen nějak ušklíbnul kvůli tý tváři *Ty, hošánku, budeš rád když se odtud dostaneš* prskl jsem a otočil se k němu zády a opustil místnost
Soonbae POV
slyšela jsem ten křik až do pokoje znovu jem seděla zachumlaná v nějaký Jiminový mikině na posteli a koukala jsem zase do nějakýho alba a prohlížela jsem si fotky a snažila jsem se na to nemyslet Michael za mnou po nějaký době přišel *Soon budu odjíždět máme tour tak jsem ti něco přinesl* zvedla jsem k němu pohled *čau Mikey, copak mi neseš* usmála jsem se na něj jen se usmál sedl si vedle mě a dal mi 30 VIP lístků na jeho koncert *víc bohužel udělat nemůžu je to takový menší poděkování za záchranu a tak... Si je vem a rozdej je lidem tady co mi zachránili život, nevím co bych bez vás všech dělal* usmál se na mě a já ho hned objala *děkuju ti ale víš že by jsem tě tam nenechala nemohla by jsem přece jen...Moonwalkers tě musí chránit* trošku jsem se začervenala co si budeme je to můj dlouholetý vzor * Tak ty jsi taky Moonwalkerka?* Zeptal se s úsměvem *Jansně! Strašně tě obdivuju už odmalička!* vyjekla jsem nadšeně *Dobře, tak tady máš ty lístky a-* Přerušil nás zřejmě Mikeovo bodyguard *Pane Jacksone? Budeme muset jet* upozornil nás *Sama slyšíš, rád vás na koncertu uvidím* usmál se na mě a nakonec mě ještě jednou objal a pak zmizel za dveřmi pokoje
chvíli jsem na ty lístky koukala a pak jsem se znova schovala do mikiny a k pokoji se začali ozývat kroky, otevřely se dveře a dovnitř vešel Jimin, na rukávu měl krev a bylo na něm jasně vidět že bublal vztekem *Jiminie? Jsi v pohodě? Co ti řekl* on se na mě podíval a v tu chvilku jeho výraz povolil, rozešel ke mě a sedl si vedle mě *Neboj se, už ti neublíží, to ti slibuju* přitáhl si mě do objetí a políbil mě do vlasů *co ti řekl že jsi byl jak balon před odletem* on mě jen ještě více stiskl *Chce ti ublížit, tím že ubližuje tobě tak ubližuje mě, musíme se ho co nejdřív zbavit jinak nebudeš v bezpečí* zašeptal*neboj Jiminie nedovolím mu na mě sáhnout a ani tobě ublížit...proto jsem se tě na něco chtěla zeptat...* on mě pustil z objetí a podíval se mi do očí *Na copak by ses chtěla zeptat princezno?*koukla jsem e mu do očí * vy jste museli mít nějaký trénink jako mladí ne? Jako třeba jste se učili se zbraněmi atd...* On se na mě znepokojeně podíval *To jsme měli* přikývl *A mám pocit že tělocvična tu furt je* uchechtl se *no...chtěla bych se naučit to co umíte vy...přece jen se teď , dokud zase nenaberu sílu, neubráním tak bych se chtěla naučit zacházet se zbraněmi protože jediná věc se kterou trochu umím je nůž heh...* on chápavě přikývl *Ale nejdřív zajdeme k tomu doktorovi, ano?* ujistil se * no jooo porrrrrrraaaaat* uchechtla jsem se *hele Jimine teď mě tak napadlo...když na tom plese postřelili Yoongiho tak jsi s ním nechtěl do nemocnice ale teď se mnou chceš jít a riskovat že někdo zjistí co se mi doopravdy stalo?* on se jen uchechtl *Momentálně je trošku jiná situace, s Leukémií si kluci neporadí, neporadí si s ní ani Han. S Yoongim to bylo jiné, nebyla to smrtelná rána a kluci si s tím umí poradit* uchechtla jsem se *tak to jsem zvědavá na to až uvidijou ty menší jizvy nebo rány od pásku na zádech* koukla jsem ke dveřim kde stála Yuki a koukala na nás *Oni tě mlátili?* zeptal se bez dechu jen jsem na něj koukla a prárkrát jsem na prázdno otevřela pusu a pak jsem sklonila hlavu a jemně jsem kývla*jo vždychky když jsem se pokuusila utéct...nebo jsem někomu něco udělala nebo odmítla a jednou dokonce jen proto protože byl Jackson nalitej jak cep* Jimin potichu zavrčel *Já ho přetrhnu jak hada* zavrčel a pak se na mě podíval a přitáhl si mě do objetí, zabořil nos do mých vlasů a nasál jejich vůni *Nikomu tě nedám, ten hajzl si to vypije s přídavkem od Jina* jen jsem se usmála a víc se k němu natiskla *Jiminie?* koukla jsem mu do očí *Ano Soonie?* usmál se *miluju tě* políbila jsem ho on se jen do polibku usmál *Já tebe víc* přitáhl si mě blíž a já mu zajela rukama do vlasů on mi sjel rukama na boky a polibek prohloubil najednou ale na nás začala skákat Yuki a začala štěkat tak jsme byli nuceni se odtáhnout *Yukiiiii* vydechl Jimin *Copak chceš potvůrko malá* zeptal se jí a ona si stoupla na zadní a začala u Jimina prosit *asi ti chce taky dát pusu* zasmála jsem se on si jí vzal do náruče a ona mu okamžitě olízla obličej *Oke, tak jo* povzdechl si a pak se usmál a Yuki ho začala olizovat a začala vrtět ocáskem *no vidíš máš za mě dokonce i náhradu * zasmála jsem se *Tebe ani Yuki nenahradí* usmál se na mě a potom pustil Yuki na zem ta jako kdyby byla uražená přešla před něj sedla a koukala na něj vražedným pohledem *asi jsi jí urazil* uchechtla jsem se a najednou se Yuki zvedla a můžete hádat kam se zakousla...já z toho dostala záchvat smíchu, Jimin vykřikl a snažil se jí sundat zatím co já tam pomalu z toho brečela až mě z toho smíchu bolelo i břicho *Yukiii! Já ale ještě v budoucnu chci mít děti!* vyjekl Jimin když se mu podařilo Yuki sundat z toho jsem dostala ještě vetší záchvat smíchu *A ty se moc nesměj!* ukázal na mě *t-t-o ne-nejde* řekla jsem v záchvatu smíchu on se jen uraženě otočil a nafoukl tváře jako dítě.
ČTEŠ
Od Soumraku Do Rána
FanfictionCo se stane když zabijí nejznámějšího bosse mafie v Jižní Korei a jeho místo zdědí jeho mladý a docela nezkušený synáček který si myslí že mu svět klečí u nohou díky jeho kráse a penězům co má, ale co když potká dívku do které se zamiluje ale neřek...