Jimin Pov.
Jen jsem se uchechtl a otočil se na tu ženskou, ona se začala prsit a poslala mi vzdušný polibek, Urychleně jsem se podíval na Soon *Dobře asi si měla pravdu, Kde jsou tu hajzly? Potřebuju si vyprázdnit žaludek* Promluvil jsem *jak to mám vědět asi támhle * ukázala na dveře za ní a já se jen pousmál ale to k nám už přišla ta ženská položila nám na stůl naší objednávku a co nejvíc se na mě vyprsila *Děkujeme* poděkoval jsem a ona s vyšpulenou prdelí odešla zpátky a já se dál věnoval Soon *ehm Jimine* já se na ní jen zkoumavě podíval *Copak?* Usmál jsem se na ní *máš pod hrnkem něco* řekla a já jsem se jen podíval od hrnek a schoval si tvář do dlaní *Ona mi fakt dala číslo?* zhrozil jsem se *Však jí je dvakrát tolik co mě* zamračil jsem se a otočil se na nějakou postarší paní co okolo nás procházela *Madam? neměla byste tužku?* udělal jsem na ní prosebný pohled a ona se jen usmála *Ale samozřejmě* podala mi ze své kabelky propisku *Děkuji mockrát* Usmál jsem se na ní vděčně a na papír napsal jednoznačnou větu Nemám zájem o vaše telefonní číslo madam, Nejsem žádný šukací stroj na jednu noc, mějte se. a nechal jsem papírek tam kde byl aby si ho pak všimla a přečetla si ho, a podal jsem té paní tužku zpět *Mockrát vám děkuji* usmál se na ní *V pořádku chlapče* usmála se na něj a pak si odešla sednout ke stolu.
Soonbae POV
*no asi jsem se nezmínila ona letí za každým klukem co se ji líbí a pak když ji odkopnout tak ho obviní za znásilnění...no a copak jsi ji to tam napsal pěkného?* koukla jsem se na papírek protože se Jimin zrovna napil *ty jsi milej* řekla jsem sarkasticky a zasmála jsem se už chtěl něco říct ale přišla za námi teta i s židlí kterou si dala rovnou vedle Jimina *tak co chutná?* slizky se usmála na Jimina a on jen ze slušnosti kývl *teto...nech ho...*protočila jsem očima *ja mu nic nedělám ale co už jak se má bratr *zeptala se směrem na mě a já si trochu povzdechla *teto táta umřel...*řekla jsem trochu sklesle *hah dobrý vtip Soon.* řekla sarkasticky a já viděla jak sebou Jimin škubl a nenápadně očima koukl pod stůl kde nejspíš měla teta ruku na jeho stehně *ale teď vážně jak se má a copak dělá* zeptala se s úsměvem *teto...není to vtip on opravdu zemřel....měl...autonehodu*vymyslela jsem si něco co mě napadlo a snažila jsem se nerozbrečet nad vzpomínkou na tátu ale ona najednou se pověsila Jiminovi kolem krku a začala "hystericky brečet" a chudák Jiminna mě jen vykulil oči a já pokrčila rameny *teto to bude dobrý* pokusila jsem se ji nějak uklidnit ale ona začala ještě víc *Madam, měla by jste přestat přehrávat* zamračil se na ni Jimin a odstrčil jí *Myslím že Soon není zrovna příjemné to jak se teď chováte* řekl ledově a pak se podíval na mě a povzbudivě se na mě usmál *cože?! *zatvářila se ublíženě *já nic nehraju jen...se potřebuju na někom vybrečet* Jimin se jen ušklíbl *Ale já vás ani pořádně neznám, a k tomu vašemu telefonnímu číslu, nemám zájem* Odpálkoval jí *Opravdu nehledám holku na jednu noc* propálil jí pohledem, mluvil k ní slušně ale i přesto z něj šel strach *TSCHE! tobě se líbí taková kostra jako je ona co?! však na ní nic není! nemá žádnou prdel! ani kozy! jak se ti může někdo jako ona líbit?! já mám všechno co by sis přál! a ty jdeš za ní!? je psychicky narušená! a ty po ní jedeš! bacha ať od ní něco nechytíš! kdo ví co všechno může mít!* začala na na něj bezdůvodně křičet, On se jen bleskurychle zvedl, Jeho oči potemněly*Co prosím?* Zavrčel tiše když se nad ní tyčil, Ona jen mlčela *Zopakujte to!* Zavrčel znovu tentokrát hlasitěji, ona se jen přikrčila a on si odfrknul *Ještě jednou, uslyším nějaké, jakékoliv, špatné slovo proti Soon. Tak vám garantuju že nebudu mít slitování. Nemáte absolutní tušení s kým si zahráváte* Zavrčel jí tiše do ucha ale i já jsem to mohla slyšet. Lidi okolo nás utichli a pozorovali co se bude dít *Ale jak jsem řekl tady Soon, Já ženám neubližuji* Zamračil se a odtáhl se od ní *Pokud ještě někdy uslyším-* Chtěl pokračovat ale já ho utla *Jimine, to není potřeba* Došla jsem k němu a chytla ho za paži, on mi jen věnoval ustaraný pohled a pak se podíval směrem na tetu *Nelezte mi na oči* Zavrčel nakonec (asi se mění na vlka nebo co xdd) a teta odcupitala se sklopenou hlavou a vyděšeným výrazem za pult.*dobrý?* koukla jsem na něj a on jen s velkým nádechem kývl *posaď se všichni na nás koukají* on znovu kývl sedl si a já taky *ale měla v něčem pravdu...* řekla jsem potiššeji a doufala jsem aby to neslyšel *A řekni mi v čem?* promluvil vážně *Soon, Jestli máš jakýkoliv problém, řekni mi to* Chytil mě za ruce které jsem měla položené na stole ale já hned ucukla a ruce jsem si dala do klína kde jsem si pak hrála s prsty a na Jiminovu otázku jsem jen zakroutila hlavou a svůj pohled jsem přesměrovala na ruce on si jen povzdechl, a přešel ke mě, nehledě na to že jsem seděla a že jsme ve společnosti mě objal zezadu okolo krku *Jsem tu pro tebe* zašeptal ale stisk nepovolil *ale s tímhle mi nemůžeš nijak pomoct * zašeptala jsem skoro neslyšně a snažila se nepustit slzy kreré se mi vehnali do očí vspomínkou na to...
Jimin pov.
Vyšli jsme z kavárny a Soon stále koukala do země *Soon, prosím, netvař se tak* přešel jsem před ní a pomocí dvou prstů jsem uchopil její bradu a donutil jí se mi podívat do očí *Pověz mi co tě trápí Soon, ať už je to cokoliv* zamračil jsem se na ní jen se mi vytrhla, obešla mě a šla rychlým krokem k autu. Jen jsem protočil očima nad mojí snahou a nastoupil do auta taky.
ČTEŠ
Od Soumraku Do Rána
FanfictionCo se stane když zabijí nejznámějšího bosse mafie v Jižní Korei a jeho místo zdědí jeho mladý a docela nezkušený synáček který si myslí že mu svět klečí u nohou díky jeho kráse a penězům co má, ale co když potká dívku do které se zamiluje ale neřek...