*30*

264 6 5
                                    

Během našeho líbání mě položil na postel naštěstí Yuki z pokoje odešla ve chvíli kdy Jimin přišel, rukama se opřel vedle mé hlavy a pokračoval ve své práci začal mě hladit po stehně a já mu mručela do polibku, z mých rtů se pomalu přesunul na můj krk na kterém začal vytvářet cucfleky z mého stehna se přesunul na můj bok Kde mě následně začal hladit, zajela jsem mu rukou do vlasů za které jsem jemně zatahala na to mi Jimin jemně skousl kůži na krku a jako moje odpověď byla v podobě vzdychnutí, Usmál se a vrátil se zpět k mým rtům. Já mu mezitím rukama začala zajíždět pod tričko kde jsem ho začala hladit po dosti vyrýsovaných svalech a pak i víš. Vzdychl mi do rtů jakmile jsem mu přejela až k bradavkám a jemně se otřel svým rozkrokem o ten můj chytil lem mého crop topu a já pod ním tedy zůstala ležet jen v podprsence a kraťasech takže jsem nezůstávala pozadu a sundala jsem mu tričko taky v tu chvíli se odtáhnul ale opřel naše čela o sebe a chvíli jsme se snažili popadnout dech který nám došel kvůli polibku ale já jsem nepřestávala hladit jeho hruď a břicho miluju kluky kteří mají takovouhle postavu ale přitom vypadají nevinně jako beránci...*Jsi překrásná*usmála jsem se a podívala jsem se mu do jeho krásných hlubokých očí ve kterých jsem se začala utápět. Pohladila jsem ho po tváři a pak jsem si ho znovu přitáhla do vášnivého polibku a během toho jsem mu "omylem" přejela rukou po jeho už tak dost naběhlé a nepřehlédnutelné bouli *a zlobivá* zavrčel s náznakem vzdychu do polibku a já se do polibku usmála a udělala jsem stejnou věc s tou rukou znovu asi třikrát dokud mi do dlaně jemně nepřirazil *Nechci na tebe spěchat* Zamručel *kdybych to nechtěla tak se tě takhle nedotýkám a nespolupracuji s tebou prostě to pusť* on se jen usmál a opět se mi dravě vrhl na rty, mezitím se mi jednou rukou dostal k lemu kraťasů kterých mě brzy zbavil jen jsem se usmála a znovu mu jednu ruku zapletla do vlasů a druhou jsem mu začala přejíždět přes jeho tepající problém, jen vzdychl a rozepl si pásek, poté ze sebe kalhoty nějakým pro mě neznámým způsobem dostal *taky nějakej nedočkavej huh?*usmála jsem se a už jen přes boxerky jsem ho začala hladit po jeho bouli *Provokatérko* zavrčel a rukami se dostal k zapínání mé podprsenky jen jsem se zachichotala a jemně jsem mu jeho kamaráda zmáčkla a on zaklonil hlavu a vzdychl, poté co mi sundal podprsenku se mi podíval zpříma do očí jak může mít někdo tak nádherný oči... jen jsem na něj mrkla a přehodila jsem naše pozice takže jsem mu seděla na pasu a opírala jsem se rukama o jeho hruď, On okamžitě své ruce přemístil na mé boky, jemně jsem hýbla pánví a on přivřel oči hned jsem se posunula takže jsem seděla přímo na tý bouli a zintensivněla jsem ty pohyby takže jsem se třela zadkem o jeho čím dál více tepající bouli, zřejmě mu došla trpělivost a prudce mě převalil pod sebe, prstem se zahákl o lem posledního kusu oblečení co na mě byl a rychlostí světla mi je sundal, motýlími polibky se po mém těle přesouval níž a níž a já jsem jako odpověď že se mi to líbí vzdychala zastavil se až na podbřišku a podíval se na mě, jeho pohled byl plný chtíče a vzrušení já jsem ho sledovala a skousávala jsem si u toho ret, lehce mě políbil na vnitřní stranu stehen a já jen díky rozkoši zaklonila hlavu. Věnoval mi pohled a zašeptal *Budu se snažit aby tě to tolik nebolelo* ujistil mě a já jen kývla a navlhčila jsem si jazykem rty, on se na mě ještě jednou podíval a já jsem kývla, prozatím jedním prstem do mě pomalu vnikl načež jsem zalapala po dechu a kousla jsem se do spodního rtu, zatím nic nedělal, čekal na můj signál pochvíli jsem kývla on ve mě prstem začal pohybovat párkrát jsem sykla ale po chvíli jsem si zvykla a začala jsem potichu mručet on sám po chvilce přidal i druhý prst na to jsem se trochu prohla v zádech a sevřela jsem v rukách prostěradlo trochu zrychlil tempo *J-Jimine* vzdychla jsem a znovu jsem se trochu prohla v zádech *Jsi připravená?* Zeptal se a já jsem mírně kývla on si ze sebe sundal boxerky pak na mě nalehl a pomalu do mě svou špičkou vnikl a já jsem se natiskla tělem ještě víc na jeho hruď a do očí se mi nahrnuli slzy které se mi ale dařilo nepouštět, šel na to opravdu pomalu a opatrně, to né že ne. ale postupně jak jsem si zvykala začal přidávat na tempu a u toho mě začal tvořit další cucfleky na klíčních kostích a já mu vzdychala jako odpověď že to dělá dobře ale najednou silně přirazil a mě to donutilo se prohnout v zádech jako luk a zavzdychat na celý pokoj jeho jméno *Soon trochu potišeji* řekl trhaně a raději mě políbil abych nebyla tak hlasitá aby nás neslyšeli kluci a přirážel dál na to samé místo, chytla jsem se ho za lopatky a zaryla mu do nich nehty nacož trochu sykl ale dál to neřešil a soustředil se jen na přírazy které nám obou způsobovali neuvěřitelnou slast, cítila jsem že se nejen já ale i on blíží k vrcholu a nemýlím se Jimin začal nepravidelně dýchat a musel se kvůli tomu odtáhnout z polibku a prostě se mi díval do očí a já zase jemu měl konečky vlasů přilepené kvůli potu na čele rty měl pootevřené vypadal v tu chvíli tak sexy že to ani víc nešlo neodolala jsem a přitáhla jsem si ho blíž a začala jsem mu dělat taky nějaké značky na krku *Soon, sakra* Trhaně se nadechl *Jimi-Jimin-ahh...j-ja už...* zavzdychala jsem mu do ucha *j-já taky...Soon sp-společně....* zrychlil na maximum a po chvíli se s mým jménem na rtech udělal do mě a já se udělala hned po něm, svalil se vedle mě a zrychleně dýchal a já taky *b-byl jsem tvůj první?*zeptal se po chvíli co už to trochu rozdýchal a já kývla na to jsem se k němu přitulila a on nás zakryl a pak jsme v objetí usnuli.

Od Soumraku Do RánaKde žijí příběhy. Začni objevovat