#هام
طيب في تساؤلات كتير بشوفها سواء فيس أو وتباد على الرواية، فأنا حبيت اجاوب على كله في البوست ده...-أولًا الرواية فاضلها قد إيه؟ وياترى هعرف اخلصها قبل رمضان!
طبعا الرواية فاضلها كتيرررر، مش سهل تخلص بسرعة..ولو قولتلكم هتخلص بسرعة ومش فاضلها كتير ابقى كدابة وهبقى كده بكروت الرواية... وبأذن الله قبل شهر رمضان هشوف انتم عايزين ايه نكمل ولا نوقف..-ثانيًا لية في شخصيات مبتظهرش كل فصل؟
زي ما أنتم عارفين الرواية شخصياتها كتيررر جدا...ومش عايزة اقول أن الرواية أبطالها سليم و روفان بس...لا كلهم ابطال بلا استثناء...عايزاكم تعرفوا أن أي مشهد بجيبه بيبقى ليه لازمه ممكن أنتم تشوفوه ملهوش لازمه بس بيبقى هيفيدني انا قدام...-ثالثًا الفصول بتنزل قصيرة ومرتين في الاسبوع قليل؟
طيب الفصول بالنسبالي مش صغيرة لما اقعد اكتب في الفصل يومين تلاته ومراجعته تقعد معايا فوق الساعة عشان أطلعه من غير اخطاء ممكن تفصلكم من المشهد يبقى كدة مش صغير..
حتة بقى أني ازود يوم..فالتفاعل حقيقي مش مشجعني..لو التفاعل اتضبط معايا ساعتها ممكن اتحمس واكتب..-رابعًا سبب اسم الرواية؟
لسة هنعرفه الرواية لسة مخلصتش والله..وهتفهموا سبب اسمها..-خامسًا امتى روفان تكشف حقيقة عاصم وفوزي؟
واحدة واحدة الموضوع مش سهل خالص يا جماعة مينفعش اجيبها علطول بتكتشف...طبعا مش هيبقى عادي..انا بحب التفاصيل..بس التفاصيل مش اللي هي مملة لا..لاني مفيش مشهد كتبته زي ما قولتلك فوق ملوش لازمة..كله ليه لازمه.سادسًا أيهم وملك امتى هيجتمعوا؟
جماعة ملك لسة عدتها مخلصتش...وبرضو بتستعجلوني في قصتهم..انا مش هستعجل في أي قصة في الرواية...كل ثنائي في الرواية هياخد حقه وزيادة كمان.سابعًا حبة اشكر كل اللي وصل لحد سابعًا واقول لكل ام بتابعني كل سنة وهى طيبة❤️❤️
وزي ما قولتلكم فوق لو التفاعل زاد معايا على الفصول هزود ايام النشر😘❤️❤️
أنت تقرأ
اكتفيتُ منكَ عشقًا
Romansرومانسي_أجتماعي_دراما_غموض_تشويق_كوميدي_عائلي الجزء الاول والثاني والثالث معًا (مكتملة)