"Hoşgeldin hayatım, nasıldı tatil?" Jungkook kapıdan girdiği gibi kendine seslenen annesine bakmadan merdivenlere yöneldi düşürdüğü omuzları ve yavaş adımlarıyla. Gülmeden buna ne kadar devam edebilir emin değildi ama batırmamayı umuyordu.
Cevap alamayan annesi de bir sorun olduğunu anlamış gibi kafasını okuduğu dergiden kaldırıp oğluna baktı merakla. "Jungkook?"Henüz merdivenlere ulaşan Jungkook da bu sefer sorar gibi ona çevirdi yüzünü. Jimin'in onu eve bırakırken daha da kötü görünmesini sağlayacağını iddia edip yaptığı göz altındaki morluk aklına gelip gülme isteğini ortaya çıkarsa da tutmuştu kendini. "Ne bu halin? Gel bakayım buraya?" İtiraz etmeden adımlarını içeri doğru yönlendirmişti şimdi. Bahanesini çoktan konuşmuşlardı ve o yüzden rahattı biraz da. "Kötü bir şey mi oldu?"
Hafifçe omuz silkip "Jimin'le ayrıldık sanırım." dedi direkt. Hemen karşısındaki kadının yüzü cidden şaşırmış bir hal alırken ne diyeceğini bilemedi birkaç saniye. "Ayrıldınız? Nasıl yani? Neden?" "Tartıştık iste, önemsiz bir konuydu aslında ama büyüdü birden. Senin desteklemek yerine seninle tanışmak istiyormuş diye gönderdiğin kişilerin de etkisi var tabii." Hafif suçlayıcı bir tonda söylemesi kadını bir an için üzse de ayrılmaları onu o kadar da etkilememişti.
Ayrılmaları beklediği bir şeydi. Eninde sonunda ayrılacaklarını düşünüyordu zaten, haklı çıkmıştı. Hatta oğlu şimdi bile bu haldeyken ileride ne kadar kötü olacağını tahmin bile edemiyordu. O yüzden belki de şimdi ayrılmış olmaları iyi bir şeydi.
Kollarını uzatıp oğlunu kendine çekerken onu üzmeden minik bir konuşma yapmaya çalıştı. "Ayrılıklar da ilişkinin bir parçası, kendini üzüp perişan etmenin bir işe yaramadığını en iyi sen biliyorsun bir tanem. Bittiyse bitmiştir, elden bir şey gelmez." Jungkook kendi kendine göz devirmeden edemeyip bedenini saran kollardan kurtulup ayaklandı. "Ben odamdayım."
Ardından hızlıca odasına gidip kapısını da kitlemişti her ihtimale karşın.Annesinin pek umursamadığının hatta mutlu bile olduğunun farkındaydı açıkcası. Başta da söylemişti bu planın işe yaramayacağını ama Jimin ve Yugyeom'un ısrarlarına karşı çıkmak yerine tamam demişti bir ihtimal diye düşünerek. Gerçi ileride ne olacağı belli olmazdı değil mi?
🐸
DM-PLAN✌🏻
jungkook: abi
karnım açyugyeom: ?
mingyu: ye jungkook
jungkook: sağ ol kanka
hiç aklıma gelmemiştijimin: ÖZGÜRLÜK
bitti dersim
aşkımın karnı açmış
cidden yesene bir şeyler yajungkook: iyice perişan taklidi yapayım diye yemeğe inmiyorum
midem küçüldü artık açlıktanjimin: 🥺kasların erimesin jungkook
tekrar yapmanı bekleyemem🥺jungkook: ne kadar düşüncelisin sevgilim ya
taehyung: ben seni uyarmıştım başta
jimin seni üzer diyejungkook: uyarmadın ki
taehyung: ne önemi var jungkook
jimin: düşünüyorum susun