38

4.2K 407 602
                                    



DM-jungkook🤩

jungkook: jimin

jimin: efendim sevgilim🥺

jungkook: napıyorsun
bitti mi dersin

jimin: hayırr
daha bir saat var
neden ki

jungkook: erken çıktım da
seni de alayım diyecektim

jimin: beni mi
stüdyodan mı

jungkook: evet?
stüdyoda değil misin

jimin: öyle de
gerek yok bence
boşuna buraya kadar gelme beni bırakmak için

jungkook: jimin hep yapıyoruz bunu
şimdi mi gereksiz oldu

jimin: hayır da
geç oldu zaten diye

jungkook: gelmemi falan istemiyorsan söyleyebilirsin
sorun değil

jimin: HAYIR
ondan değil
gelirsen beklemen gerekecek dersin bitmesini
sıkılırsın diye

jungkook: ?hep bekliyorum
seni izlemekten de sıkılmam ayrıca
cidden tuhaf davranıyorsun

jimin: stresli bi gündü
ondan sanırım
neyse gel sen
yemek de yeriz çıkışta

jungkook: iyi
çıkarım birazdan

jimin: tamamm

🐔

  Yaklaşık yarım saattir gergin bekleyişi süren Jimin duyduğu kapı sesiyle sıkıntılı bir nefes verdi. Muhtemelen Jungkook gelmişti ve gelmesi iyi bir fikir mi emin değildi hala. "Siz devam edin geliyorum ben." Kendini onaylayan öğrencileri ardında bırakıp girişe adımlamıştı.
Gördüğü sevgilisi kendine doğru gelip sarılınca aynı şekilde karşılık vererek yanağını öpmüştü. "Özlemişim seni." "Mesajlaşırken hiç öyle durmuyordun?? Zorla geldim resmen."
Geri çekilip göz devirmişti abartılı bir şekilde. "Abartma."

Ardından birlikte içeri girerlerken mırıldanmıştı Jimin. "Az kaldı, takıl kafana göre. Kimse yadırgamıyor artık zaten." Uzun olan diğerinin bu dediğine gülmüştü. Jimin'in öğrencileriyle aralarda sohbet edip oyun oynuyor, arada birlik olup onu bile sinirlendiriyorlardı. Hatta bu ara yapmayı en sevdiği şeylerin başında geliyordu bu.

Tam da o sırada duyduğu seslerle arkasını dönen Chaeyoung kapının önünde gördüğü bedenle kısa bir şok geçirmişti. "Jungkook?" Burada ne aradığını çözemeyip birkaç saniye ona baksa da belki de bu tanrının ona minik bir hediyesiydi ve ona verilen bu şansı iyi kullanmalıydı. O yüzden yüzündeki şaşkınlığı silip yüzüne sıcak bir gülümseme yerleştirmişti.

  Jimin ikili arasındaki tuhaf bakışmadan şimdiden rahatsız olmuş, gergince dudağını dişlemeye başlamıştı bile. Bir ara Jungkook'un gelmek için neden bu kadar ısrar ettiğini bile düşünse de sonra kendi kendine saçmalamaması gerektiğini ve ilk önce kendinin garip davrandığını hatırlatmıştı.

"Bakışmanız bitti mi?" Genç olan ters sesi işittiğinde dikkatini sevgilisine vermişti. "Jimin.." "Sorun yok tamam, geç hadi." Sadece bir iki saniyelik bir şaşkınlık bakışması olan bir şeyi Jimin'in abartmasına bir şey diyecek olsa da vazgeçip susmuştu. Gelmeden önce cidden Chaeyoung'un artık orada olduğu aklından çıkmıştı ve şimdi anlıyordu neden zorla geldiğini.

art loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin