"Jungkook! Dursana?" Jimin seslense de bir türlü durmayıp aksine adımlarını daha da hızlandıran Jungkook ona hiç yardımcı olmuyordu. En son var gücüyle koşup arabasına binecekken kolunu tutsa da çocuk sertçe çekmişti hemen. "Ne var Jimin?"Sarışın olan tabii ki kendini gülerek karşılamasını beklemiyordu ama bu kadar da sert bir tepkiyi tahmin etmemişti. İlk defa kendine bu kadar öfkeli bakıyordu Jungkook. Ne derse saçma olmayacağını düşünse de bir sonuca varamayıp sessiz kalmıştı birkaç saniye. "Konuşmayacaksan işim var?"
"Fazla tepki veriyorsun." Karşısındaki çocuğun alayla gülmesiyle kaşları çatılsa da bekledi konuşmasını. "Ben mi fazla tepki veriyorum? Cidden dalga mı geçiyorsun benimle? Jimin bak ben senden uzak durdukca izin vermedin, sürekli bir şekilde engelledin. Tamam dedim o da haklı, alışmaya çalışıyor, zamana ihtiyacı var. Ama sonra bir bakıyorum yine onun kollarındasın, anlamıyorsun belki ama cidden delirecek gibi oluyorum, katlanamıyorum artık,"
İlk başta sert ve öfkeli çıkan sesine sonlara doğru çaresizlik karışmıştı. "Jungkook-" "Jimin, ben çok yoruldum. Bir kere daha seni ne onunla ne bir başkasıyla görmeye tahammülüm kalmadı."Cümlesini bitirmiş, kendine beklentiyle bakan çocukla gözlerini kaçırıp sadece kafasını sallamıştı anladığını belirtir gibi. Ardından bir şey demeden arkasını dönmüştü gitmek için. Jungkook şaşkınlıkla gidişini izlerken bir anlam vermeye çalışıyordu bu davranışını.
Jimin'i çözüp anlamak o kadar zordu ki bazen şaşırıp öylece kalıyordu. Üstelik Jimin'in de kendini açıklayıp anlatmak yerine dengesiz davranıp kaçması daha da zorlaştırıyordu her şeyi.
🦒
kimingyu: karrrdeşim benim sakin ol kafeye girdin altı üstü
pjimin ve diğer 289.628 beğenme 17.796 yorum
K: 🤤🤤🤤
jeonjk: paylaşma beni hesabında ya
kimingyu: belki önün açılır sevgili falan bulursun @/jeonjk
jeonjk: kalsın @/kimingyu———
"Niye söylemedin doğum günü olduğunu?" Jimin sanki çok saçma bir şey söylemiş gibi kendine anlamsızca bakan çocukla kaşlarını çattı yanıt beklerken. "Neredeysen söyle, geleceğim dedin söyledim ben de." Sinirle nefesini vermişti bu sefer. "Ama seninle bir şey konuşacağım da dedim?? Burada ne konuşabilirim sence?"
Hyungwon kafasını yana yatırıp mırıldanmıştı. "Jimin..bebeğim sence de abartmıyor musun? Söyle ne söylemek istiyorsan? Yerin bir önemi yok. Hem Eunwoo da seni sormuştu selam vermiş olursun."
Jimin göz devirmek istese de durdurdu kendini. İçinden bir ses sırf Jungkook'a inat olsun diye onu buraya getirttiğini söylese de iyi düşünmeye çalışarak kafasını salladı. "Sonra konuşuruz, Eunwoo nerede? Doğum gününü kutlayayım en azından."