"Namuuuu!" Namjoon okuduğu dergiden kafasını kaldıramadan üstüne atlayan Jimine baktı şaşkınca. "Sen ne ara geldin?" "Şimdi, dersim yeni bitti çok yorgunum." Jimin kafasını diğerinin omuzuna yaslayıp gözlerini kapattı. "Uyumak istiyorum,"
Namjoon olumsuz anlamda kafasını iki yana sallayıp kollarını sardı kucağındaki bedene. "Sabaha kadar uyumazsan normal."
"Bensiz nasıl sarılırsınız??" Mutfaktan gelen Taehyung elindeki bardağı bırakıp Namjoon'un diğer tarafına geçmişti. "İnanamıyorum iki dakika Namjoon'u elleyecektim hemen geliyorsun." Jimin'in sahte bir sinirle homurdanmasına Taehyung gülmüştü. "Ya benle ya hiç." İkisine de bir kolunu saran Namjoon konuştu alayla. "Ben de buradayım bu arada.."Üçünün de sessizce pozisyonlarını bozmadan oturduğu beş-on dakikanın ardından Taehyung mırıldandı Jimin'e ithafen. "Ne yaptın bugün?" "Hiç..sabahın köründe canım babamın sesini duyarak başladım güne." "Ne olmuş?" "Şaka gibi ama oraya yemeğe gitmemi istiyor??" Az önce yorgunluk akan sesi iğrenir gibi çıkmıştı bu kez. "Aslında gidip o aptal kızını sinir etmek iyi olurdu ama hiçbirini görmek istemiyorum."
Taehyung saçlarını karıştırmıştı Jimin'in. "Yapalım bir ara bunu. Sinirden kıpkırmızı oluşunu görmeyeli oldu bayağı." Güldü Jimin de.
"Olur. Bu arada Hyungwon her an elinde yüzükle falan gelecek diye çok korkuyorum??" Yüzünü buruşturan Taehyung koluna vurmuştu. "Jiminnn..düşüncesi bile iğrenç." "Ciddiyim, sürekli konuşmak istiyor..bunaltıdan midem bulanıyor artık. Ayrıca Jungkook ile ilgili bir şeyler sorup duruyor??? Üstelik cevap vermememe rağmen..cidden benlik değil bu işler.""Belki de onu cidden sevmediğin için bunalıyorsundur??" Jimin sinirle iç geçirip elini Namjoon'un ağzına kapattı. "Sadece sarılmaya devam et sen ya." Tam çekecekken ısırılan eliyle abartılı bir inilti çıkmıştı ağzından. "Psikolojik ve fiziksel şiddet görüyorum, yuh." Seslice nefesini verip gözlerini devirdi Namjoon. "Belasın resmen."
🦓
kimtae: şimdi gidip kafasını ısıracağım🥺
285.739 beğenme 3949 yorum
pjimin: BANA DA BIRAK
kimtae: düşünmem lazım @/pjimin
pjimin: 😡 @/kimtae🦓