pjimin: modum yerinde harika bir gün olacak günaydın😌
314.639 beğenme 29.638 yorum
🦦
"Evet, aynen öyle. Sağ ayağa dikkat edin, tekrar baştan." Jimin bu kez durup dikkatle öğrencilerine baktı kontrol amaçlı. "Süpersiniz." Yüzündeki memnun ifadeyle ekledi hemen sonra. "Tamam mola verelim on dakika, devam ederiz."
Kalabalık olmayan grup dağılırken o Minhee'ye döndü gülümseyerek. "Sen de çok iyiydin, Wonhoyla sıkı çalışmışsınız." Genç kız da ona gülümsemişti samimi bir şekilde. "Teşekkürler, sevindim bunu duyduğuma."
Normalde Wonho'nun öğrencisi olsa da kaçırdığı dersi telafi amaçlı Jimin'den onun dersine girmeyi rica etmiş olumlu bir yanıt almıştı sabah.Uzun kahverengi saçlarını sıkı bir at kuyruğu yapan kız yerde bir şey arıyormuş gibi bakınırken duyduğu tanıdık gelen ama çıkaramadığı sesle kafasını kaldırdı. "Bunu arıyorsun sanırım?" Kenardaki rahat gözüken sandalyelerden birinde oturmuş elindeki su şişesini kaldıran Jungkook'a baktı.
Bir iki saniyelik düşünme süresinin ardından kim olduğunu kolayca çıkarmıştı. Kafasına kapı çarptığı çocuktu. Yüzünde beliren hafif mahçup tebessümle ona ilerledi. "Teşekkür ederim," Şişeyi alıp karşısında, yerde, bağdaş kurduktan sonra kafasına dikmişti suyu. Wonho da sıkı biri olsa da Jimin onun daha fenasıydı.
Yumuşak gözüken yüzünün altında aşırı kuralcı ve disiplinli biri yatıyor, bu onu zaman zaman korkunç birine dönüştürüyordu. Bu yüzden tüm hareketleri yaparken ekstra bir dikkat ve efor sarfetmesi gerekmiş bu da onu fazlasıyla yormuştu.
"Sen? Kayıt falan mı olacaksın?" Jungkook gülmüştü kızın sorusuna. "Hayır..olmak da istemem, ilk günden bir yerlerimi kırardım muhtemelen." Minhee yüzünü buruşturdu konuşmadan önce. "Ben ilk başladığımda bileğimi kırmıştım, hayatımın en kötü deneyimiydi sanırım." "Tahmin edebiliyorum."
Jimin uzaktan ikiliye bakarken dudağını dişliyordu gergince. Birden yanlarına gitmesi saçma olurdu muhtemelen. O yüzden masaya oturup telefonunu çıkardı cebinden. İşi olmasa da varmış gibi boş boş takılıyordu. Erken gelen Jungkook'un burada dersi izleme teklifine evet demekle doğru mu yapmıştı emin değildi artık.
Derin bir nefes verip ayaklandı telefonu bırakırken. Umursamamalıydı. Sonuçta ona neydi ki? Jungkook mutlu olmayı hak ediyordu, ve ona hayır diyip üzen kendisiyken şimdi sinirlenmesi saçmaydı. Hoş, neye sinirlendiğini bile bilmiyordu. Kafası o kadar karışıktı ki çözemiyordu hiçbir şeyi. Önceden arkadaşını paylaşamamaya bağlasa da şu an sorunun ne olduğunu çözemiyordu. Sadece onu kaybetmek istememesine yoruyordu bu durumu. Artık arkadaş bile değillerken Jungkook başkasına aşık olursa(?) tamamen giderdi sonuçta?