14

4.9K 459 668
                                    

pjimin: tek aşkım efendim hayatım bir tanem kalbimin tek sahibiyleyim bu gece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

pjimin: tek aşkım efendim hayatım bir tanem kalbimin tek sahibiyleyim bu gece

375.398 beğenme    25.836 yorum

kimnamu: içip gecenin köründe beni ararsanız yokum ona göre
pjimin: mesaj atarız🥺 @/kimnamu
kseokjin: AAA jungkooklar da dışarıdaydı DEĞİL Mİ @/jeonjk
jeonjk: yok yok değiliz @/kseokjin
pjimin: 😡beni istemiyorsun demek @/jeonjk
jeonjk: istemiyorum demeyelim de burada çok sıkılırsın diyelim @/pjimin
pjimin: öyle olsun..hyungwon çağırmıştı zaten..geliyorum bile.. @/jeonjk
jeonjk: 🤡

——————

  "Umarım yakışıklı arkadaşları vardır da bu çocuğun yüzünü boşuna görmemiş olurum." Kapıdan girdikleri an kulaklarına dolan yüksek müzik yüzünden bağırmak zorunda kalmıştı Taehyung. Aslında ilk başta başka bir yere gitme taraftarı olsa da daha sonra Jimin'i kıramayıp kabul etmişti. O sırada çevreye bakınıp Hyungwon'u arıyordu Jimin. "Ben de ilk defa göreceğim arkadaşlarını."

     Sonunda yukarıdaki masalarda gördüğü yüzle merdivenlere yöneldi kalabalığın içinden. Taehyung ile birlikte yanlarına ulaştıklarında yüzündeki gülümsemeyle selamlamıştı masada olan yaklaşık beş-altı kişiyi. Jungkook'a öpücük atıp ayağa kalkan Hyungwon'a ilerledi sarılmak için. "Hoşgeldin," Bu kısımda ses daha az olduğu için anlaşmak daha kolaydı.

Beline dolanan kollara aynı şekilde karşılık verip dudağının kenarına konan öpücükle genişletmişti gülümsemesini. "Hoşbuldum." Birbirlerinden ayrılıp oldukça yakın bir şekilde yanyana oturduklarında Jimin'in kulağına eğilmişti Hyungwon. "Çok güzel olmuşsun." Cevap olarak sadece özgüven dolu bir sırıtış aldığında güldü o da.

Jungkook mu? O direkt karşısı hariç hiçbir yere bakmıyor sadece içiyordu. Başından beri bu yüzden Jimin gelsin istememişti. Hatta onun geleceğini bilseydi hayatta gelmezdi. Şimdi de askere gidecek olan arkadaşları için burada toplanmışlardı ve birden erkenden giderse ayıp olurdu.

  "Jungkook??" Jungkook dürtülen koluyla kendine gelirken arkadaşına baktı. "Daldın gittin, sabahtan beri sana sesleniyoruz." Jungkook hala sağ tarafına bakmamaya çalışarak mırıldandı. "Kafam dağınık biraz, ne demiştiniz?" "Haftaya aylık turnuva zamanı geliyor kimde yapsak diye konuşuyorduk." "Bizde yaparız annemler yok zaten haftaya." Mingyu çok önemli bir şey kaçırmış gibi omuzlarını düşürürken konuşmuştu abartılı bir üzüntüyle. "Tüh ya, annen yok mu yani? Gitti yemekler." Pek içten olmasa da gülmüştü Jungkook. "Yarın gelin, normalde bizde benden çok yaşadığınız için alışmış kadın sizi soruyor zaten gelmiyorlar bu ara diye." Yugyeom elindeki şişeyi açarken konuşmuştu. "Kanka biraz özletelim sonra yine başlarız diye düşünmüştük, yarın açılışı yaparız."

art loversHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin