29

2.4K 54 5
                                    

POV : Melody.

Od tamtej sytuacji minoł cały tydzień justin strasznie cieszy się z dziecka to w sumie tak jak ja narazie mamy dość skąplikowaną relacje on chcę być ze mną k mówi że mnie kocha ja też go kocham ale z drugiej strony mam cały czas w głowie tą zdradę czy mam mu wybaczyć a jak powtórzy się to jeszcze raz jak znów złamie mi serce nie wiem nic po raz kolejny.

Z tych dobrych wiadomości to dziś odbywa się u nas grill nie mogę się doczekać aż zjem pyszną kielbaskę z moją ulubioną musztardą tą ostrą a i dziś idziemy na zakupy bo justin cały czas za mną chodzi i powtarza: trzeba kupić coś dla dziecka , kupujemy wózek, kochanie która kołyska bardziej Ci się podoba.

No więc tak trzeba jechać by mieć święty spokój raz na jakieś dwa miesiące bo tyle mniej więcej zajmnie złożebie mu kołyski którą baba złożyła by w godzinę bo powiedzmy szczerze kobietą łatwiej jest dlatego że my mamy bujną wyobraźnie i my po prostu mamy farta i tyle.

Zawsze zastanawiam się i co chodzi w wijenie facet vs kobieta zawsze jesteśmy do siebie poruwnywani i to zawsze oni wygrwają dlaczego faceci zawsze wygrywają no nie zawsze bo Kutnie to akurat kobiety bo my e odróżnieniu od nich potrafimy podawać sensowne argumenty ale oprócz tego to faceci mają łatwiej bo kobiety nie mogą wykonywać wszystkich zawodów kobiety padają cześciej ofiarą gwałtu i zawsze to ich wina bo one przecież prowokują facetów kobiety mają okres i muszą męczyć się co miesiąc i niektórzy faceci wtedy nie wspierają kobiety tylko są na nię źli wywalają ją z lóżka bo może im prześcieradło zakrwawić.

Według mnie to głupota facet powinien być wyrozómiały jeśli chodzi o te sprawy.

- kochanie - zaczyna się .

- w kuchni - krzycze.

- o tu się schowałaś kochanie zaraz jedziemy na zakupy - ach tak co tu nie powiesz.

Wolałam nie zaczynać kłutni tylko przebrałam się w coś wygodnego i w miarę ładnego czyli postawiłam na dres różowy dres jeden z moich ulubionych.

Wychodzę z willi przed którą obok samochodu czeka na mnie justin w sumie to cieszę się że się tak o mnie troszczy gorzej by było gdyby tego nie robił wiecie można się troszczyć ale nie żeby z tym przesadzać .

- gotowa - pyta otwierając drzwi od samochodu.

- jak nigdy - uśmiecham się ładnie.

Wsiadłam do samochodu a Justin zaraz po mnie jedziemy na zakupy do centrum w którym byłam przed świętami ono kojarzy mi się dziwnie znaczy mam z nim wesołe wspomnienie bo dowiedziałam się o ciąży ale z drugiej strony po jego odwiedzeniu ta zdrada chciałabym o niej zapomnieć ale nie da się ona cały czas siedzi mi z tyłu głowy chciałabym mu wybaczyć ale jaką mam pewność że się to nie powtórzy z tą czy inną.

Mam wrażenie że utknęłam pomiędzy młotem a kowadłem po między miłością a samotnością no jasne proste wybrać miłość ale jaka jest ta miłość zbudowana na kłamstwie nic co jest zbudowane na kłamstwie nie przetrwa czemu bo to kłamstwo będzie nas wyżerać od środka.

- jesteśmy - mówi ochoczo justin.

No to zakupy czas zacząć.

POV : luk.

Dzieś mamy grilla więc jak przystało na mnie muszę zrobić swoją genialną sałatkę z fetą którą zawsze wszyscy chwalą może to dlatego że mam dar do gotowania tak jak moja siostra której muszę powiedzieć coś bardzo ważnego a dokładnie to że chodzę z jej przyjaciółką lili tak jakoś wyszło poszedłem do baru po raz drugi ona usisdła obok mnie i gadaliśmy dobrze nam się rozmawiało więc poszliśmy na randkę jedną drugą trzecią i tak by liczyć i w końcu zostaliśmy parą straszne boję się o tym powiedzieć siostrze nie wiem jak zareaguje czy będzie na mnie zła za to że jestem z jej przyjaciółką może być zła na to że zepsuje jej przyjaźń ale może być też szczęśliwa z tego że znalazłem sobie kogoś i że jestem szczęśliwy bo chyba chcę żebym był szczęśliwy.

Mi bardzo zależy na tym żeby ona była szcęśliwa żeby wszystko się jej poukładało bo w końcu to moja młodsza siostra czyli skarb który trzeba chronić za wszelką cenę szczerze niektórzy cieszą się że nie mają rodzeństwa tak przyznam nie zawsze jest z nim kolorowo są Kutnie sprzeczki szarpaniny ale to co jest ważne to że oni zawsze przy tobie będę zawsze możesz poprosić ich o pomoc i nie ważne czyasz starsze czy młodsze zawsze możesz na nie liczyć jeśli zachorujesz masz dawców z rodzeństwa mamy mnóstwo korzyści ale najważniejszą z nich jest miłość którą nas darzą nawet jeśli mówią że nas nie kochają .

POV : Melody.

Jesteśmy własnie po zakupach justin latał jak szalony po sklepach zaczynam myśleć o nim jak o zakupocholiku ale może to dobrze że tak wczuł się w rolę ojca wim z różnych źródeł informacji że niektórzy faceci którzy dowiadują się o ciąży są źli bo dziecko psuje im plany później kiedy kobieta popada w depresję i usuwa dziecko odchodzi od faceta a później sama popełnia samobójstwo tak to teraz wygląda w ogóle świat stał się dziwny i inny.

A i zapomniałabym miałam dziś wizytę u ginekologa i poznałam płeć dzieci to będzie dziewczynka no i dobrze oczywiście jakby był chłopiec to też bym się cieszyła ale zawsze chciałam nawiązać relacje matka córka zawsze chciałam mieć córeczke chciałam zawsze dać jej to czego mi nie dała moja matka ja nigdy nie zostawię swojego dziecka bo ono udowadnia jaką wielką siłę ma miłość to uczucie daje nam pełność tak jak rodzinna.

- o moje gołąbki wróciły - odzywa się luk stojący przy grilu.

- bardzo śmieszne słyszałam że masz mi coś do powiedzenia - patrzę na niego moim specjalnym wzrokiem do prześwietlania ludzi.

- no tak siostrzyczko - klęka przede mną i łapie za rękę.

- stary tylko nie mów że chcesz oświadczyć się swojej siostrze - odpycha mnie delikatnie od niego justin.

- nie no co ty - justin odchodzi a luk kontynuował - siostra ja i lili od dwóch tygodni chodzimy ze sobą - to mnie zatkało.

- i co związku z tym - pytam.

- nie gniewasz się nie jesteś zła - jest zdezorientowany.

- nie dlaczego cieszę się twoim szczęściem życzę wam wszystkiego dobrego ale pamiętaj jeśli złamiesz jej serce to ja połamie ciebie.

I tak zleciała reszta dnia na griliwaniu i wiecie co uświadomiłam sobie że rodzina to skarb.

************************************
Moi drodzy dziękuje za tyle wyświetleń mam nadzieje że moja książka wam się podoba i że będziecie dalej czytać tak wiem na ten rozdział czekaliście  dość długo ale związku z nadchodzącymi świętami mam ogrom pracy ale spokojnie rozdziały pojawią się w święta.

Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘

Moja Mała Nadzieja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz