23

2.5K 68 4
                                    

POV : Justin.

Przerzyłem szok moja córka miała wypadek samochodowy razem z glorią jesteśmy teraz w szpitalu policja sprawdziła kamery gloria poprawiała makijaż i przez nie uwagę wjechała w barierkę drzewo a następnie dachowała.

Boję się o moją córkę jest piąta rano wczoraj około dwudziestej zostałem poinformowany o tym że dziś o szustaj odbędzie się operacja podpisałem wszystkie papiery i wyraziłem zgodę.

Boję się jak cholera tej operacji a jak nie przeżyje jak nie uda im się jej uratować bez nie nie dam rady żyć ba ja nie chcę bez niej żyć już jedną ukochaną straciłem nie wim czemu ale ostatnio zdałem sobie sprawę z tego że jak by mel była ze mną dla pieniędzy to kupowała by za moje a ona ich nawet nie tknęła okradała by mnie a zawsze wszystko było  na swoim miejscu czy to możliwe że gloria powiedziała mi to bo chciała pozbyć się mel by zająć jej miejsce.

Patrzę właśnie na wejście do szpitala wbiega przez nie Edward podchodzi do mnie patrzy przez chwilę w milczeniu ale tą chwilę przerywa lekarz.

- witam pana Edwarda stan pana wnuczki jest poważny jeszcze nie wiemy komu oddamy ją pod ręce o operacji zostali poinformowani trzej nasi lekarze ale nie możemy wybrać kto będzie operować - tłumaczy lekarz.

- niech operuje najlepszy lekarz jak macie - lekarz kiwa głową i odchodzi.

POV : Melody.

Słuchaj no - wsiadam do samochodu brata - jedziemy do szpitala będę operować jakieś dziecko po wypadku więc gaz do dech bo kurwa czasu nie mamy - nieć nie powiedział tylko wystartował z piskiem opon.

POV : Justin.

Pije teraz kawę i w głowie toczę walkę z rozsądkiem lekarz wezwał najlepszego lekarza w szpitalu do operacji edi ciągle stara się mnie pocieszać ale nic to nie daje cięgle się martwię i niepokoje.

Zerkam na drzwi i widzę biegnącego luka z mel na plecach śmieszne jest to że luk jak i mel są a piżamach luk ma piżame pandy a mel jednorożca.

- jesteśmy - dyszy luk który stoi obok recepcji z mel nagle ich oczy przechodzą  na nas i ich spojrzenie mówi CO KURWA.

- co wy tu robicie -pyta nas mel.

- molly i gloria miały wypadek molly zaraz będzie operowana - jestem na progu beczenia.

- co nie nie mówcie mi że ja nie mogę los ma dla was jedną drogę siostro - szturcha lek mel.

- nie masz racji bracie nie masz racji - mel patrzy na prawo.

- ja mam zawsze rację musisz to przyznać słonko - opiera się o jej bark.

- tato powiedz mu coś bo mu zaraz wszystkie zęby powybijam - tato co tu się dzieje.

- luk zostaw młodszą siostrę a tak a ogóle ci tu robicie bo o wypadku nie wiedzieliście - zwraca się do tj dwójki edi.

- młodszą siostrę - pytam zaciekawiony.

- a no tak Justin przedstawił ci moją młodszą siostrę córkę Edwarda fischera  z drugiego małżeństwa Melody nie już nei hope tylko Fischer - wypina dumie klatę.

- już jesteś to dobrze będziesz operować molly - podchodzi do nas lekarz który zwraca się do mel.

- dobrze idę się przebrać - powiedziała i tak zrobiła znikła.

Trzynaście minut później zjawiła się przed nami gotowa do operacji zapewniła nas że wyszystko będzie dobrze i weszła na salę operacja ma trwać około trzech godzin oby nic się jej nie stało ale teraz jestem spokojniejszy bo wim że mel zrobi wszystko by ją uratować.

POV : Melody.

Po czterech godzinach operacji mojej córki muszę się wyspać dlatego poszłam do swojego gabinetu i rzuciła się na kanapę i przykryłam moi ulubionym kocem i nie byłam by sobą gdybym pod głowę nie wzięła mojej poduszki my litle pony.

Ona jest cócowna naprawdę ale ja chyba już to kiedyś mówiłam ale wiecie co ja lubię się powtarzać może dlatego ciągnie mnie tak do Justina boże ja jestem chora na maksa ciągle o nim myślę on jest w mojej dłonie dwadzieścia cztery na dobę nie myślę ostatnio o niczym innym niż on na nawet ostatnio w starbucksie zamiast mojego imienia w zamyślenia podałam jego imię.

To się nazywa fobia albo uzależnienie oby to nie było ono bo z niego ciężko wyjść i wim co mówię miałam wiele pacjętów którzy byli uzależnieni od komurek gier i kąputerów nie odrywali wzroku od ekranu pokonywali tylko kolejne poziomy nic w tym ciekawego ale myślę że my wszyscy jesteśmy po jakiejś części uzależnieni od technologii na przykład zwykły odkurzacz większość ludzi na tym świecie bez niego świata i sprzątania nie widzi a to też technologia wszystko co nas teraz otacza to technologia świat idzie do przodu my ludzie też ale trzeba pamiętać każdy krok do przodu może spowodować małe czy duże problemy ale pamiętajmy tylko jedno bez postępu świta nie będzie .

a może jednak będzie naukowcy twierdzą że jesteśmy zmuszeni do postępu czemu świat nie może zostać taki jaki jest jak ludzie żyli w zgodzie jak każdego z nas było na coś stać dzisiaj każdy ma toś inego każdy może mieć wszystko jeśli tylko chce i się postara.

Ktoś zapukał do mojego gabinetu to justin wszedł i mnie przytulił z całej siły i ucałował a czoło.

- dziękuję dziękuję uratowałaś molly jesteś wielka - czułam się tak dobrze.

- kochanie jedziemy do domu - do gabinetu weszła wredna raszpla jakim códem ona nie odniosła żadnych obraźeń.

- tak tak już idę - wstaje - do zobaczenia - wychodzi i zostawia we mnie pustkę i wiele pytań a jedno z nich jakim cudem ona nie ma obrażeń skoro dachowała a ona nie ma nawet jednego siniaka czy to nie jest podajrzane .

A co z policją czemu my nie widzieliśmy nagrań jak policja wyjaśni to że ona nie odniosła uszkodzeń a może ona chciała pozbyć się molly bo w czymś jej przeszkodziła muszę natychmiast z nią porozmawiać.

Szybko pobiegłam do sali w której odpoczywała dziewczynka.

- molly co się to wlaściwie stało - mam nadzieję że coś pamięta.

- ona specjalnie wjechała w drzewo tylko że ona w ostatniej chwili wysiadła a ja zachowałam - co za okrutna suka.

- czemu tak zrobiła - powiedziałam moją myśl na głos.

- bo powiedziałam że wszystko wiem to że to ty jesteś moją mamą i że ona to zwykła oszustka. - powiedziała moją córka.

- naprawdę - zabije ją.

- nie przejmuj się kochanie nie długo będziemy wszyscy razem jak prawdzia rodzina.

Prawdziwa rodzina.

***************************************
Dziękuję za kolejny rozdział.

Buziaczki 😘😘😘😘😘😘

Moja Mała Nadzieja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz