Assalamualaikum ^^
Alhamdulillah. Finally yang ditunggu-tunggu, Zatasyah : Her Lionheart akhirnya melabuhkan tirainya.
Terima kasih kepada awak yang habis membaca sehingga ke bab ini. Terutamanya beberapa orang yang selalu meriahkan noti saya dengan vote dan comment (nak tag tapi WP buat hal pula hukhuk 😔). Yang jadi silent reader pun, saya berterima kasih juga. Tanpa anda, siapalah aylamalikha dan secebis karyanya ini. Hahah ><
Jadi, macam mana? Apa yang awak rasa tentang hasil tinta pertama saya? Berapa bintang agak-agak? Sungguh yang baik itu semua datang dari Allah dan yang kurang itu semestinya dari saya sendiri.
Minta maaf atas segala kekurangan. Saya akui banyak yang kurang pada buku ini. Maklumlah first trial, first story dekat WP ni. Ketidaklogikan, kemerapuan tersangatlah banyak dalam buku ni, huahua. Insya-Allah saya akan cuba baiki lagi pada buku-buku akan datang.
Sayu pulak rasa nak berpisah dengan buku sulung saya ni *lap air mata*. Hahah teremo pula. Okay, itu sahaja. Terima kasih readers sekalian! Saya sayang anda semua, muah ciked ❤️
Dan sekiranya sudi, jemputlah jawab beberapa soalan di bawah ini. Hehehe.
1) Rate jalan cerita ZHI 1-10.
2) Perasaan anda masa baca part konflik. Adakah mendatar, atau penuh emosi? Ada juga yang menangis ke? Rasanya tak kot, sebab saya tak ada selit yang sedih sangat pun. (saya memang gagal dalam bermain dengan emosi huhu)
3) Watak-watak dalam buku ni hidup tak pada pembacaan anda?
4) Last but not least, enjoy tak baca cerita ni?
Sekian soalannya. Insya-Allah selepas selesai buku Syabbab : Her Imam, saya akan publish satu lagi buku Royal Romance. Tajuknya, Syaddad : Her King (belum final lagi). Kalau berminat, bolehlah jenguk-jenguk acc ni masa raya nanti. Jangan risau, apa-apa saya update dekat sini, hihi.
Laa, panjang pula membebelnya. Okaylah, itu saja kot. Terima kasih sekali lagi readers!
Zatasyah : Her Lionheart, signing off.
With love,
AylaMalikha
❤️
YOU ARE READING
Her Lionhearted Guy [completed]
FantasyADARA | ZATASYAH "He was destined to be mine." Amaran : Buku ini mengandungi idea fantasi yang merapu tahap gaban. Terlalu cringe dan kesalahan tatabahasa juga bersepah. Baca dan tanggung risikonya sendiri. ----- Ini kisah Sang Harimau, Sang Singa d...