24.BÖLÜM (YALAN)

29.6K 1.7K 212
                                    

(Multimedya: Poyraz)

POYRAZ ATABEYLİ

Şirkete gelmiş ve hep beraber en ufak bir şeyi dahi araştırıyorduk. Yaklaşık 10 saattir yoktu yanımda ve biz daha en ufak bir şey dahi bulamamıştık. Aniden telefonum çalınca kafamı telefonuma çevirdim. Kayıtlı bir numara değildi.

''Kimsin?'' dedim.

''Benim Aslı.'' dedi uğruna kurban olduğum ses.

''Miniğim sen misin? Neredesin söyle bana hadi?'' dedim hızla.

''Fazla zamanım yok. Sana veda etmek için aradım. Bu şiiri yaz ve sakla çünkü sana son sözlerim olacak.
Yaşam gibi.
Eğlence gibi.
Noel gibi.
İnsan gibi.
Oyun gibi
Ruh gibi
Tazelik gibi
Annem gibi
Kardeşim gibidir ölüm.'' diyerek cevap vermeme izin vermeden kapattı telefonu. Telefonu bense bana yazdırdığı şiire bakakaldım.

''Oğlum Aslı mıydı arayan cevap versene?'' dedi babam. Onu kafamla onayladım. Hala dediği şeylerde kalmıştı aklım. Öleceğim dedi. Son sözlerim dedi. Her şey tamam da bu şiirde neydi?

''Poyraz abi ne dedi Aslı söylesene.'' dedi Kerem. Hepsi işi bitince şirkete gelmişti. Sadece Denizler hala annemlerin yanındaydı.

''Bu şiiri yazdırdı.'' dedim ve devam ettim. ''Öleceğim, son sözlerim bunlar yaz ve sakla dedi.'' dedim şiiri ona uzatırken. Eline aldı ve bakmaya başladı. İlk boş gözlerle baktı ama sonra kaşları havalandı. ''Bu bir akrostiş. Baş harflere bakın. Aslı gizliden şifre yollamış. Yeni Ortak diye.'' dedi. Bu sefer bizde şaşırmıştık.

''Yeni ortak mı?'' dedi Kerim.

''İyide  yeni ortakla ne alakası var?'' dedi Demir.

''Yeni otağın adı neydi?'' dedi Ayaz.

''Kemal Soydan.'' dedi Araz.

''Soydan mı?'' dedi amcamlar ve babam aynı anda.

''Evet bir aylık ortağız ve daha yeni olduğu için sizi tanıştıramadık.'' dedi Kaan.

''Bu adam bizim yıllar önce ortak olduğumuz ve sonra babası pis işlere bulaşınca ortaklığı bitirdiğimiz bir adamın oğlu olabilir mi?'' dedi babam.

''Ne oluyor baba neyden bahsediyorsun?'' dedim.

''Bak oğlum yıllar önce ben Ahmet Soydan isimli bir adamla ortak oldum ve baya yakın olduk. Hatta yer altında bile işleri beraber yürütür olduk. Ama bir gün bana geldi ve dedi ki kadın ticareti yapalım. Ben kabul etmeyince aramız bozuldu. Sonra Ahmet'e karşı husumeti olan bir adamla tanıştım. O da sırf Ahmet onun karısını öldürdüğü için düşmanmış Ahmet'e sonra biz onunla ortak olup Ahmet'i engelledik. Tabi Ahmet'in yapmak istediği şey alemde duyulunca Ahmet iflas etti. Sonra da buna dayanamayıp intihar etti.'' dedi babam.

''Yani sen şimdi diyorsun ki bu Ahmet denen adamın bir oğlu vardı ve de Aslı'yı o kaçırdı.'' dedim anlamak için.

''Sanırım öyle oğlum.'' dedi zorla babam.  

''Peki bu adama ait bildiğiniz bir mekan var mı?'' dedi Ayaz.

''Benim hatırladığım kadarıyla bir depodan bahsetmişti ama emin değilim.'' dedi Kaan.

''Hadi gidelim. O sırada Kerem, Kerim, Demir ve Ayaz siz burada kalıp başka mekan var mı araştırın.'' dedim ayağa kalkarken.

''Tamam. Hadi çıkalım. Korumalar kapıda hazır bekliyor zaten. Silahlarınızı da yanınıza alın.'' dedi Güney amcam.

ÖZ AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin