47. BÖLÜM (KISKANÇLIK)

16.6K 1.2K 327
                                    

(Multimedya: Aslı)

ASLI ATABEYLİ

Sinsice sırıttım. İşte şimdi elime düştünüz. Çok eğlenecektim.

"Annecim yemeğe kadar ben, Bulut, Mercan bahçeye çıksak sıkıntı olur mu?" dedim.

"Çıkın tabi." dedi annem. Çaktırmadan anneme göz kırpıp abimleri işaret ettim. Umarım anlardı.

Oda aynı benim gibi sinsice sırıtınca anladığını anladım. "Hadi o zaman." dedim. Onlar yürümeye başlayınca hem Bulut'un hem Mercan'ın elini tutup hızlıca yürümeye başladım. "Çok yavaşsınız ama." dedim. 

Abimlere göz atınca hepsinin gözlerinin ellerimizde olduğunu gördüm. Özür dilerim Poyraz, Ayaz ve Demir abim ama ne demişler kurunun yanında yaşta yanar. Siz abimlerin yüzünden bu haldesiniz. 

Ama bir şey söyleyeyim mi annemin dediği gibi gerçekten zevk veriyordu. Bahçeye çıkınca oturma grubuna ilerledik. Beraber oturduk. Bulut'a baktığımda bir değişikti ama anlamadım.

"Bulut senden bir şey isteyebilir miyim?" dediğimde Bulut kafasını salladı.

"Şimdi şöyle ki benim Kaan abim ve Araz abimden intikam almam lazım çünkü bir konuda beni sinir ettiler. Bunu da seninle yapmak istiyorum. Daha doğrusu senle beraber abimleri kıskandırmak istiyorum." dedim.

"Ateşle oynarsın Aslı. Daha sadece Bulut'un elini tuttun diye bir an dövecekler sandım. Birde daha yakın davranırsanız iyi olmaz." dedi Mercan.

"Ya lütfen Bulut. Birazcık yaparız. Kötü olursa bırakırız lütfen. Yapalım Bulut Lütfen." dedim.

Bulut cevap veremden Demir abimin sesini duydum. "Ne yapıyorsunuz Bulut ile Aslı?" dedi abim.

Ben cevap veremeden Bulut konuştu. "Sadece Aslı benim dans ettiğimi öğrendi. Benle dans eder misin dedi. Bende cevap verecektim. Elbette yaparız. Kesin çok eğlenceli olur." deyince kocaman sırıttım. Mercan kafasını iki yana sallarken Bulut telefonundan bir şarkı açıp yanıma geldi.

Bende elini tutup ayağa kalktım. Abimler tam karşımızda bize bakıyorlardı. Biraz tırstım ama arkadan annemin 'okay' işareti yaptığını görünce doğru yolda olduğumu anladım.

"O kadar çok istiyorsan bizde seninle dans ederdik bebeğim." dedi Araz abim.

"Ama abicim Bulut eğitim almış. Merak ettim nasıl dans ediyor diye." dedim.

Bulut iki elini belime koydu, bende iki elimi omzuna koydum. Bedenlerimiz çok yakındı artık. Bulut kulağıma eğildi. "Kesinlikle çok eğleneceğiz ama abinlerin beni döverek öldürmesinden korkuyorum." dedi. Gülümseyip abimlere yandan bir bakış attım. Harbiden her an Bulut'a saldıracak gibi bakıyorlardı.

Şarkının tonu yükselirken Bulut bir elim tutup beni döndürdü. Ardından iki yana doğru açtı. Sonra bende ona ayak uydurup dönerek kollarımızı etrafıma sardım. Bedenim onun bedenine çarparken beni aşağı doğru eğdi ve hafiften üzerime doğru eğildi.

O an Poyraz abimin sesini duydum. "Bu kadar yeter." dedi ve bir anda bizi ayırdı. Bir şey demeyip boş koltuklardan birine oturdum. Abimlerden hiçbiri oturamadan Bulut yanıma oturdu. 

Abimler yine kaşlarını çatıp boş yerlere oturdular. Hem kıskanıyorlardı hem de misafir olduğu için bir şey yapamıyorlardı. Bulut kulağıma eğildi. "Kardeşim biriyle bu şekil dans etse ben o çocuğu döve döve perişan ederdim." dedi. Güldüm. Bende fısıldayarak konuşmaya başladım.

"Bu kadar sabretmelerine bakma eğer şuan bizim evde olmasaydık büyük ihtimalle öyle olmuştu." dedim. 

"Onu fark ettim. Sanki hepsi beni öldürme planı yapıyorlar." dedi. Yine güldüm. "Büyük ihtimalle öyle." dedim.

ÖZ AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin