23.BÖLÜM (KAÇIRILMA)

30K 1.7K 241
                                    

(Multimedya: Aslı)

POYRAZ ATABEYLİ

Miniğim lavaboya gideli yarım saatten fazla olmuştu. Rahatsız etmemek için yanına gitmemiştim ama şimdiye dönmesi gerekiyordu. Yerimden kalktım. Lavaboya girince burada kimse olmadığını fark etmem uzun sürmedi. Tam çıkacakken Aslı'nın yere düşmüş telefonunu gördüm. Elime alınca ekranının kırılmış olduğunu fark ettim ama bu düşmeyle olacak bir şey değildi biri kasıtlı olarak üstüne basmış gibiydi.

Hızla lavabodan çıkıp annemlerin yanına gittim. ''Aslı yanınıza geldi mi?'' diye sordum. ''Hayır gelmedi. Bir şey mi oldu?'' dedi annem telaşla. Şimdilik telaşa gerek olmadığı için ''Hayır sadece telefonunu düşürmüş onun için.'' dedim. Annem rahatlayarak anladığını belirtircesine kafasını salladı.

''Kaan Aslı'yı gördün mü?'' tüm salonu iki defa turlamıştım ama hiçbir yerde bulamamıştım Aslı'yı. ''Hayır abi bende onu arıyorum ama en son lavaboya gittiğinden beri hiç göremedim onu.'' dedi. Elimdeki kırık telefonu ona gösterdim. Aklıma hiç iyi şeyler gelmiyordu. ''Ben babama haber vereyim.'' diyerek yanımdan ayrıldı Kaan. 

''Abi! Aslı yok!'' diye endişeyle bağıran Demir'e döndüm. ''Biliyorum Demir biliyorum. Her yere baktım ama yok.'' dedim. O sırada kuzenlerim ve Ayaz, Araz da yanımıza gelmişti. 

''Abi Demir ne diye bağırıyor? Hem ne saçmalıyorsun ne demek Aslı yok?'' dedi Araz.

Elimdeki telefonu gösterdim ve ''Tüm salonu iki defa turladım ama yok. Lavaboda da bunu bu şekilde buldum.'' dedim.

''Biz Kerim ile dışarıdaki adamlarla konuşalım. Belki yürüyüşe falan çıkmıştır.'' dedi Kerem. Bu söylediklerine kendi bile inanmıyordu eminim. Yanımızdan ayrıldılar.

''Benle Dengiz de beraber yukarı katı arayalım.'' dedi Deniz. Onu kafamla onayladım. 

Annem ve yengemler yanımıza geldiler. ''Ne oldu oğlum? Aslı neden yanınızda değil?'' dedi.

''Anne Aslı nerede bilmiyoruz.'' dedim.

''Ne demek bilmiyorum Poyraz? Nerede kardeşin, sizin yanınızda değil miydi?'' dedi.

''Anne bilmiyorum dedim. Arıyoruz işte.'' tam o sırada Kaan ve rengi atmış bir şekilde babam geldi. Kaan da sinirli ve endişeli olduğunu belli edercesine kızarmıştı yüzü.

Ayağa kalkıp konuştum ''Ne oldu? Ne bu haliniz?'' dedim.

''Kamera kayıtlarını izledik Aslı'yı baygın bir şekilde bir arabaya bindirmişler arka taraftan.'' deyince yıllar sonra ikinci defa yıkıldığımı hissettim. Aklıma bu ihtimal gelmişti ama inanmak istememiştim. Şimdi ise gerçek kabak gibi karşımdaydı.  

''Ne demek arabaya bindirmişler? Onca koruma dışarıda süs diye mi dikili?'' diye bağırdım. Annem çoktan ağlamaya başlamıştı.

''Abi bir sakin ol. Önceliğimiz Aslı. Yengelerim siz annemi de alıp eve gidin. Deniz, Dengiz, Erim siz annemlerle gidip evde kalmalarını sağlayın ve güvende olduklarından emin olun. Kerem, Kerim ve Demir siz davete katılan kişiler arasında husumetimiz olan kimse var mı ona bakın. Araz ve Ayaz siz kamera kayıtlarını tekrar izleyip plaka veya en ufak bir ipucu falan bulamaya çalışın. Abi, baba ve amcalarım bizde şirkete gidip  husumetli olduğumuz kimse var mı ya da bir şey bırakılmış mı bakalım. Hadi dağılın.'' dedi Kaan. Herkes hareket etmeye başlayınca bende arabama doğru ilerlemeye başladım.

Neredesin miniğim? 

Neredeysen korkma abin yakında gelecek.

Kılına zarar gelirse yeri yerinden oynatırım korkma!

ÖZ AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin