47. BÖLÜM (KIŞ TATİLİ)

17.2K 1.3K 501
                                    

(Multimedya: Demir)

ASLI ATABEYLİ

Sabah abimin yüzüme bıraktığı öpücüklerle uyandım. "Günaydın prensesim." dedi. "Günaydın abiş." dedim gülümseyerek. Yataktan kalktım. "Annemler kahvaltıya bekliyor. Üstünü değiştir de gel." dedi. 

"Gün boyu evde olacağıma göre böyle kalsam bir şey olmaz." dedim ve onun odasındaki banyoya gitmeye başladım. Elimi yüzümü yıkayıp çıktım. "Aslında gün boyu evde olmayacaksın. Okula henüz başlaman için erken. Bizde evde sıkılacağını düşünüp seni bizim şirkete götürmeyi düşünüyoruz." dedi. 

"Gerçekten mi?" dedim mutlulukla. " Evet ama çabuk ol yoksa geç kalacağız." dedi. "Tamam." deyip hızlıca odadan çıktım. Hızlıca odamıza girdim. 

Şirkete gideceğimiz için şık olmalıydım. Beyaz gömleğimi, siyah mini eteğimi ve siyah kurdelemi alıp giydim. Lacivert renkte çantama telefonumu ve cüzdanımı koydum. Abimin hangisi ne kadar alacağımı anlamam için yaptırdığı ilaç kutularımı koydum. Lacivert kabanımı da yanıma alıp ayağıma siyah babetlerimi giydim. Saçımı annemin aldığı maşayla çok hafif dalgalar yaptım. Dudaklarıma da dudak nemlendiricimi sürdüğümde hazırdım.

Kabanımı portmantoya bırakıp annemlerin yanına ilerledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kabanımı portmantoya bırakıp annemlerin yanına ilerledim. Beni gören Poyraz abim saniyesinde söylendi. "Size bunun kötü bir fikir olduğunu söylemiştim. Baksanıza." deyip beni işaret etti.

"Kötü mü olmuşum? Abartı mı? Çok mu sade? Saçlarım mı kötü olmuş?" dedim aceleyle.

Annem gülerek konuştu. "Hayır kızım çok güzel olmuşsun. Abine göre sorun tamda bu." dedi. "Evet sorun. Normalde güzelsin. Birde böyle giyiniyorsun." diye homurdandı abim. 

"Hadi çok söylenme. Kahvaltıya geçelim." dedi annem. Hep beraber kahvaltıya geçtik.

"Oğlum sen ne zaman gideceksin?" dedi babam.

"Baba ben gitmek istemiyorum. Başka bir çözüm bulsak olmaz mı?" dedi Kaan abim.

"Oğlum gitmekten başka bir çözüm yok. Biliyorsun." dedi babam.

"Ama baba Aslı daha yeni çıktı." dedi Kaan abim.

"Abi Aslı için mi gitmek istemiyorsun?" dedi Ayaz abim.

"Başka ne için olacak oğlum?" dedi Kaan abim.

"E tamam Aslı'yı da götür. Daha doğrusu götürelim. Bu yaz tatil yapamadık ki zaten Aslı nakilden sonra en az 10 ay güneşe çok fazla maruz kalmamalı. E sen de Rusya-Moskova'ya gitmiyor musun? Bizde senle gelelim ve kış tatili yapalım. Sen işlerini halledene kadar biz Aslı'ya Moskova'yı gezdiririz. Senin işlerin bitince de bir kayak merkezinde kayak yaparız." dedi Ayaz abim.

"Aslında güzel fikir. Abi sen ne dersin?" dedi Kaan abim Poyraz abime bakarak.

"Aslı isterse neden olmasın?" dedi Poyraz abim. Herkes bana döndü. Neden top bana atılmıştı ki?

ÖZ AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin