Előzetesek

581 23 0
                                    


Sziasztok

Örülök, hogy ilyen sokan lelkesedtetek az ötletért! A jó hír az, hogy mától számolva, kereken két hét múlva érkezik is a folytatás első része! Addig is pedig, hogy  ne unatkozzatok, hoztam pár részletet, előzetest a következő részekből! 


„- Ugye, mondanom sem kell, hogy milyen hülye vagy? – Vonta fel szemöldökét Carlos a vacsora után. Persze, hogy nem kellet mondania. A két hónapos önsajnáltató túrám után én magam is sejtettem. Amikor pedig újra mosolyogni láttam, egy gyönyörű nő oldalán, már azt is sejtettem, hogy mindennel elkéstem.

- Köszi a támogatást- forgattam meg a szemeimet, majd felálltam a székből – erre magamtól is rájöttem!

- Akkor miért csináltad? Annyira jók voltatok együtt..."

*

„ Még soha nem láttam ilyen dühösnek pedig volt már egy pár vitánk. Szemei kivétel nélkül, mindig vidáman és játékosan csillogtak. Most viszont teljesen feketék voltak, színtiszta haragtól lángoltak.

- Nem érdemlem ezt tőled! – Emelte meg a hangját, mire egyet hátrébb léptem- kurvára nem érdemlem meg, hogy azt hidd, nincsenek érzéseim irántad és csak egy játék vagyok, akit bármikor eldobhatsz, majd ha úgy tartja kedved újra magadhoz veheted! Befejeztük, Anna!"

*

„ A becsapódás ereje hatalmas volt. Zúgott a fülem. Alig mertem kinyitni a szememet. Éreztem, hogy remeg kezem-lábam. Tompán hallottam, hogy valaki szólongat a rádión keresztül de újabb másodpercek kellettek, mire kitisztult annyira a fejem, hogy felfogjam mi is történt az előbb. Lassan oldalra fordítottam a fejemet, láttam ahogy a csapattársam kikászálódik az autójából, ami nem nézett ki jobban, mint az enyém.

- Ne mentőt hívjatok – találtam meg újra a hangom, hogy végre válaszoljak Adrian egyre kétségbeesettebb üzeneteire- hanem rendőrséget, mert ha egyszer kimászok ebből a roncsból, biztos, hogy megölöm!" 

A szakadék szélén- Daniel Ricciardo fanfic- [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant