Ferman iki saattir Ali'nin mesajına bakıyordu. Sabah ona biraz bağırmıştı hem de tam aralarını düzeltmeye çalışırken ama yine de Çağlar'ın Ali'ye tavrı o kadar deli etmişti ki onu. Şimdi de Ali tüm gece boyunca Çağlar'la nöbette olacaktı. Ferman gerçekten Çağlar'ın Ali'ye olan sıcak davranışlarına katlanamıyordu. Bir yandan da kendisinin Ali'ye ilk geldiğinde nasıl kötü davrandığını, her ne kadar Fatoş'u hatırlayıp vicdan azabı duyduğu için bunu yapmış olsa da ve Ali'nin bunu çok iyi bildiğini bilse de hatırladığında kendini iyice kötü hissediyordu Ferman. Ali'nin ona ilk kez sarıldığı anı hatırlayınca içi sıcacık oldu.
Ali sen beni iyileştirdin. Beni çok mu seviyorsunuz Ferman Hocam? Seviyorum Ali.
"Seviyorum Ali." Dedi Ferman kendi kendine. "Ve sen de bunu biliyorsun biliyorum. Şimdi bunu sana hatırlatma ve inandırma zamanı. Elimden geleni yapacağım kardeşim. Söz veriyorum sana."
&&&&&
"Ali? Ali gerçekten sen misin lan?"
Doruk'un eli ayağı birbirine karışmıştı. Telefondaki kişi bir süre daha sessiz kaldı.
"Evet Doruk benim. Yanında kimse var mı yalnız mısın?" Dedi Ali.
"Yalnızım yalnızım da sen neredesin oğlum bir buçuk aydır seni arıyoruz öyle bir anda buharlaşmak ne demek ya..."
"Doruk seni nutuk çekmen için aramadım. Beni dinle." Dedi Ali.
"Tamam Kara Şimşek tamam sen aradın ya ben seni sabahtan akşama kadar dinlerim."
Ali bir iç çekti.
"Senden bir şey rica edeceğim ama bak kimseye söylemek yok benim seni aradığımı baştan söyleyeyim."
"Ali ama..."
"Söz ver dedim."
"Söz peki söz. Anlaştık. Seninle benim aramda oğlum."
"Güzel. Teşekkürler." Dedi Ali ve derin bir nefes aldı. "Bak şimdi senden Nazlı'yı gizlice kontrol etmeni istiyorum."
"Sen benden Nazlı'ya ajanlık yapmamı mı istiyorsun?"
"Evet öyle de diyebiliriz. Bana bir mesaj göndermiş, ben duyunca biraz endişelendim sesi hiç iyi gelmiyordu. Çok merak ettim onu." Dedi Ali.
"Vaay romance."
"Doruk..."
"Tamam kapatma şaka yaptım ya kara şimşek bir buçuk aydır görmüyorum seni ne yapayım. Peki sen niye Nazlı'yı aramıyorsun?"
"Ben... Ben bir daha ararsam biraz daha kalp kırıklığını kaldırabilir miyim bilmiyorum." Dedi Ali sessizce.
Doruk gözlerini ovuşturdu.
"Anladım ben seni. Ama Cefam o kız seni seviyor be. Sen gittikten sonra dağıldı resmen."
"Ben de dağıldım Doruk. O yüzden buradayım." Dedi Ali. "Lütfen benim için Nazlı'ya göz kulak ol. Durumundan beni haberdar et olur mu? İyi olduğunu bileyim. Evet ona çok kırgınım... Ama aşk hiç kolay bitmiyormuş. Sevgi de."
"Bitmez tabii biter mi sevgi hiç. Özellikle de sizinkisi. Anlıyorum ben seni. Ben senin için Nazlı'ya bir bakacağım çaktırmadan eğer çok dağılırsa da seni arayacağım."
"Teşekkür ederim Doruk. Bu iyiliğin benim için önemli." Dedi Ali.
"Biz arkadaş değil miyiz oğlum? Arkadaşlar ne içindir?" Dedi Doruk.
"Arkadaş mıyız?" Dedi Ali.
"Arkadaşız tabii. Evet sana az öküzlük etmedim ama sen benim arkadaşımsın Ali. Sen benim Cefamsın. Hem sen beni aradın ya senin dünya ahiret arkadaşınım artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Abim Severdi Beni
FanficBu hikaye 46.bölümdeki kurul sahnesinden ve Ali'nin bankta tek başına kaldığı sahneden sonra geçmektedir. Ali kendini çok zor bir karar vermek zorunda bulur ve uzaklara gitmeye karar verir. Ferman Ali'yi bulacak mıdır ve kendini affettirip onu geri...