İstemem Söz Sevmeni

1K 57 143
                                    

Doruk Ali'nin bayıldığını görünce o da hemen oraya koşturdu kocaman gözlerle.

"Ali Ali aç gözlerini Ali aç gözlerini! Doruk nabzı çok fazla havayolu açmam lazım nefes alması için on numara bistüri getir bana çabuk!" Dedi Ferman.

"Hemen getiriyorum Hocam merak etmeyin." Dedi Doruk ve panik içinde koşturarak gitti oradan.

Ferman Ali'nin başını iki eliyle tuttu.

"Ali abicim tamam ben buradayım canım iyi olacaksın abicim buradayım Ali seninleyim tamam buradayım." Dedi Ferman.

Ali'nin nabzı çok yüksekti biraz daha yükselirse beyin kanaması geçirebilirdi.

"Doruk neredesin?" Dedi Ferman.

Daha çok bağırmıştı. İki saniye sonra Doruk koşturarak yanına geldi Ferman'ın ve on numara bistüriyi uzattı.

"Ver. Doruk elinle baskı uygulamanı istiyorum Ali'nin sağ boğaz arterine tamam mı? Üç diyince." Dedi Ferman.

Üçe kadar saydı ve Ali'nin boğazına bir kesik attı. Doruk hemen kana müdahale etmişti sargı beziyle baskı yapıyordu.

"Nabzı şimdi iyileşiyor Ferman Hocam iyi şimdi Ali." Dedi Doruk.

Ferman derin bir nefes aldı elleri titriyordu. Doruk'a baktı.

"Boynunu sar hemen boş bir odaya alıp serum takviyesi yapalım. Kan şekeri ve tansiyonuna bakalım." Dedi Ferman ve Doruk hemen yarayı temizleyip üstünü sardı.

"Oldu hocam götürebiliriz." Dedi Doruk.

Ferman dikkatlice Ali'yi dizlerinin altından ve sırtından tutup kaldırdı ve boş bir oda bulup onu yatırmaya gittiler.

&&&&&

Ferman Ali'nin başında bekliyordu şimdi Ali yatakta uzanmış uyuyordu. Derin bir nefes aldı.

"Ali sürekli beni korkutmaktan yorulmadın mı?" Dedi Ferman.

Tam o anda kapı açıldı ve içeri Nazlı ile Adil Hoca girdi. İkisi de panik içindeydi oraya koşturdular.

"Hocam ne oldu?" Dedi Nazlı.

"Bir şeyi yok bayıldı sadece. Tansiyonu çok yüksekti kendini çok yordu galiba Ali ama şimdi durumu iyi." Dedi Ferman.

"Dedim ona o kadar kendine dikkat et Ali diye ah be çocuk acaba şeyi duyunca mı bayıldı..." Dedi Adil Hoca.

Ferman başını kaldırıp ona baktı.

"Neyi duyunca?" Dedi Ferman.

O sırada odanın kapısından biri girdi hemen içeri.

"Ali oğlum! Oğlum nerede?"

Ferman şok olmuş bir şekilde kadına baktı Nazlı da şoktaydı. Adil Hoca da onlara bakıyordu.

"Siz Ali'nin annesisiniz. Ne yapıyorsunuz burada?"

Gülcan başını kaldırıp ikisine baktı.

"Oğlum nasıl iyi mi nesi var?" Dedi Gülcan.

"Hanımefendi kusura bakmayın ama Ali'nin sizi burada görmek isteyeceğini sanmıyorum." Dedi Ferman.

"Oğlum o benim doktor bey iyi mi değil mi bilmem lazım diyorum size." Dedi Gülcan.

"Gülcan Ali iyi sadece bayılmış şimdi durumu iyi biz seninle odamda bekleyelim uyanmasını tamam mı?" Dedi Adil Hoca.

"Siz neden buradasınız peki onca şeyden sonra?" Dedi Nazlı.

"Ali'yle, oğlumla konuşmam gereken bir mesele var çok önemli ama onun uyanması daha önemli tabii." Dedi Gülcan.

En Çok Abim Severdi BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin