"Biz bayağıdır bir yere gidip bu ekip eğlenmedik ya farkında mısınız?"
Asistan odasında hep birlikte oturuyorlardı. Doruk beşinci kahvesindeydi, Demir enerji içeceğini arada kafasına dikiyordu, Açi bir şeyler atıştırıyordu Ali ve Nazlı da koltukta oturuyorlardı yan yana. Doruk böyle söyleyince Demir ona baktı.
"Hatırladığım kadarıyla bir hafta önce sen ve Çağlar Hoca yeteri kadar eğlenmiştiniz, Rus mafyasıyla tam eğlence..." Dedi Demir.
"Hoppaa Demir adam yine o mevzuyu açtı buyrun dinliyorum." Dedi Doruk.
"Ya ne yine o mevzusu abi kimseye bir şey demeden polis bile almadan resmen mafyaya daldınız ya! Karnım ağrıyor erken çıkacağım bugün hastaneden demiştin bana!" Dedi Demir.
"Ne deseydim Demir, Ferman Hoca'yla Ali'yi kaçırdılar, ama merak etme Çağlar Hoca eski istihbaratçıymış yerlerini tespit ettik ben bir depo basıp geliyorum mu deseydim trip atma bana." Dedi Doruk.
"Atarım. Güya sorsan en iyi arkadaşınım ne oluyor ne gidiyor bir bilmeyen ben varım." Dedi Demir.
"Ay ay hemen de en iyi arkadaşınım havalarına girmiş. Bak küheylanım sen bence o enerji içeceğini bırak bir bitki çayı iç hatta Ezo'nun bana verdiği çaylar var dolabımda git ondan al bir tane." Dedi Doruk ve kendi kahvesini dikti.
"Hepinizi bu mafya olayına bulaştıran benim kusura bakmayın." Dedi Ali.
"Cefam saçmalama bile isteye mafya tarafından kaçırılmadın ki. Hem sen benim arkadaşımsın, seni her türlü kurtarmaya gelirdim ben. Şimdi bana inanmaz trip reis ama Demir'i de kurtarmaya gelirdim, öyle de bir arkadaşım ben." Dedi Doruk.
"Ay aksiyon arıyorum demiyor da." Dedi Açi.
"Ay tamam hadi o mafya mevzusunu unutalım artık. Şu an hepimiz buradayız, hem Ali de bayağı ilerledi sol eliyle, bunu konuşun mesela." Dedi Nazlı.
"Aa evet, duyduğuma göre bistüri kullanmaya geçmek üzereymişsin Cefam..."
"Saniyede 80 düğüme kadar da çıkmışsın Ali."
Ali kaşlarını çattı.
"Siz nereden biliyorsunuz bunları ya." Dedi Ali.
"Biz biliriz. Ferman Hoca'nın dediğine göre beklediğinden de iyi bir performans sergiliyormuşsun. Seninle çok gurur duyuyorum." Dedi Nazlı.
Ali de döndü ve ona tebessüm etti. İçi aydınlanmıştı sanki Nazlı'nın sözleriyle. Çok hafifçe Nazlı'nın elinin üstüne koydu elini. Gözlerinin içine baktı.
"Yanımda olduğun için, bana inandığın için sağ ol Nazlı'm." Dedi Ali.
Ali'nin elini hafifçe sıktı Nazlı da.
"Ben hep senin yanında olacağım Ali, yeter ki sen de kendine inan." Dedi Nazlı.
"Vaay romance."
"Doruk bir sululuk yapma ya..."
"Küheylanım sen bir susar mısın acaba?" Dedi Doruk.
O sırada kapı açıldı ve içeri Ferman'la Çağlar girdi. Hocaları görünce yerlerinden kalkmışlardı. Demir enerji içeceğini bitirirken Doruk da kahvesini yudumladı.
"Evet gençler nasılız bakalım? Hazır mısınız 36 saatlik nöbete?" Dedi Ferman.
"Hocam ayıp ettiniz." Dedi Doruk.
"Duyamadım?"
"Bomba gibiyiz hocam merak etmeyin dedim."
"Güzel. İfadenizi almayalı uzun zaman olmuştu değil mi Çağlar? Bakalım formunuzu korumuş musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Abim Severdi Beni
FanfictionBu hikaye 46.bölümdeki kurul sahnesinden ve Ali'nin bankta tek başına kaldığı sahneden sonra geçmektedir. Ali kendini çok zor bir karar vermek zorunda bulur ve uzaklara gitmeye karar verir. Ferman Ali'yi bulacak mıdır ve kendini affettirip onu geri...