Benzedim Bu Gece Yine Boş Sokaklara

933 62 149
                                    

Sevdiğin insan için sevdiğinden vazgeçebilir misin? Cesaret edebilir misin buna?

Sevdiğini korumak için sevdiğini bırakmak da sevgiye dahil midir acaba?

&&&&&

Ali Doruk'un söylediklerinden sonra nefes alamadığını hissediyordu. Nefesi sıklaşmıştı kalbinde bir yoğunluk vardı. 

"Nasıl yani ya ne demek Doruk ne demek Ferman Hoca'nın başı büyük dertte ne demek ya? Öldürecekler mi onu? Söyle ne yapacaklar ona öldürecekler mi onu?" Dedi Ali.

Doruk ellerini kaldırdı. 

"Ali panik yok hemen panik yok sadece peşinde olabilme ihtimalleri var o da sana karşı ellerinde bir koz tutmak için tamam? Sadece önlem almamız lazım." Dedi Doruk.

Ali sesleri ve renkleri boğuk duyuyordu. Kalp atışlarının hızlanması kulaklarında çınlıyordu. Kriz geçirmek üzereydi. 

"Öldürecekler onu... Öldürecekler abimi öldürecekler ben ikinci kez dayanamam buna öldürecekler..." Dedi Ali. 

"Ali! Ali kendine gel kriz geçiriyorsun bana bak yok öyle bir şey! Öldürmeyecekler Ferman Hoca'yı!" Dedi Doruk gözleri açılmıştı. 

Ali onu duymamıştı bile. 

"Yine benim yüzümden abim ölecek öldürecekler onu hep benim suçum ben abimi bir daha yitiremem yapamam bunu..." Dedi Ali. 

"Ali..." 

Doruk birden ne yaptığını bilmeden Ali'nin koluna yapıştı. Ali şok içinde ona baktı Doruk birden daha fena olacağını sandı ama Ali en azından ona bakıyordu şimdi. 

"Ali dinle beni öldürmeyecekler onu tamam mı mantıklı düşün sana karşı kullanabilecekleri bir koz arıyorlar duydun mu beni? Ellerinde olan bir kozu neden yok etsinler Ali aklın alıyor mu bunu? Sana karşı kullanmak için onu zorla canlı tutarlar istemese bile canlı tutarlar o yüzden ölüm falan yok çıkar aklından ölümü abin bir daha ölmeyecek Ali. Duydun mu beni kardeşim? Anladın mı beni?" Dedi Doruk.

Ali gözleri dolu bir şekilde Doruk'a bakıyordu içi titriyordu sanki elini çekmemişti. Ama Ali paniklemek yerine biraz daha kendine geliyordu şimdi. Başını salladı. 

"Ölmeyecek, ölmeyecek tamam... Ölüm yok." Dedi Ali. 

"Aynen öyle ölüm yok Cefam. Aklından çıkar onu. Bizim Ferman Hoca'yı ve seni korumamız lazım. Eğer yakınlığınıza daha da şahit olurlarsa ya da senin için ne kadar önemli olduğunu anlarlarsa onu kaçırıp sana karşı koz olarak kullanabilirler ama merak etme biz bu işi çözeceğiz koruyacağız onu." Dedi Doruk. 

Doruk elini çekmişti Ali biraz toparlanınca ama Ali hala çok panik içindeydi. Ellerini saçlarında dolaştırdı.  

"Ben nasıl koruyacağım onu ya nasıl koruyacağım o manyaklardan? Ben Ahmet abimi iki grup çocuktan koruyamadım Doruk Rus mafyasından nasıl koruyacağım Ferman abimi?" Dedi Ali. 

Doruk ellerini havaya kaldırdı. 

"Ali koruyacağız. Koruyacağız bu sefer Ahmet abine olanlar gibi bir şey başına gelmeyecek Ferman Hoca'nın tamam mı onu koruyabiliriz. Sadece dikkatli olmamız lazım ve nasıl hareket edeceğimize karar vermemiz gerek çünkü asıl tehlikede olan sensin." Dedi Doruk. 

Ali ona bir bakış attı. 

"Ferman Hoca'ya oturup hemen bu durumu anlatmamız lazım." Dedi Doruk. 

Ali başını salladı. 

"Anlatamayız Doruk." Dedi Ali. 

Doruk kaşlarını çattı. 

En Çok Abim Severdi BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin