Ferman asistan odasında koltukta uyuyakalmıştı artık Doruk da yandaki koltukta sızıp kalmıştı. Birden kapı açıldı ve Çağlar içeri daldı. Yüzünde güller açıyordu.
"Uyanın uyanın kalkın kalk kalk!"
Ferman ayrı Doruk ayrı zıplayarak uyanmışlardı Doruk sendeleyip koltuğa geri yapıştı Ferman da elindeki kitabı panikle yüzüne çarptı.
"Lan adam gibi uyandırsana bu ne eşkıya mısın?" Dedi Ferman.
"Hocam evet ya askerlik günlerime döndüm yemin ediyorum." Dedi Doruk.
"Kesin lan sızlanmayı Ali uyanmış Ali!" Dedi Çağlar.
Ferman ve Doruk şok içinde birbirlerine baktı gözleri kocaman olmuştu sevinçten.
"Lan baştan niye söylemiyorsun manyak! Doruk koş!" Dedi Ferman ve koştular.
Beş dakika içinde hastanenin üç ayrı koridorunda ayrı bir koşturmaca vardı Ali'nin odasına giden.
Önce Ferman ve Doruk varmıştı Çağlar da arkalarından koşturuyordu. Ferman odaya şimşek hızıyla girdi.
"Ali!" Dedi Ferman.
Ferman içeri attı kendini ve dizlerinin üstüne atarak Ali'ye sımsıkı sarıldı. Düşünmeden yapmıştı bu hareketi ama Ali de döndü ona hemen kollarıyla sardı onu.
"Ömrümden en az on yıl gitti Ali yemin ediyorum bittim burada saçlarımda beyaz çıktı yüzüm kırıştı Ali aklım gitti burada." Dedi Ferman.
"Abi tamam hâlâ gayet yakışıklısın merak edecek bir şey yok acındırma kendini sen de burada." Dedi Ali.
"Dil pabuç kadar bakıyorum ama kızmayacağım Ali uyandın ya kendime kızarım daha iyi." Dedi Ferman.
"Ali'm perişan olduk burada ya çok şükür uyandın da." Dedi Doruk.
Kapı yeniden büyük bir gürültüyle açıldı.
"Ali oğlum!"
Adil Hoca koşturarak içeri girdi.
"Çocuk çok korkuttun bizi kalpten gidiyordum az kalsın." Dedi Adil Hoca.
"Hocam öyle şaka yapmayın ya öyle şaka mı olur." Dedi Ali.
"Ali kalbini döndüreceğim diye canım çıktı canım sen öyle şaka mı olur diyorsun." Dedi Ferman.
"Ama sonuçta başardık değil mi bakın gayet iyiyim beni kurtardınız ve ben her şeyi..."
Kapı tekrar patlamayla açıldı ve içeri Demir, Açelya ve Gülin koşturdu.
"Ali uyanmışsın!"
"Evet benden ne çektiğinizi anladım gerçekten bundan sonra kapıları çalıp gireceğim." Dedi Ali.
"Ali bundan sonra tavandan bile girebilirsin odama izin veriyorum." Dedi Adil Hoca.
"Hocam Ali bu yapar bir de." Dedi Ferman.
"Bak seninkine yaparım böyle dersen." Dedi Ali.
"Ben direk odamı sana vermeyi düşünüyorum Ali ben de rahatlarım sen de." Dedi Ferman.
"Hatta cam mekana alıp nesli tükenmekte olanlar listesinde diye yazacağım üstüne bu kadar aksiyon sana fazla Ali tamam artık." Dedi Ferman.
"Yok artık." Dedi Ali.
Ferman Ali'nin saçını okşadı.
"Var artık beyfendi şakaydı ama ciddi ciddi bodyguard tutturacaksın bana Ali." Dedi Ferman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Abim Severdi Beni
FanfictionBu hikaye 46.bölümdeki kurul sahnesinden ve Ali'nin bankta tek başına kaldığı sahneden sonra geçmektedir. Ali kendini çok zor bir karar vermek zorunda bulur ve uzaklara gitmeye karar verir. Ferman Ali'yi bulacak mıdır ve kendini affettirip onu geri...