5 yıl önce
"Sen filmi beğenmedin mi?" Dedi Ferman.
Beliz'le birlikte sinema salonundan çıkmış yandaki kafelerden birinde oturmuş kahve içiyorlardı. Beliz dudağını ısırdı.
"Bak ama darılmaca gücenmece yok tamam mı Ferman?" Dedi Beliz.
"Niye öyle bir şey yapayım ya söyle hadi." Dedi Ferman.
Beliz dudaklarını birbirine bastırdı ama bir kahkaha ağzından çıkıverdi.
"Ya o kadar mı beğenmedin filmi..." Dedi Ferman.
"Yani izlediğim en saçma süperkahraman filmi olabilir tabii yani 2004 yapımı Catwoman'dan sonra belki..."
Ferman yüzünü buruşturup ona baktı.
"İyi de herkes güzel film dedi diye ben... Hani bir de sen bir seferinde süperkahraman filmlerini ve çizgi romanlarını çok seviyorum demiştin ben de o yüzden hoşuna gider diye..." Dedi Ferman.
"Bir kere kostümler olsun, CGI olsun o nasıl montajdı ya yani bu film süperkahraman filmlerine yapılmış bir ihanettir." Dedi Beliz.
"Ya abartıyorsun bence ya." Dedi Ferman.
"Abartıyor muyum ya böyle Green Lantern mı olur karakteri yazanlara yazık ciddi söylüyorum... Hem sen fark etmedin mi filmdeki kopuklukları cidden?" Dedi Beliz.
Seni izlemekten filme bakamadım ki diye geçirdi içinden Ferman.
"Bir şey itiraf edeyim mi?" Dedi Ferman.
"Et tabii." Dedi Beliz.
"Ben süperkahraman filmlerinden pek anlamam hatta çok nadir izlerim..." Dedi Ferman.
"Gerçekten mi? Niye süperkahraman filmine gidelim dedin o zaman?" Dedi Beliz.
"Sen seviyorsun diye." Dedi Ferman ve Beliz ona mavi gözleriyle baktığında kuruduğu hissetti boğazının.
Beliz ona tebessüm etmişti.
"Tabii sen beğenmedin yani kusura bakma ilk buluşmamızın böyle olacağını bilsem..." Dedi Ferman.
"Neden bence çok güzeldi." Dedi Beliz.
Ferman şaşırmıştı.
"Ciddi misin? Filmi beğenmedim dedin ama." Dedi Ferman.
Beliz'in dudaklarında çok tatlı bir tebessüm vardı.
"Yani film çok komikti ama senin bunu düşünmen çok güzel mesela. Başka ne güzel biliyor musun hani bir ara filmde heyecanlanıp elini tuttum o güzeldi. Sonra seninle burada oturmak güzel. Gözlerin çok güzel mesela... Mesela şimdi çok anlamlı bakıyorsun bana sanki bir deniz bakıyormuş gibi..." Dedi Beliz ve bakışları Ferman'ın dudaklarına gitti. Ferman da ona bakıyordu şimdi birbirlerine yaklaştılar ve Ferman Beliz'i uzanıp öptü. Bir süre öpüştüler etraftakilere aldırmadan.
Ferman hafif çekildi dudaklarından burnu Beliz'in yanağına değiyordu. İkisi de sırıtıyordu.
"O zaman şöyle yapalım bundan sonraki filmi sen seçersin film çıkışında kahveleri de ben seçerim nasıl?" Dedi Ferman.
"Çok güzel." Dedi Beliz ve Ferman bir daha onu öpünce o da karşılık verdi.
&&&&& Normal Zaman
Beliz gözlerini aralamıştı sabaha karşı. Monitörün sesini duyabiliyordu burnuna bağlı bir oksijen kablosu vardı karnı da sarılıydı. Başını kaldırınca Ferman'ın başını masaya yasladığı dirseğine yaslamış şekilde uyuduğunu gördü. Eliyle Ferman'a uzandı ve dokundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Abim Severdi Beni
FanfictionBu hikaye 46.bölümdeki kurul sahnesinden ve Ali'nin bankta tek başına kaldığı sahneden sonra geçmektedir. Ali kendini çok zor bir karar vermek zorunda bulur ve uzaklara gitmeye karar verir. Ferman Ali'yi bulacak mıdır ve kendini affettirip onu geri...