Ali elini cama koydu. Ferman gözleri kocaman bir şekilde kapıya vuruyordu. Ali'nin gözlerinden yaşlar akıyordu.
"Ali! Ali! Ali aç şu acilin kapısını aç dedim Ali aç Ali! Ali! Ali!"
"Abi tamam." Dedi Ali.
"Ali!"
Ferman acilin kapısını tekmeliyordu. Ali gözyaşları içinde Çağlar'a baktı. Ne demek istediği bilen Çağlar Ferman'ın yanına geldi. Onun kolunu tuttu.
"Ferman hadi gel tamam." Dedi Çağlar.
"Bırak beni Çağlar Ali şu acili aç yoksa polis getirtip yaparım duydun mu beni? Ali! Ali! Ali!" Dedi Ferman.
Gözleri dolu doluydu Çağlar'ın da ama Ferman'ın kollarından tutup onu sertçe acilin önünden ileri götürdü. Ferman Çağlar'dan kurtulup Ali'nin yanına gitmeye çalışıyordu. Ali gözyaşlarıyla onu izliyordu.
"Ferman dedim tamam!" Dedi Çağlar.
"Bırak beni Çağlar Ali'nin yanına gideceğim."
"Ferman Ali'nin yanına gidemezsin hem acilin kapısından içeri girsen ne olacak? Ne olacak ben de çok gitmek istiyorum Ali'nin yanına ama Ali sana ya da bana bir şey olmasını ister miydi? Bana bir bak Ferman bana bak! Ferman Ali'nin yanına gidemeyiz Ferman! Ferman kendine gel!"
Ferman birden Çağlar'ın iğnesini boynunda hissetti. Ferman'ın dizlerinin bağı çözüldü ve bayılmamak için Çağlar'a tutundu.
"Kusura bakma Ferman bunu yapmak zorundaydım. Senin de enfekte olmanı izleyemem." Dedi Çağlar.
"Bırak beni Ali'ye gideceğim bırak... Ali, Ali..."
Ferman kendini bıraktı ve Çağlar'ın yardımıyla yere çömelip sırtını yasladı. Ali'ye baktı. Ali'nin onu kıpkırmızı gözlerle izlemekte olduğunu görmüştü.
"Ali aç acilin kapısını Ali lütfen... Ali..." Dedi Ferman.
Ferman bayılmıştı. Bunu gören Çağlar onu dikkatli bir şekilde bıraktı ve Ali'ye döndü. Şimdi Çağlar'ın da gözlerinin dolduğunu görebiliyordu Ali.
"Ali emin misin virüsün sana da bulaştığına?" Dedi Çağlar.
"Sabah bir intörn elime örnekten döktü. Başım dönüyor ateşim var üstelik döküntü var. Ben... enfekte olmuşum." Dedi Ali.
Birden Çağlar da duvara yumruk attı. Sonra laboratuvar asistanlarına döndü.
"Virüsü iyice araştırdınız mı incelediniz mi türü ne ne yapmamız gerekiyor söyle." Dedi Ali.
"Hocam yaptık tabii ki ama elde edebildiğimiz bilgiler laboratuvar kayıtlarında tedavi yöntemlerini konuşmadık daha diğer laboratuvardakilerle." Dedi Selim.
"O zaman derhal gidiyorsunuz araştırma yapıyorsunuz duydunuz mu beni? Hemen yapıyorsunuz." Dedi Çağlar.
"Tabii Hocam ama bilmeniz gerekiyor bu virüs türü çok tehlikeli." Dedi Selim.
"Bana git bir yöntem bul o zaman tamam mı çabuk." Dedi Çağlar.
"Anladım Hocam."
Selim ve diğer asistanlar gittiler. Ali camdan bakıyordu ne hissedeceğini bilmiyordu. Bunu gören Çağlar ona döndü.
"Seni iyileştirmenin bir yolunu bulacağız Ali tamam mı merak etme."
Ali ona buruk bir tebessümle baktı.
"Hocam az önce ne kadar ölümcül bir virüs olduğunu söylediler..."
"Ali bulacağız diyorsam bulacağız merak etme. Sen nasıl hissediyorsun Ali?" Dedi Çağlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Abim Severdi Beni
FanficBu hikaye 46.bölümdeki kurul sahnesinden ve Ali'nin bankta tek başına kaldığı sahneden sonra geçmektedir. Ali kendini çok zor bir karar vermek zorunda bulur ve uzaklara gitmeye karar verir. Ferman Ali'yi bulacak mıdır ve kendini affettirip onu geri...