Ait Olduğun Yer

1.3K 76 50
                                    

Ali Ferman'ın hasta yatağında biri turşusuz biri turşulu iki döneri gömdükten sonra Ferman'ın yaralarını ve sargılarını iyice kontrol etmiş sonra da serum takmıştı. Ferman sevgi dolu bakışlarla onu izliyordu.

"Size bir haberim var." Dedi Ali.

"Neymiş?"

"İstanbul'a dönüyoruz."

Ferman şok olmuştu. Ali'ye baktı.

"Gerçekten mi?" Dedi Ferman.

Ali bir yandan serum şişesini ayarlarken bir yandan da Ferman'a baktı.

"Evet aynen öyle. Çok ciddiyim gerçekten."

"Ali sakın şikayetçi olduğumu falan düşünme hatta istersen şu saniye bu konuda çenemi kapatırım ama sadece meraktan soruyorum düne kadar hiç İstanbul'a dönmek gibi bir şey düşünmüyordun ne oldu?"

"Furkan'ı serbest bırakmışlar." Dedi Ali.

"Ne?" Dedi Ferman ve şaşkınlıkla Ali'ye baktı.

"Evet ben de duyduğumda inanamadım akıl sağlığı yerinde değil diyip serbest bırakmışlar Furkan'ı bu sabah."

"Akıl sağlığı yerinde değil o kesin de serbest bırakmaları onun gibi bir psikopatı şaka gibi resmen."

Ferman Ali kolunu kontrol ederken kaşlarını kaldırdı.

"Sen de o yüzden mi gitmek istiyorsun?" Dedi Ferman.

"Sayılır çünkü eğer Furkan gelip seni vurursa tekrar diye her gün düşünmek istemiyorum."

"Ali anlıyorum elbette ama panik yapması gereken benim çünkü Allah korusun o piskopat Furkan vurmaya gelirse seni vurmaya gelir."

"O kadar şey söyleyin, ağzınıza gelen hakareti edin sonra beni değil seni vurur. Düşünme tarzınızı çok merak ediyorum."

"Evet yine sizli bizli konuşmaya başladık bakıyorum. Sen bana sinirlenince bile bile yapıyorsun değil mi Ali?"

"Ben sinirlenince size siz demiyorum siz benim hastanede hocamsınız." Dedi Ali.

"Hastanede Hocam de diye aylarca zırvaladım sana şimdi de bana abi de diyorum benim hocamsınız diyorsun. Hak ettim Ali tamam hak ettim."

"Biraz toparlandıktan sonra Adil Hocam'a da söyleyeceğim ilk uçakla İstanbul'a dönelim." Dedi Ali.

"Peki Ali Hocam." Dedi Ferman.

"Şimdi de dalga geçiyorsunuz Ferman Hocam." Dedi Ali.

"Dalga geçmiyorum ya hoca değil misin sen Ali?" Dedi Ferman.

"Evet hastalar hemşireler ve intörnler için öyle sizin gibi uzman cerrahlar için değil ayrıca serum şişesini değiştiriyorum rahat durun Ferman Hocam."

Ali profesyönel el hareketleriyle hızlı bir şekilde serumu değiştirdi ve içine vitamin enjekte ederek ayarladı. Ardından Ferman'a döndü.

"Ali yanımda otursana biraz." Dedi Ferman.

Ali Ferman'ın yanına oturdu. Dışarıda sert bir rüzgar vardı.

"Sana bir şey söylemem gerek hatta birkaç şey Ali. Şimdi konuşalım ki içinde bu konuda herhangi bir şüphe kalmasın aklına takılmasın bu konu. Ben eğer izin verirsen senin her yerde abin olmak istiyorum artık. Her yerde duydun mu beni? Evde sokakta hastanede."

"Hastanede de mi?"

"Evet Ali aynen öyle hastanede de abin olacağım."

"Ya hastane etiği ve kuralları?" Dedi Ali.

En Çok Abim Severdi BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin