Ali terasta tek başına korkuluğun üstüne çıkmış düşünceli bir şekilde gökyüzüne bakıyordu. Sargılı eline çevirdi gözlerini. Gözlerinde yaşlar vardı.
"Abi özür dilerim sana cerrah olacağım diye söz verdim ama..."
"Abine verdiğin sözü tutamayacağını kim söyledi Ali?" Dedi Ferman.
Ferman'ın orada ona baktığını gördü Ali döndüğünde.
"Hocam şu hâlime bakın ben nasıl cerrah olabilirim artık?" Dedi Ali.
"Öyle de güzel olursun ki. Eğer kendine mucizene inanırsan harika bir cerrah olursun." Dedi Ferman.
Ferman Ali'nin yanına geldi ve oturdu. Ali ona bir bakış attı.
"Hocam bakın bana moral vermek istiyorsunuz..." Dedi Ali.
"Moral falan değil gerçeği söylüyorum. Hem sen bana baksana ben sana ne demiştim unuttun mu? Bu ülkenin en iyi cerrahı dedirtmeden kendine çekip gitmek yok Ali dedim sana. Daha uzmanlık sınavında seni heyecanla izleyeceğim hatta uzmanlık kuşağını ben bağlayacağım Ali sana birlikte kutlama yapacağız sevdiklerinle bu günleri göreceksin daha." Dedi Ferman.
Ali ona ne diyeceğini bilmeyerek bakıyordu.
"Hocam anlamıyorum canımı yakmak için mi yapıyorsunuz şu an bunları... Sağ elimi kullanamıyorum ameliyatlarda nasıl cerrah olacağım ben?" Dedi Ali.
"Evet belki herhangi bir ameliyat sana sağ elini veremez ama senin bir elin daha var. O ne güne duruyor?" Dedi Ferman.
Ali ona çıldırmış gibi baktı.
"Hocam siz çıldırdınız mı? Önerdiğiniz şey çok..."
"Uçuk geliyor sana Ali farkındayım biliyorum duyulmamış bir şey sana söylediğim. Yine de her iki elini de kullanabilen insanlar var değil mi? Ayrıca sen benim tanıdığım en yetenekli insansın ve bunu yapabilecek biri varsa o da sensin." Dedi Ferman.
Ali hem sargılı eline hem de iyi durumda olan eline baktı gözleri hafif dolmuştu.
"Ferman Hocam..." Dedi Ali.
"Ali bana güveniyor musun?" Dedi Ferman.
Ali onun yüzüne baktı.
"Hocam tabii ki güveniyorum siz benim dünyada gerçekten güvendiğim insanlardan birisiniz." Dedi Ali.
"O zaman ben sana eğer istersen bunu yapabilirsin dediğimde de bana güvenir misin?" Dedi Ferman.
Ferman ona gerçekten söylediğine inanan bir bakışla bakıyordu Ali iyi tanıyordu o bakışı. Ali ona inanmak istiyordu hem de çok ama bir yandan da korkuları vardı Ali'nin...
"Bak eğer senin bunu yapamayacağını düşünsem Ali sana bu mevzunun bahsini açmazdım ve seni psikolojik olarak toparlamayla uğraşırdım ama sen bunu yapabilirsin Ali. Hem senin tüm bu zorluklardan çok daha güçlü bir hayalin var. Sen bunun için vazgeçmeden uğraşabilecek bir insansın sen de biliyorsun kaç kez neler neler yaptın." Dedi Ferman.
"Sizce gerçekten... Gerçekten yapabilir miyim ben sol elimi kullanmayı öğrenebilir miyim?" Dedi Ali.
"Ali birlikte yapacağız yalnız bırakmayacağım seni Ali birlikte uğraşacağız sol elin için yaptığın her pratikte attığın her adımda cerrahlık hayaline kavuşmak için ben yanında olacağım." Dedi Ferman.
Ferman gözleri parlayarak bakıyordu ona.
"Ben size az önce çok fena bağırdım hatta abiliğinize laf söyledim Ferman Hocam siz niye bunu yapıyorsunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Abim Severdi Beni
ФанфикBu hikaye 46.bölümdeki kurul sahnesinden ve Ali'nin bankta tek başına kaldığı sahneden sonra geçmektedir. Ali kendini çok zor bir karar vermek zorunda bulur ve uzaklara gitmeye karar verir. Ferman Ali'yi bulacak mıdır ve kendini affettirip onu geri...