"Beliz!"
Ferman şoku atamamıştı üstünden ama Beliz'in kollarına yığılan bedeni ve kanlı karnı karşısında ağzından çıkıvermişti bu bağırış. Beliz'i sımsıkı tuttu ve yere dizlerinin üstünde kendini bırakarak Beliz'in kafasını dizlerine yasladı Ferman.
"Beliz? Beliz aç gözlerini Beliz! Canım aç gözlerini bak ben buradayım Beliz lütfen Beliz!"
Ali kocaman olmuş gözlerle elleri silah sesinden dolayı kulaklarında şok içinde Beliz'e bakıyordu, hepsi ayrı pozisyonda olsa da Çağlar, Doruk, Nazlı hatta uzaktaki Serhan bile ne olduğunu anlayamamış bir şekilde olanları izliyorlardı. Kendine ilk Doruk geldi.
"Hocam hastaneye götürmemiz lazım hemen." Dedi Doruk.
"Beliz..." Dedi Ferman.
Ferman'ın gözleri Beliz'in karnındaki kandan başka bir şey görmüyordu titriyordu sanki. Çağlar da kendine gelip Ferman'ın başına gitti.
"Ferman hastaneye gitmemiz lazım bir an önce müdahale edilmesi lazım Ferman kendine gel!" Dedi Çağlar ellerini onun omzuna koyarak.
"Ben... Benim önüme atladı ben..." Dedi Ferman.
Çağlar Ferman'ın omzunu sıktı.
"Biliyorum biliyorum düşünemiyorsun bile şu an Ferman ama hastaneye götürmemiz lazım hadi arabaya taşıyalım çok fazla kanaması var Ferman."
Ferman belli belirsiz ona baktı sonra kendini toparlayıp başını salladı. Sonra Beliz'i dikkatlice kucağına aldı ve arabaya ilerlediler. Ali hâlâ şok içinde olanlara bakıyordu. Yanına Nazlı'nın koştuğunu görünce ona döndü.
"İyi misin? Ali iyi misin bir yerinde bir şey var mı Ali..."
Ali nefes nefese ona baktı Nazlı fark etmeden yüzünü kavramıştı elleriyle.
"İyiyim ben iyiyim... Siz ne yapıyorsunuz burada?"
"Ben... Ali anlatacağım ama hadi gidelim buradan." Dedi Nazlı ve dayanamayıp sarıldı Ali'ye.
Ali de hâlâ şaşkın bir şekilde kollarını ona doladı hafifçe ve gözlerini yumdu. Çağlar'ın sesini duyunca ona baktılar.
"Ferman sen bu arabayı al Doruk sürsün arabayı önden gidin ben diğerlerini alıp geliyorum."
Ferman Beliz'i arabaya yerleştirmişti elleri titriyordu ama bulanık gözlerle Çağlar'a bakıp başını salladı.
"Ali de benimle geliyor."
"Ferman..."
"Ali de benimle geliyor dedim en son sizinle geldiğinde mafya kaçırdı çocuğu zaten gözüm görmüyor şu an Ali benimle geliyor bitti." Dedi Ferman.
"Tamam Ali hadi çabuk olun biz peşinizden geliyoruz Nazlı sen benimle gel."
Hızlıca arabalara koşturdular.
&&&&&
Beliz'i hastaneye getirir getirmez hemen sedyeye almışlardı Ferman sedyeyle birlikte içeri koşturuyordu Ali ve Doruk da onları takip ediyordu hemen ardından. Acilin kapısından girdilerinde orada nöbette olan Demir ve Tanju onlara dönmüştü.
"Beliz Boysal 36 yaşında abdominal bölgede kurşun darbesi var acil ameliyata alınması lazım." Dedi Ali.
Tanju ve Demir şok olmuş bir şekilde onların olduğu yere koşturdular.
"Ferman? Neler oldu böyle Beliz karnından mı vuruldu siz Ali'yle konferansta değil miydiniz nasıl oldu bu?"
"Tanju nasıl olduysa oldu hemen ameliyata almamız lazım!" Dedi Ferman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Abim Severdi Beni
FanfictionBu hikaye 46.bölümdeki kurul sahnesinden ve Ali'nin bankta tek başına kaldığı sahneden sonra geçmektedir. Ali kendini çok zor bir karar vermek zorunda bulur ve uzaklara gitmeye karar verir. Ferman Ali'yi bulacak mıdır ve kendini affettirip onu geri...