Güven Bana

812 61 120
                                    

"Anlamıyorum Beliz anlamıyorum ya daha dün döner yedik birlikte bana harika bir abisin dedi ne değişti anlamıyorum. Kafam basmıyor ya ne oldu bu çocuğa birden bire. Çıldıracağım." Dedi Ferman.

Ferman gözleri kırmızı bir şekilde Ali'yle olan yüzleşmesinden sonra Beliz'le evine gelmişti. Beliz çok paniklemişti tabii onu öyle görünce başta Ferman durumu anlatınca iyice şaşırmıştı. Şimdi onun yanında elini tutuyor Ferman'ın anlattıklarını dinliyordu.

"Çok şey yaşadı üst üste gelince birden böyle bir tepki verdi diyeceğim ama çok ani olmuş bu Ali de böyle biri değil ki." Dedi Beliz.

"Biliyorum ona kardeşim değilsin dedim hastaneden atılıyordu neredeyse ama biz bunları aştık Beliz. Biz geçtik oraları Ali'yle o dedi affettim seni dedi abim ol beni bir daha bırakma yeter dedi... Şimdi bana diyor ki sen benim abim değilsin ne demek bu ya?" Dedi Ferman.

Beliz onun elini sıktı ve sıkıca tuttu.

"Canım Ali çok kendi gibi davranmamış ya gerçekten psikolojisi yaşadığı şeylerden alt üst oldu ya da duygularını ayıramıyor birbirinden." Dedi Beliz.

"Hadi kalbin hâlâ kırık neden ya neden bunu değil de kardeşin olmak istemiyorum diyorsun? Abim değilsin nedir ya hiç mi düşünmedi beni nasıl kıracağını bu sözün? Füze atsaydı Ali daha az yanardım ciddiyim." Dedi Ferman.

"Ali içinden ne geçiyorsa söyleyen bir insan. Seni kırmak değildir amacı Ali'nin tabii ki değildir sadece o a ne hissediyorsa çıkmıştır ağzından."

"Bunu mu hissediyordu? Bir insan neden iki gün önce iyi ki varsın dediğin birine yok ol istemiyorum seni der?"

"Abartma sen de yok ol falan dememiş sadece biraz zaman istemiş Ali... Ya bana da çok saçma geliyor bir tuhaflık var bunda ama..." Dedi Beliz.

"Tuhaflık falan yok işte affedememiş beni bunu da bir ay sonra fark etmiş sonra gelmiş bana abim olmanı istemiyorum diyor. Keşke baştan söyleseydi de beni abisi gibi görmediğini Ali ben de ona göre uzak dursaydım beyefendiden."

"Ferman bak kırgınsın kalbin kırık anlıyorum ama Ali seni abisi olarak görüyor tabii ki. Şu an senden uzak durmak istemesi Ali'nin seni abisi olarak görmek istemediği anlamına gelmez biliyorsun değil mi? O yüzden topla kendini." Dedi Beliz.

Ferman burnunu çekerek üzgün üzgün elindeki mendile baktı.

"Ali öyle diyince içimden bir parça koptu sanki. Bir yanım kızgın, kırgın ona ama içim yanıyor. Nasıl geldik bu hâle biz?" Dedi Ferman.

Beliz onun omzuna kolunu atarak Ferman'ı kendine çekti ve saçına bir öpücük kondurdu.

"Ali bence sana kendi gelecek tamam mı içindeki boşluk öyle kalmayacak güven bana." Dedi Beliz.

&&&&& 

Ali sabah hayalet gibi hastane koridorlarında dolaşıyordu biraz da kaçıyordu. Birden arkasından bir ses duydu yürürken. 

"Ali benimle bir odama gelir misin?" 

Ali arkasını döndüğünde Beliz'i gördü. Yutkundu, kaçmak istiyordu ama gitmek zorundaydı Ali. Başını salladı ve onu takip etti. Odasına kadar gittiler ve Beliz içeri girip kapıyı örttü, ona oturmasını işaret etti o da sandalyesine geçti. Ali elleriyle oynuyordu. 

"Anlat bakalım neler oluyor." Dedi Beliz. 

Ali kaşlarını çattı ona baktı. 

"Ben neden bahsettiğinizi bilmiyorum Beliz Hanım..." Dedi Ali.

En Çok Abim Severdi BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin