Beliz önünde dizilmiş ve başlarını eğmiş üç kişiye bakıyordu. Toplantı odasındalardı ve Beliz tek kaşı kalkık ve kollarını birleştirmiş bir şekilde önündeki Ferman, Çağlar ve Doruk'a bakıyordu. Ali de onlardan biraz daha uzakta oturuyor ve sanki küçük kardeşlerinin çevirdiği haltlardan utanmış biri gibi onları izliyordu.
"Evet açıklayın dinliyorum." Dedi Beliz.
"Buyur Doruk açıkla." Dedi Ferman.
"Hocam ya oldu mu böyle..." Dedi Doruk.
"Evet buyrun açıklayın beyler ne yapıyordunuz o ameliyathanede." Dedi Çağlar.
"Allah Allah sanki gelir gelmez sen de dalmadın bizimle birlikte." Dedi Ferman.
"İyi de ben kendimi tutamadım tüm planlama size ait." Dedi Çağlar.
"Ayarlamayı Doruk sayesinde yapabildik." Dedi Ferman.
"İyi de Hocam fikir sizindi tüm orijinalliğiyle lütfen yani."
"Sen de bayıla bayıla hemen yardım ettin ama." Dedi Ferman.
"Yok canım fikir güzeldi ben ona bir şey demiyorum."
"Güzel düşünmüşsün gerçekten Ferman hakkını vermem lazım o konuda."
"Evet valla Hocam ben de bir rahatladım herhalde askerlik günlerimden beri o kadar rahatlamamıştım."
"Eyvallah Ali bey şikayet etmese daha neler yapardım da onlara." Dedi Ferman.
"Ya bir saat dövdünüz adamları aralıksız neyine yetmedi? Ayrıca en son Ahmet'in kırık koluna geçici lokal anestesi yapıp tekrar kırmayı düşününce artık haber vermek zorunda kaldım kusura bakma." Dedi Ali.
Ferman elini boynuna götürdü.
"Evet biraz kendimi kaptırmış olabilirim..." Dedi Ferman.
"Bir saat dövdüler ve sen bir saat sonra mı döndüklerinin haberini verdin Ali?" Dedi Beliz.
"Beliz Hanım ben yaklaşık bir kırk beş dakika şok içinde izledim olanları zaten hafızam da yok şoktaydım o yüzden." Dedi Ali.
"Hadi be ben de izlemekten zevk aldım demiyor da..." Dedi Ferman.
"Abi yok artık ben şiddet sevmem."
"Ferman var mı diyeceğin kendini savunmak için bir şey?" Dedi Beliz.
Ferman ayağına baktı.
"Derdim tabii normalde ama şöyle ki ben yaptıklarımdan hiç pişman değilim hatta daha giderdim ben ya az oldu o kadar dayak." Dedi Ferman.
"Ferman!"
"Yalan mı söyleyeyim Beliz?"
"Hocam başıma bir şey gelmeyecekse benim de bayağı bir zevk aldığım söylenebilir." Dedi Doruk.
"Ben de yine olsa yine yapardım hatta ilk on beş dakikasını kaçırdım diye sinir oldum zaten." Dedi Çağlar.
Ali elleriyle yüzünü kapattı.
"Görüyorsun değil mi?" Dedi Beliz Ali'ye.
"Ben hiç hatırlamasam mı acaba böyle iyi gibi." Dedi Ali.
"Ali saçmalama." Dedi Ferman.
"Haksız mı çocuk şu hâle bak kendimi karşı mahallenin çocuklarını dövmeye gitmiş çocuklarını almaya gelmiş anne gibi hissediyorum." Dedi Beliz.
"Bir kere bizim çok geçerli bir nedenimiz vardı."
"Hem de ne geçerli." Dedi Çağlar.
"Hem benim de asistanlığım boyunca asiste ettiğim en güzel ameliyat olabilir." Dedi Doruk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Abim Severdi Beni
FanficBu hikaye 46.bölümdeki kurul sahnesinden ve Ali'nin bankta tek başına kaldığı sahneden sonra geçmektedir. Ali kendini çok zor bir karar vermek zorunda bulur ve uzaklara gitmeye karar verir. Ferman Ali'yi bulacak mıdır ve kendini affettirip onu geri...