Doruk sabah asistan odasına girdiğinde Ali'yi orada görünce şaşırmıştı. Birden ne yapacağını bilemedi.
Ali onu fark edince başını elindeki dosyadan kaldırıp bir tebessüm etti ona.
"Günaydın Doruk neredeydin dün görmedim seni."
"Şey Ali ben... Neyse sen iyi misin toparlandın mı biraz?" Dedi Doruk.
"Evet evet toparlandım kan değerlerim de gayet iyi şimdi çok iyiyim. Sağ ol." Dedi Ali.
"Çok güzel çok güzel... O zaman Ali benim sana bir şey söylemem gerekiyor. Çok önemli..."
Tam o anda kapı açıldı ve Tanju içeri girdi.
"Çocuklar acilden bekleniyorsunuz hemen hadi." Dedi Tanju.
Ali Doruk'a döndü.
"O zaman bir ara söylersin. Ne ile ilgili?" Dedi Ali.
Doruk boynunu hafif kaşıdı.
"Sonra anlatırım sana müsait olunca. Hadi çabuk acile gidelim." Dedi Doruk.
&&&&&
Ali ve Doruk koşarak acile girmişlerdi. Ortalık çok kalabalık görünüyordu. Bir hemşire onlara koştu.
"Evet nedir?" Dedi Ali.
"Hocam trafik kazası beyin sarsıntısı üçüncü derece hemen müdahale edilmesi lazım." Dedi hemşire.
Ali ve Doruk hastaya yöneldiler.
"Bilinci açık hemen müdahale etmemiz lazım hemen hocalardan birini çağırın!" Dedi Ali.
"Geldim buradayım." Dedi Çağlar acilin kapısından onlara koştururken.
"Hocam soluk borusuna hava gitmiyor beynine giden damarlar da zarar görmüş acil müdahale gerek." Dedi Ali.
"O zaman önce röntgen sonra ameliyathane."
O sırada acilin içine trafik kazası geçirmiş bir hasta daha getirildi.
"Hocam penetran travma acil müdahale edilmesi gerek!"
Çağlar Ali'yle Doruk'a döndü.
"Hocam bu da acil..."
"Hemen hocalardan birini çağırın çabuk biz de hastaya ilk müdahaleyi yapalım buraya bir parasetamol acil!"
O sırada Ferman koşturarak içeri girdi acilden hemen hastanın yanına koştu.
"Evet bende tamam siz diğer hastaya bakın." Dedi Ferman.
Çağlar, Ali ve Doruk hastaya müdahale ederken o da hastanın karnına saplanmış aletle uğraştı.
"Çok kanaması var ameliyata almam gerek." Dedi Ferman.
"Benim de ama en az iki asistana ihtiyacım var Ferman." Dedi Çağlar.
"İyi bana da Demir'i ya da Nazlı'yı bulun o zaman..." Dedi Ferman.
"Gerek yok ben varım."
Ferman döndüğünde Ceyda'nın onlara geldiğini gördü. İstemsizce gerilmişti. Ceyda ona baktı.
"Ne bakıyorsun? Hastayı hemen ameliyata almamız lazım çabuk Nazlı'yla Demir'i arayacak zamanınız yok." Dedi Ceyda.
"İyi peki gidelim o zaman." Dedi Ferman ve pedalı çekti.
"İyi güzel o zaman Ali koş röntgeni hazırla Doruk sen de ameliyathaneye götür hastayı." Dedi Çağlar.
&&&&&
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Abim Severdi Beni
FanfictionBu hikaye 46.bölümdeki kurul sahnesinden ve Ali'nin bankta tek başına kaldığı sahneden sonra geçmektedir. Ali kendini çok zor bir karar vermek zorunda bulur ve uzaklara gitmeye karar verir. Ferman Ali'yi bulacak mıdır ve kendini affettirip onu geri...