🌹9.🌹

1.7K 109 5
                                    

Taehyung szemszöge

-hmm...- Halkan hümmögve dörgölöm arcom a párnámba, ezzel jelezve a világ felé hogy ébredezek, aztán lassan nyitom fel szemeim, ám az a borzasztó bűz ami megcsap, máris elrontja a kedvem. Kinyitom pilláim, aztán felemelem a fejem, amikor is egy mellbimbóval találom szemben magam. Kérdőn húzom fel jobb szemöldököm, hisz még elég kába vagyok ahoz, hogy felfogjam mi történik. Feljebb vezetem a tekintetem, és Jungkook alvó arcát figyelem, ahogy olyan gondtalan, semmi stressz vagy probléma nem ült ki az arcára, teljesen ki van simulva a bőre, és meg sem rezzen. Jungkook egy gyönyörű férfi. Kisfiús, fiatalos arca van, ugyanakkor szexi, és iszonyú jóképű. Érzem, izmos karjaival átöleli a derekam, ezzel is nyugodt álmokat, és biztonság érzetet nyújtva felém.

Jungkookon fekszem, aki félmeztelen. Mi történt az éjjel, hogy így kötöttünk ki egymás mellett? Lejjebb vezetem a tekintetem, amikor is harapás és szívás nyomok sokasága tűnik fel a nyakán és a mellkasán. Picit mozdulok hogy lemásszak róla, egyre inkább kezdem azt érezni, hogy valami itt nincs rendben, ám ekkor megérzek valamit a combomnál. Oda nyúlok, finoman a takaró alá....Ha ez nem Jungkook pénisze, akkor én az angol királynő vagyok! És jézusom, mekkora! Elengedem, és finoman lefejtem a karjait magamról, aztán kimászok az ágyból, és a szekrény melletti tükör elé állok. A szám tátva marad, miközben végig nézek meztelen testemen: mindenhol fogsor nyomok és szívás foltok, teljesen tarka lett a testem, a derekamon és a csípőmön szorítás nyomok, és ahogy teljesen megfordulok; tenyér nyomok a fenekemen, és az ánuszom felé haladva a bőröm egyre vörösebb. Fáj mozogni, minden kis mozdulat megőrít, és sikítani tudnék, csak hogy valaki elmúlassza nekem.

Lassan, sorjában kezdenek beugrani az emlék képek:

Az alfa fölöttem támaszkodva fogja le a kezeim a fejem fölött, miközben borzasztó gyors, és erős csípő mozdulatokkal vágódik belém, a kéjes arca, ahogy morog, és nyög, a hangja újra és újra lejátszódik a fejemben, és kiráz tőle a hideg. Szexin vigyorog, megnyalja a száját, aztán párnáit az enyémekhez érinti, és szenvedélyesen csókolni kezd, én pedig akár egy kezes bárány, szinte hozzá simulok, hogy tegyen amit akar. Következő képként már én vagyok felül, az alfa a csípőm szorítva segít nekem mozogni, miközben velem ellentétesen löki fel a csípőjét, és látom a tükörben, ahogy elpirulok az emlékre, ahogy a fülembe szökik, milyen szégyentelenül és hangosan élvezkedek.

Teljesen elvörösödtem, aztán ijedten pillantottam le a hasamra; vajon a babának nem esett semmi baja? Nem lehet, akkor egy gyilkos lennék, és a saját kicsikém életét vettem volna el! Biztosan rendben van, semmi baj...

Jungkook felé pillantok az ágyra, aki száját beharapva könyökölt fel, és úgy vizslatta meztelen valómat, szégyentelenül falva fel szemeivel, ám abba hagyja a szexizést, és nyel egy nagyot, amikor tekintete találkozik az éj villámokat szóró pillantásommal. Gyorsan a mellettem fekvő pólóért nyúlok, amit még a heat elején dobhattunk el, és magam elé teszem hogy takarásban legyek, ám az szét van cincálva.

-Jeon! - Szólok rá amikor jót mosolyog rajtam. - Ez nem vicces! Mi...mi szexeltünk egymással, ráadásul ki tudja hányszor, pedig nem is ismerjük egymást! Téged ez egy cseppet sem zavar?! - Futok vissza az ágyba, egyenesen mellé, és magamra húzom a takarót, nagyot nyögve amikor fenekem találkozik a matraccal, és hónaljam alá akasztom, hogy semmi képp se csússzon le az anyag, így csak válltól felfelé vagyok meztelen, ami így is épp elég sok!

-Jó reggelt neked is, Taehyung. - sóhajt fel az alfa gondterhelten, aztán nyöszörögve feljebb tornázza magát, és a táblának dönti a hátát, amikor is szintén felmorran. -Nagyon vadóc kis omega vagy te. Ki sem néztem volna belőled, de olyan szenvedélyes voltál! - nevet fel kissé hitetlenül. - Tudom, ez nem segít a szitun, de...bámulatos voltál! - túrja hátra egy borzasztó szexi mozdulattal a haját mindkét karjával, én meg csak eltátom a szám. Bámulatos? Én?

-Hát...nem számít, ki milyen volt...Jungkook. - Nézek és hirtelen ijedten. - Ugye nem....ugye nem engedted...te....csomó....- kapkodom mutató ujjam a levegőben, és kétségbe esetten nézek rá, hatalmasra nyílt szemekkel. Makogásomra csak megvakarja a tarkóját, és kínosan kuncogni kezd:

-Tudod...egy alfa maximális kielégülését a csomó kilövellése okozza, az omega fájdalmának eltüntetését pedig az alfa csomójának a befogadása szolgálja...szóval elvileg ha nem fáj a hasad, akkor de.

Érzem hogy a hajam égnek áll, amikor eszembe jutnak az együttlét elején elhangzott szavai;

"Megmutatom azt amit az alfád nem tudott neked megadni életem! Biztosíthatlak, hogy egy hétig nem fogsz tudni járni mert a csinos kis fenekedet most kezelésbe veszem!"

A szám elé kapom a kezeim.

-Te...az életednek neveztél engem. - lágyul meg teljesen a tekintetem, ahogy az alfára vezetem őket, aki mintha meglepődött volna, így az én reményeim is tova szállnak. - Természetes folyamat volt, ami itt tegnap este kettőnk között történt, szóval borítsunk fátylat rá.

Ekkor bekopogott valaki, majd Mrs.Jeon dugta be a fejét az ajtó résen:

-Na végre fiatalok, három napot végig szeretkeztetek! - mindkettőnk arcára kiül a sokk, de az anyuka csak legyint egyet. - Egy buli kell hogy kiheverjétek, és Jungkookie, ma van Yoona szülinapja, remélem nem felejtetted el! Azt mondom, vidd magad a szépséges omegát is, és engedjétek ki a gőzt! - mosolyog ránk. - És nyissatok ablakot, finom illatotok van, de ez így együtt, több napig keveredve valami szörnyű! - nevet fel, orra előtt legyezve apró kezével, aztán ismét magunkra hagy minket. Lenyúlok az ágy mellé dobott köntösért, amit a takaró alatt magamra ügyeskedek, aztán nagy nehezen kiszenvedem magam az ágyból. Jungkook persze végig nézte ahogyan szenvedek, bár ő sem volt másképp vele, mindketten iszonyú izomlázzal szenvedünk most.

-El sem hiszem, hogy három napot végig dugtunk. - szólal fel a meztelen alfa előttem, mire lesütöttem a szemeim, és piros arccal köszörültem meg a torkom. Az nem vitás, tökéletes volt az alfa teste, tetőtől talpig egy hibátlan Dávid szobor, melynek minden apró részletét, angyalok saját kezűleg faragtak ki. Végül mégis csak rá vezettem a tekintetem, hogy megnézzem magamnak. Picit beharaptam az alsó ajkam, miközben végig vezettem rajta a szemeim. Képtelenség elfogadnom, hogy az a hatalmas farok bennem mozgott...de aztán a fenekem megsajdul, így mégis elhiszem. Tökéletes teste van, kellően izmos, de nem nagy darab, karcsú. Ennél szebb látvány nem létezik. Feljebb emeltem a tekintetem ám akkor találkozott az övével, és elszégyellve magam megpördültem, hogy elmenjek zuhanyozni.

Végül valóban vitt magával a buliba, nem érdekelte hogy egyikünk sem tud rendesen mozogni sem. Vittem magammal gyümölcs levet, hisz a baba miatt most semmit nem szabad innom, erre nagyon oda kell figyelnem. Számomra érdektelen volt, nem történt túl sok minden, a konyhában ültem végig és beszélgettem néhány ismeretlennel, ám Jungkook is viszonylag sokat volt velem, hogy vigyázzon rám. Amikor elment felkeresni legjobb barátját, akinek engem már az elején bemutatott, hogy átadja az ajándékot amit hozott neki, megjelent Seungho, bár nem tudom miért. Nem vett észre, ám én őt annál inkább, és végig néztem, ahogy egy lányt szenvedélyesen csokol, érzékien simogatva az oldalát, ám ez már egy másik omega volt, nem a múltkori hosszú hajú.

Szívembe elviselhetetlen fájdalom nyillalt megint, pontosan úgy mint előző alkalommal, és a szám is lekonyult. Ajkaim megremegtek, és éreztem, nem kell sok ahoz hogy ismét elsírjam magam, amikor egyenesen a szemembe nézett, majd elvigyorodott. Felém közelített, ami egyáltalán nem tetszett, így én felálltam és elindultam a tömegben megkeresni Jungkookot, ám egy idő után elkapta a karom. Ám amikor felé fordultam és meglátta a halványan dudorodó pocakom, undorodva grimaszolt, és szinte eldobta a csuklóm, amit eddig szorongatott. A szívembe még erősebb fájdalom fészkelte be magát, ahogy ismét azzal a lesújtó, elnyomó tekintetével mért végig.

-Már az is szégyen, hogy férfi létedre teherbe esel, omega. - köpi szinte szavait, mire megremegek, hisz mindenki elcsendesült körülöttünk, és belső omegám azonnal Jungkook alfáját kérte segítségül. Gyengének érzem magam, főleg mert terhes vagyok, nem tudnék most kiállni magamért, hisz egy rossz mozdulat, és elveszíthetem. Belső omegám teljesen kétségbe esetten szólongatja Jungkook alfáját:

"kérlek Jungkook, vigyél el innen!"

Piros Virág (Taekook ff - mpreg)Where stories live. Discover now