🌹28.🌹

1.4K 97 5
                                    

Jungkook szemszöge:

Otthon semmi érdekeset sem csináltam csak a szobámba voltam begubózva a laptopommal az ölemben. A munkát nem akartam elhanyagolni és akármennyire is padlón voltam próbáltam megcsinálni amit kell. Rendet is raktam a házban, elmosogattam, a szobákat megcsináltam, Junseo játékait is össze szedtem egy helyre. Igazából ezzel próbáltam elterelni a gondolataimat Taehyungról.

Ma azt mondta a parkban, hogy vissza fog jönni hozzám és, hogy szeret ami miatt egy nagyon kicsit megnyugodtam de belül mégsem tudtam teljesen felszabadult lenni, talán mert tudtam, hogy soha nem fogja nekem ezt elfelejteni. Csalódott bennem és ez mindennél jobban fáj.

Mikor a munkával is végeztem az ágyban maradtam és próbáltam aludni mert akkor legalább nem érzek semmit.
Fogalmam sincs mennyi ideje aludhattam már de mikor felébredtem sötét volt, így kikászálódva az ágyból mentem a konyhába mert iszonyat nagy éhséget éreztem. A fejem is fájt és szédültem is, ezért mikor szedtem magamnak egy tányérral az ennivalóból a nappaliba mentem, ahol helyet foglaltam a kanapén és enni kezdtem.

Furcsa érzés kerített hatalmába, a fejem majd szét robban mellkasom egyre hevesebben emelkedett és az ereim kidagadtak. A tányér összetört a kezemben miközben szemeim vörössé váltak és illatomat is felerősítettem de úgy mint még soha. Szemfogaim is előbújtak és ijesztő hörgés szerű hangot adtam ki. A farkasom teljesen átvette a hatalmat felettem és mikor Taehyung megjelent lelki szemeim előtt tudtam, hogy lázam van.

A láz a farkasoknál egy elég komoly dolog, hisz nem csak arról szól, hogy lefekszenek egymással, ennél sokkal több van a dologban. Mikor Taenek volt heat és megtörtént köztünk a dolog, elkezdtünk kötődni egymáshoz és ha például meg is jelöltem volna, akkor képes lenne csak a hiányomtól meghalni! Ez csak az omegákra igaz, mi alfák egy omega hiányába sem pusztulnánk bele! A jelölés, más néven a harapás az az örök elköteleződés jele! Míg az omegáknak havonta egyszer, nekünk alfáknak évente van lázunk de ilyenkor nagyon veszélyesek vagyunk hisz a belső farkasunk irányít minket.

Lassan álltam fel a helyemről miközben lábaim is megremegtek és folyamatosan Taehyungon járt az eszem. Másra sem tudtam gondolni csak rá!

Önkívületlen állapotban nyitottam ki a bejárati ajtót és indultam el anyám lakása felé, egyenesen az omegámhoz.
Odaérve hangosan csaptam ki az ajtót és hatalmasat szippantottam a levegőbe, magamba szívva Taehyung illatát ami körbe lengte az egész házat.

Anya az emeletről nézett rám ijedten mert gondolom felkelt a hangoskodásomra, majd gyorsan a szobámba szaladt ahová én is elindultam.
Láttam, ahogy Junseoval az ölében elmegy mellettem, én pedig magam után becsukva az ajtót másztam az ágyra egyenesen Taehyung fölé aki álmosan pislogott rám. Lustán vezette végig rajtam tekintetét és mikor nagyjából felfogta mi is történik ijedten nézett fel szemeimbe.

-Jungkook! -nyögte ki a nevem, ami olyan édesen hangzott, hogy képes lettem volna itt helyben szétszedni.

-A-Akarlakh! -suttogtam ködös tekintettel miközben közelebb hajoltam arcához és orromat puha pofijához nyomtam.

-B-Bántani fogsz? -remegtek meg ajkai, mire lehunytam szemeimet is próbáltam legalább egy kicsit észhez térni, mert nem akartam fájdalmat okozni neki. Tudom, hogy ez lehetetlen mert nem tudok uralkodni magamon de mégis próbálkoztam, hisz mikor gyönyörű barna szemeibe néztem amik halványan kezdtek sárgává változni megszakadt a szívem.

-P-Próbálok nem fájdalmat okozni! -suttogtam erőtlenül és hirtelen tapadtam ajkaira, amit szinte tépni kezdtem. Teljesen addig harapdáltam párnácskáit amíg elő nem bújt belső farkasa mert tudtam, hogy úgy jobban viseli majd a fájdalmat. Pólóját szétszaggatva tértem át gyönyörű felsőtestére, amit szintén harapni, szívni kezdtem, hátán pedig karmolás nyomokat hagytam.

Fájdalmas nyögés hagyta el ajkait mikor mellbimbóját kezdtem harapdálni mire hajamba vezette kezeit és nyöszörögve tolta lejjebb a fejem férfiasságához, amit még mindig pizsamanadrág fedett. Morogva távolodtam el tőle és a nadrágot is leszaggattam róla alsójával együtt, így elém tárult meseszép, karcsú, meztelen teste, ami csak még jobban elvette az eszemet.

-Az enyém vagy! -fogtam hirtelen nyakára és így kényszerítettem, hogy arany sárga szemeit az enyéimbe fúrja. Taehyung az én omegám és soha nem fogom hagyni, hogy elhagyjon!

-S-Senkih máséh! -mondta szaggatott levegővétellel, majd pólóm alá vezette vékony kezeit és körmeit végig húzta hátamon és egy egyszerű mozdulattal lehúzta rólam.

Derekára markoltam majd fordítottam helyzetünkön így ő került felém. Erősen markoltam formás félgömbjeibe és mozgatni kezdtem ágyékomon. Hangosan nyögtünk mindketten, Tae pedig farmerem gombjához nyúlt, majd kigombolva, attól is megszabadított és egy hirtelen mozdulattal fogott farkamra amit a szájába is vett.

Olyan tökéletesen csinálta, hogy alig kaptam levegőt mire durván markoltam hajába és az én tempómnak megfelelően mozgattam fejét, ami miatt fulladozni kezdett. Egy ideig ezt csináltuk de mikor Tae éreztette, hogy nem bírja elengedtem, majd állára fogva vettem célba párnácskáit és vissza fordítottam eredeti helyzetébe.

Nem akartam tovább várni, a belső farkasom már szinte ordított a kielégülésért így szétfeszítve vékony combjait, férkőztem bejáratához, majd végig húztam két ujjaimat nedves nyílásán, mire teste megremegett én pedig számba vettem két ujjamat és ízlelgetni kezdtem. Eszméletlen édes volt, így nem bírtam ki, hogy ne hajoljak le és nyaljak végig fenekén.

Úgy remegett akár egy nyárfa levél, nekem pedig nagyon tetszett a helyzet de éreztem, hogy fel fogok robbanni így semmi figyelmeztetés nélkül vezettem belé teljes hosszamat. Mindkettőnk száját egy jóleső sóhaj hagyta el, majd durván mozogni is kezdtem ami miatt az alattam lévő gyönyörűségnek arca fájdalmas grimaszba torzult.

Nem voltunk magunknál, csak ketten léteztünk azokban a percekben és hiába voltam durva, hiába okoztam neki sérüléseket, nem tudtunk betelni egymással. Újra eszembe jutottak a történtek, lepergett előttem minden ami vele történt, mikor először megláttam és, hogy veszekedtünk! Újra eszembe jutott Jaebum és ekkor még erősebben szorítottam csuklóit, amit feje fölött tartottam mire felszisszenve könnyes szemekkel nézett rám. Nyakához hajoltam, Tae pedig oldalra döntötte a fejét, hogy jobban érzékeny területéhez férjek.

Magamhoz akartam láncolni!

Csak ezen járt a agyam miközben durvábbnál durvább nyomokat hagytam selymes bőrén és egy hirtelen mozdulattal nyitottam el ajkaimat egymástól így hegyes fogaim előbújtak és Taehyung nyakába fúródtak. Az alattam lévő hatalmasat ordított a fájdalomtól és könnyei már patakokban folytak le arcán, mire gyorsabban mozgattam csípőmet és egyenesen belé élveztem.

-Szeretlekh! -nyögtem erőtlenül füleibe és pár perc múlva az egészet újra kezdtem. Fogalmam sincs hányszor tettem magamévá és, hogy hány napig tartott de azt tudtam, hogy ez az este hatalmas fordulat az életünkben.

-

A telefonom hangos csörgésére ébredtem egyik reggel, amit morogva kapcsoltam ki és valahová az ágyba hajítottam. Nyöszörögve nyújtottam ki elgémberedett végtagjaimat de mikor a hátamra fordultam fájdalmas nyögés hagyta el ajkaimat, mivel iszonyatosan fájt.

Lassan nyitogatni kezdtem szemeimet és meglepetten vettem tudomásul, hogy nem otthon vagyok. Oldalra néztem, ahol pedig megpillantottam Taehyungot...

Ajkai fel voltak szakadva és arcán nem annyira erős de halvány karmolás nyomok éktelenkedtek.
A szívem rögtön hevesebben kezdett el verni mikor az emlékek sorra ugrottak be erről a pár napról, így azonnal lerántottam Taeről a takarót és végig néztem meggyötört testén, amit lila foltok, harapásnyomok és szorítás nyomok fedtek.

Aztán tekintetem megakadt valamin! A nyakán!

Piros Virág (Taekook ff - mpreg)Where stories live. Discover now