🌹12.🌹

1.7K 105 3
                                    

Jungkook szemszöge:

-Yoona elengedem veled ha vigyázol rá! -néztem mélyen barátnőm szemeibe, mire ő felnevetett.

-Mint az életemre Kook! -tette szívére a kezét eskü jeleként.
Sóhajtva vártam meg, míg Taehyung és Yoona elhagyják a házat majd rögtön anyához mentem aki a nappaliban ült és tévét nézett.

-Anya akkor én el is megyek megnézni, hogy minden rendben van e és tudd, hogy nagyon hálás vagyok neked mindenért és vissza fogom fizetni mihint lesz alkalmam rá! -ültem le mellé és kezeire fogtam.

-Jungkook semmi szükség vissza fizetned! A fiam vagy mindent meg adok neked, ennyivel tartozok! -mosolyogott rám, majd magához ölelt. -Viszont örültem volna neki ha itt maradtok! Taehyungot is nagyon megkedveltem, nagyon szép omega!

Nos igen ezen már a láza óta gondolkodtam és fel is vezettem az ötletem anyának, aki szerencsére segített megvalósítani! Meglepetésként tervezem elmondani Taehyungnak ezt az egészet és remélem, hogy boldog lesz mivel sok dolgom lesz ma vele, ezért is kértem meg Yoonát, aki természetesen mindent tud, hogy vigye el TaeTaet vásárolni. Szeretném Taehyungnak megmutatni, hogy tényleg komolyan gondolom ezt az egész dolgot vele... Nem vagyunk együtt, tény és való semmi közünk egymáshoz, vagyis mostmár van de tudom, hogy nem érez irántam semmit szimplán csak hálás, hogy segítek.
Biztonságban akarom tudni őt és a babát, meg akarom mutatni, hogy történjen bármi én itt leszek neki és sosem fogom elhagyni. Fura, hogy ennyire kötődök hozzá de ezt betudtam annak, hogy a csomó miatt érzek így.

Anya, én és még pár ismerősöm segített a tervemben. Anya pénzügyileg, a srácok pedig berendezkedni az új házunkba, ami nem olyan nagy de van kert ami gyönyörű és három szobája, az egyik Taehyungé, az egyik az enyém, és a harmadik pedig a babáé.

-Akkor is hálás vagyok! -szólaltam meg pár perc csend után.

-Na és értem én, hogy ennyire aggódsz Taehyungért de biztos nem érzel többet iránta? Senki nem akar egy idegent ennyire megvédeni. -mondta sokatmondó tekintettel, mire felnevettem és nemlegesen rázni kezdtem a fejem.

-Fontos lett nekem de nem hiszem, hogy éreznék iránta bármit is! Tény és való, hogy a szépsége természet feletti és a csomó miatt is már kötődök hozzá de nem érzek szerintem semmit! -mondtam de hangom néha bizonytalanul csengett.

Ezután elköszöntem anyától majd az új lakásunk felé indultam ahol már a srácok pakolták befelé a bútorokat.

-Készen leszünk? -léptem Namjoon mellé.

-Biztosan! Csak be kell pakolnunk a bútorokat oda ahova te szeretnéd és kész, mert a fiúk már tegnap összesszereltek mindent.

-Szuper! -mosolyodtam el majd, neki álltam én is segíteni.

Délután mikor ténylegesen is végeztünk átnyújtották nekem a kulcsokat majd mindenkitől elköszönve haza indultam, útközben pedig elővettem a telefonom, hogy megnézzem írt e valaki.

Yoona: Hallod Kook, Tae most ment be a házba én pedig haza indultam😉 Remélem végeztetek!

Én: Köszi, hogy szóltál és ja végeztünk ha minden jól megy ma már itt éjszakázunk! ☺️

Mosolyogva tettem zsebre a készüléket, mikor megérkeztem és izgatottan mentem Tae szobája felé mikor láttam, hogy se a konyhában sem pedig a nappaliban nem volt.
Kopogás nélkül nyitottam be viszont amit ott láttam teljesen lesokkolt. Mozdulni sem bírtam és szám tátva maradt, miközben szemeimet ki tudja hányszor vezettem végig a gyönyörű omegán, akit igaz már láttam a legmocskosabb pózban is mégis ahogy a tükör előtt egy szál csipkében nézegeti magát éreztem, hogy képes lennék elájulni.

Tekintetünk mikor találkozott a tükrön keresztül, ijedten ugrott egyet majd takargatni kezdte magát viszont elfelejtette, hogy hiába fordult el mindent látok.

Nagyot nyelve és egy hatalmas mosollyal arcomon, zártam be magam mögött az ajtót és Taehyung felé indultam, aki mint egy ártatlan kis bárány hátrálni kezdett, egészen addig míg a szekrény meg nem akadályozta, így csapdába ejthettem.
Kezeimet feje mellé helyeztem és úgy hajoltam hozzá közelebb illatomat felerősítve.

-Mondd nekem csípted így ki magad? -suttogtam alig hallhatóan, mélyen szemeibe nézve de mikor zavartan elpillantott, felmorogtam és hüvelyk és mutató ujjam közé fogtam állát.

-Y-Yoona m-mondta, h-hogy vegyük meg és é-én csak felpróbáltam... T-tudom, hogy... -nem tudta befejezni mondandóját, ugyanis szavaiba vágtam.

-Nehogy azt mondd, hogy csúnya vagy! -szólaltam meg parancsolóan majd hirtelen kaptam csípője után ezzel teljesen magamhoz húzva meztelen felsőtestét.

-El sem tudom mondani mennyire káprázatosan szexi vagy ebben. -vezettem le kezeimet a csipke fehérneműre miközben fenekén is végig simítottam.

-Jungkookieh... -nézett rám hatalmas szemekkel, én pedig nem bírtam tovább felemeltem és óvatosan az ágyra fektettem, majd ajkaira hajolva csókolni kezdtem.
Egy ideig így voltunk ugyanis alig bírtunk elszakadni egymástól. Éreztük egymást kívül belül és sosem akartam, hogy ennek az pillanatnak vége legyen.
Áttértem nyakára is és óvatosan kezdtem kényeztetni puha fehér bőrét.

-Megmutatom mennyire is tartalak gyönyörűnek angyalom! -suttogtam, miközben végig nyaltam gömbölyödő pocakján egészen le az új kis szerzeményére, ami igazán beindított és szívesen látnék többször is ilyet rajta.

Ujjaimat a vékony anyagba akasztottam Tae pedig ijedten kapta rám a tekintetét de illatom felerősítve jeleztem, hogy ne féljen mert élvezni fogja. Csigalassúsággal húztam le róla így már teljesen meztelenül feküdt alattam.
Ajkaimat megnyalva néztem a már álló tagjára és habozás nélkül fogtam a kezembe majd végig nyaltam rajta, Taehyungból pedig egy jóleső nyögés tört ki miközben felemelte csípőjét többért könyörögve.

Teljes hosszát elnyelve ízlelgettem édes aromáját és minden tudásomat bevetettem hisz öröm volt látni, ahogy az omega láz nélkül is így reagál rám. Könnyes szemei amik tele vannak szenvedéllyel, vonagló teste ahogy szinte már hisztérikusan vergődik alattam teljesen felizgatott engem is de tudtam, hogy azt most nem lehet.

Éreztem, hogy megremeg ajkaim közt lüktető farka, majd édes vanília élvezetét egyenesen a számba engedi, én pedig örömmel szinte már nyámmogva nyelem le mind egy cseppig.
Vigyorogva másztam fel Taehez, aki levegőt kapkodva és lehunyt szemekkel próbálta testét lenyugtatni.

-Úgy látszik a meglepetésemet már csak holnap láthatod édesem!

Piros Virág (Taekook ff - mpreg)Where stories live. Discover now