🌹25.🌹

1.3K 92 1
                                    

Taehyung szemszöge

Nem is tudom mi fájt a legjobban. Az hogy Jungkook nem bízik meg bennem, és azt hitte megcsalom? Vagy az, hogy letagadta a babát? Esetleg hogy még egy alfa eldobott magától, akinek nem tetszik valami, ami én vagyok, vagy ami velem együtt jár? Talán mindhárom ugyanannyira éget belülről, és borzasztóan fáj a szívem érte, bár érzek más negatív érzelmeket is, amik nem hozzám tartoznak, vagyis hogy Jungkook sem éppen boldog. Ismerem őt, tudom hogy milyen a személyisége, hogy hogyan reagál a dolgokra, hisz ha esetleg túl messzire ment néha, amint látta hogy rosszul esik amit mond vagy csinál, abba hagyta, és szépen nyugodtan megbeszéltük.

De ez most más volt.

Gyorsan lefürdettem Junseot amikor Aera, Jungkook anyukája házába értünk, hisz szegénykém belázasodott a sok sírástól. Sosem fogom elfelejteni neki, hisz ebbe bele is lehet halni! Finoman locsolgattam a kincsem pici mellkasát miközben folyamatosan némán pityeregtem. Miután úgy éreztem hogy lement a láza, a biztonság kedvéért még megmértem neki, de szerencsére a kis pancsi levitte. Olyan apró még, és máris mennyit kell szenvednie... Belemasszíroztam a bőrébe az olajat, aztán bepúdereztem a popsiját, és tiszta pelenka után felöltöztettem az alvós ruhácskájába, és rá adtam a sapiját. Pici testét óvatosan emeltem a mellkasomhoz, és simogattam a kis hátát, így lassan el is aludt, de nem voltam hajlandó letenni a kezemből. Finom barack illata bekúszott az orromba, és adott egy kis megnyugvást, de a fájdalmaim kevésbé tudta enyhíteni, mégis egy kis mosolyt csalt az arcomra, amikor eszembe jutott, hogy mennyire kívántam a barackot az utolsó hónapokban.

-Taehyung... Ne sírj, tudom hogy fáj, de a baba is érzi ha szomorkodsz. -simít Aera a hátamra, aztán finom ujjaival letörölgeti a könnyeimet. Egy hamiskás mosolyt villantva felé bólintottam egyet, aztán a csöppségemmel együtt kimentünk a fürdőből.

-Keresek egy helyet ahol élhetünk, nem fogunk sokáig zargatni... Kellemetlen a szituáció. - Adom a kezébe az unokáját -bár így nem vagyok benne biztos hogy a nagymamája-, aztán gyorsan én is lefürödtem, és bebújtam a pizsimbe, majd egy pulcsit is vettem rá, és magam mellé fektetve a kicsikém, jól betakargattam.

-Apa csak nagyon buta most, de imád téged. Vagy... Az sem baj ha már nem, hisz anya mindig itt lesz neked, én is apa nélkül nőttem fel, szóval túl lehet élni. Anya is buta volt, felhergelte apát, és ezért mondott olyan csúnya dolgokat. - simogatom apró hátát a csupán pár napos csöppségemnek, aztán eléneklem neki az altatóját, hogy nyugodtan tudjon aludni.

-

Másnap reggeli előtt jól felöltöztettem Junseot, aztán egy babahordozó kendővel a mellkasomhoz rögzítettem és arra rá vettem a szövet kabátom. Nincs annyira hideg de a baba érzékenyebb, és jobb ez így. Elmentünk szépen ketten boltba, végig sétáltuk a parkot, és vettem új tápszert. A boltban sorban állás közben észre vettem Jungkookot, aki a piák között válogat épp. Ha nem lenne kisbabám, én is tudnék inni a kedvenc boromból... Össze akadt a tekintetünk egy pillanatra, de én lesütöttem az enyémet, és inkább kifizettem az árukat, a jobb kezemmel folyamatosan Junseo pici hátát simogatva. A parkban vissza felé Jungkook szemein gondolkodtam, miközben halkan énekeltem a kincsemnek aki már félig aludt, pedig még nem is evett. Láttam a tekintetén hogy szomorú és dühös, és gondolom a piát sem szórakozás miatt válogatta... Csak tudnám mit csinálok rosszul, hogy senki nem bír megmaradni mellettem! Én próbálok kedves lenni, kényeztetni az alfám hisz én is sok figyelmet kapok, de talán tényleg ennyire megbízhatatlan, és csúnya omega vagyok. Legalább..addig nem leszek egyedül amíg Junseo gyerek, mert ha felnő, kirepül, és egyedül fogom otthon kötögetni a zoknikat és várok az unokáimra akik néha meglátogatnak. Talán veszek egy kutyát ha Junseo elköltözik... Vagy fizetek kurvákat hogy beszélgessenek velem egy kicsit, az már csak nem annyira nagy bűn.

Haza mentünk reggelizni, addigra Aera már nem volt otthon hisz elindult a rendelőjébe. Miután megbüfiztettem és átöltöztettem a kincsemet, a nappaliban a kanapén alattam el egy kendőn, és betakargattam a macis takarójával. Olyan aranyos, a cumija szinte nagyobb mint a feje, és imádni való ahogy mozog a kis pösze orra alatt. Halkan neki álltam takarítani, aztán mellé ültem és lenémítva a tévét kerestem egy filmet magamnak, bár inkább a babát bámultam. Én kicsi fiam, minden rendbe jön, hamarosan.

Este éppen hogy sikerült elaludnia az ágyamban a babának amikor valaki a csengőre tenyerelt. Aera szaladt is hogy ajtót nyisson, de azért én is kukucskáltam a lépcsőről, vajon ki lehet az ilyen későn.

-Sajnálom Mrs.Jeon, de nem bírt magával ez a tökfej, én próbáltam vissza fogni! - kezd szabadkozni Yoona miközben bejön a házba, mögötte Jungkook akinek elég ködösek a szemei, és egész hamar meg is talál engem. Felszaladok a szobába és bezárom az ajtót, aztán neki dőlök a hátammal. Nem akarom látni, nem akarok vele beszélni, főleg úgy nem ha részeg. Tegnap így is féltem egy kicsit, hisz annyira mérges volt, amilyennek még sosem láttam, a farkasa szinte majdnem teljesen átvette fölötte az irányítást, és féltem, hogy nekem ugrik, főleg úgy, hogy a baba a kezemben volt.

Egyszer csak egy hangos koppanást hallottam az ajtó másik oldaláról, így kinyitottam azt. Jungkook ott térdelt, lehajtott fejjel, de látszik hogy már nem volt teljesen józan. Egy nagy sóhaj után egyik karját a nyakam köré csavarva segítettem neki felállni, aztán az egyik vendég szobába vonszoltam és rá döntöttem az ágyra, amikor Yoona is megjelent.

-Meglestem, JuJu alszik, nem ébredt fel. - mosolyog rám halványan a béta, majd oda szalad hozzám, és szorosan megölel. Gondolom Jungkook mindent elmondott neki... - Nem tudom mi történt, de egyet mondhatok. Bármit tett az a húgyagyú, - bök az ágyon kiterült alfa felé - Te vagy a mindene. Ezt jegyezd meg Tae. - Néz komolyan a szemeimbe. Nem akartam semmit mondani, inkább csak felsóhajtottam.

-És mitől ilyen koszos? - harapom be alsó ajkam.

-Ja, semmi semmi, csak az udvaron egy kicsit össze verekedtünk, és hemperegtünk a virág ágyásban. Nem tudom mit csinált, de nagy őrültség lehet ha te meg JuJu sehol, ő meg iszik. - Legyint egyet a béta, amin már meg sem lepődök. Persze, csak verekedett egy alfával, végülis, az semmi.

Yoona azt mondta haza megy így el is búcsúzkodtunk, én pedig levettem az alfa ruháit alsóig, és egy vízes törölközővel végig törölgettem a koszos testét, aztán egy törlő kendővel az arcát is. Készítettem ki neki fájdalom csillapítót az éjjeli szekrényre, meg vizet is, aztán át mentem a saját szobámba aludni.

Reggel ismét elmentünk boltba Junseoval, ám ezúttal vissza felé leültem a parkban egy padra. Meg akarom várni amíg Jungkook haza megy onnan, így vittem a tápszerét a kicsikémnek, ami tökéletesre kihűlt addigra, így etetni kezdtem kiszedve a kendőből, és a karjaimban énekeltem neki amíg evett, amikor valaki mellém ült. Rá sem néztem, nem figyeltem rá, de a szemem sarkából láttam hogy tátog, de nem mer megszólalni.

-Boldog szülinapot, utólag is...- szólalok fel helyette.

Piros Virág (Taekook ff - mpreg)Where stories live. Discover now