Utószó

669 34 3
                                    

Szép napot mindenkinek!

Először is szeretnék elnézést kérni a követőimtől amiért hosszú hónapokra eltűntem. Sajnos nagyon sok minden történt velem, és elhúzódott hogy ezt a kis függeléket is publikáljam, ha már a történet végére értünk.

Én írtam Taehyung szemszögét, aki a történetben egy omegát alakított. Ez a világ igazán a szívemhez nőtt, és elmondhatatlanul megszerettem ezt a történetet.

Taehyung érzékeny ám rendkívül erős személyiséggel rendelkezett, miközben törékeny és gyönyörű külsejével mindenkit elcsábított. Junseo, a kisfia okozta ezt az egészet, hisz Taehyung nem akart abortuszt, akkor sem, ha ezzel a szerelmi életének vége Seungho-val.

Ha már itt tartunk, senkit sem akartunk a másik írónővel ilyen gonosznak titulálni, ezért a Painter of the Night című mangából vettük a főszereplő nevét.

Felmerült az olvasókban néhány fennakadás, mint például a "Taehyung nehogy már megtartsa a babát". Nos, az egész sztori arra épül, hogy Taehyung nem veszi el egy ártatlan gyerek életét, ezért inkább elhagyja a párját, de felesküszik rá, hogy mindent megfog tenni a kisbabájáért. Szerintem ilyen egy jó szülő, jelen esetben "anya". Jungkook szerelmes lesz, Taehyung teljesen elvarázsolja, és nem az fogja megállítani egy közös kapcsolat ellen az alfát, hogy egy kisbaba növekszik az omegája szíve alatt. Tudta Taehyung történetét, nem egy random pasastól van a gyerek, hanem a paraszt volt párjától. Ez nem hiba, vagy rossz dolog, hanem egy édes gesztus és egy természetes folyamat. Ő lett az édes apja, és ez így van rendjén, mindenki számára.
A másik dolog ami kérdés volt az ehhez a világhoz tartozó heat. Őszintén szólva nem tudom, hogy létezik-e erre írott szabály, csupán a többi hasonló történetből táplálkozhatunk, és mi úgy láttuk jónak, hogy igenis alfa heat is létezik, bár nem olyan gyakran mint az omegáknál, de mégis. Úgy gondolom, ezzel is csak másabb lett a sztori és nem olyan egyhangú az összes omegaverse történet.

A végére mindenképpen szerettük volna, ha Jungkooknak egy vérszerinti gyereke is lenne a szerelmétől, és hát mi másra esett volna a választásunk, ha nem egy kislányra? Csak el kell képzelni hogy Jeon Jungkook egy kislány apukája, és mindenki szíve olvadozni kezd~

Elképesztően imádtam írni, sokat nevettem, sokat sírtam, a napjaim fénypontja volt amikor befejeztem egy újabb részt, és nagyon nagyon hálás vagyok a másik író nőnek is, hogy vállalta az alfa, Jungkook szemszögét.

Nagyon kedves volt minden kommentelő aki szépeket írt, örülök ha mosolyt, esetleg könnyeket tudtunk csalni az arcotokra, hisz ez is csak egy jel, hogy átérzitek a szereplők érzelmeit. Köszönjük szépen mindenkinek aki végig kísért minket, reméljük hogy ti is szerettétek annyira ezt a könyvet, mint mi!

❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2021. május 21. — 2021. október 02.

BlackRosedGirl001

Piros Virág (Taekook ff - mpreg)Where stories live. Discover now