Jungkook szemszöge:
Mikor felébredtem Tae még aludt, ezért próbáltam csendben felöltözni rendes itthoni ruhába, majd a pici szobájába mentem mert ahogy hallom kezd ébredezni.
-Jó reggelt csöppségem! -simogattam meg pici arcát mire egyik apró kezét ujjaim köré fonta, ami megmosolyogtatott. Kivettem a kiságyból majd a konyhába mentem és megcsináltam neki a reggeli tápszert pont úgy, ahogy Taehyung mutatta.
-Nagyon jó kis baba vagy ma! -pöcköltem meg orrát. -Anyának sokat kell pihennie ezért csöndben kell lennünk! -mondtam mire nagy baba szemekkel nézett rám.Nem sokkal később Taehyung is felébredt, majd egy reggeli csókban részesített mindkettőnket és megkért, hogy csináljak valami egyszerű kis reggelit, arcán pedig egy kaján mosoly éktelenkedett mire köntöse alá simítottam de arra nem számítottam, hogy nem lesz alatta semmi.
-Oh ma nudizunk? -húzogattam vigyorogva szemöldököm, miközben a szabad kezemmel fenekére simítottam.
-Szeretnéd! -nevetett fel majd mikor lehajolt Junseoért egy szenvedélyes csókban részesített.
Ahogy kérte, gyorsan csináltam egy három személyes rántottát mert én is elég éhes voltam már.
Mikor Tae végett a reggeli fürdetéssel Seot berakta a kis ringatózóba és hárman álltunk neki reggelizni, közben Yoonát hallgattuk, aki nagy boldogan mesélte, hogy megismerkedett egy alfa fiúval akibe fülig szerelmes. Boldog voltam, hogy végre ő is talál valakit hisz egy gyönyörű, magabiztos lányról beszélünk.-Pont ő hív! -mondta boldogan mikor megcsörrent a telefonja és a kijelzőn megpillantotta BamBam nevét.
-Bambamnek hívják? -kérdezte Tae vigyorogva, mire a fekete hajú bólintott és felpattanva a helyéről mindkettőnk arcára nyomott egy puszit majd kirohant a házból szó nélkül.
-Imádom ezt a lányt! -nevettem fel fejemet rázva. -De ha ez a gyerek megbántja péppé verem!
-Imádom, hogy ilyen vagy! -foglalt helyet az ölembe szerelmem.
Ezután nem nagyon csináltunk mást, én JunSeot próbáltam elaltatni ami most nehezebben ment de egy bő fél órán belül végül sikerült, Tae pedig takarított.
-Jungkook, Jaebum elkísér engem boltba, sietünk vissza! -jött be a nappaliba hirtelen majd nyomott egy utolsó puszit ajkaimra és megszólalni sem tudtam ő már el is ment.
Értetlenül ültem egyhelyben és csak a bejárati ajtót bámultam, amin pár perce viharzott ki Taehyung.
Nem értettem semmit, hisz erről egy szót sem szólt... egyáltalán, hogy jön a képbe Jaebum? Miért pont vele megy el a boltba hisz én is itt vagyok! Nekem is van kocsim, Yoona addig vigyázott volna Junseora ha nem akart volna babával menni!
Kicsit...na jó nagyon rosszul esett ez tőle és másra sem tudtam gondolni csak, hogy most együtt vásárolgatnak.Jaebum egy nagyon régi haverom, még általános iskolában ismerkedtünk meg, sokat lógtunk együtt ő is egy alfa természetesen viszont mikor elmentünk tovább tanulni nem egy suliba vettek fel minket így már nem beszéltünk annyit mint régen de nem is a jó híréről volt híres. Hallottam olyanokat, hogy valami sötétebb dologban mozog vagy mozgott ő is. A babaváró bulinkra meghívtam mert azért mégis csak az egykori haveromról van szó akivel nagyon jól elvoltunk és jó volt újra találkozni vele.
Nagyon rendes volt még ajándékot is hozott de az nem tudta elkerülni a figyelmemet, hogy a jelen lévő omega lányokat és fiúkat egyaránt megbámulta köztük az én tulajdonomat is, ami egyáltalán nem tetszett.
Visszagondolva Tae nagyon is jól szórakozott az említettel, nagyot beszélgettek, nevettek és Jaebum sokszor érintette meg Taehyungot.Idegesen csaptam magam mellé a kanapéra majd föl alá kezdtem járkálni a nappaliban.
Furcsa érzés kerített hatalmába és be kellett vallanom még saját magamnak is, hogy kibaszottal féltékeny vagyok. Nem akarom, hogy mással legyen a gondolattól, hogy más alfa ér hozzá szó szerint elkap a hányinger. Ő az enyém és én vagyok az alfája!Sosem gondoltam, hogy ez kell majd egyszer mondanom de nem bízom most Taehyungban!
Ahogy nevetgélt Jaebummal...
Kétségbe voltam esve nem tudtam mihez kezdhetnék! Nagyon féltem, hogy elveszítem mert tudom, hogy nem vagyok a legjobb ember, sem a legjobb alfa hisz gyerekkorom óta ezt hangoztatja apám! Van nálam sokkal jobb és Jaebum gazdag is, jobb életet tudna biztosítani Taenek...de én nem akarom elveszíteni, azt nem élem túl ha elhagy engem.
Lehet csak paranoiás vagyok...ezt próbáltam bemesélni magamnak de ekkor újra és újra bevillant Taehyung arca, ahogy Jaebumra mosolyog! Zavar, hogy ennyire jóban lettek és legszívesebben most megfojtanám magam egy kanál vízben, amiért meghívtam a baba bulira.
Nem gondolkodtam, nem tudtam mit teszek hirtelen fogtam magam és kirohanva a házból pattantam be az autómba, hogy megkeresse' őket. Próbáltam Taehyung illatát felismerni de nem éreztem, mikor rá gondoltam csak annyit éreztem, hogy boldog...
Szemeim vörössé váltak mikor már lassan másfél órája bolyongtam a városba, aztán megunva indultam haza de ahogy egyre közelebb értem a lakásunkhoz éreztem Taehyung vanília illatát.
Örült módjára rontottam be házba majd a nappaliba mentem, ahol meg is pillantottam őt Junseoval a kezébe.
Ordibálni kezdtünk egymással ami miatt a kicsi is csak jobban sírt. Mindkettőnknek felerősödött az illata, nekem pedig nagyon vissza kellett fogjam magam, hogy ne menjek oda és mélyesszem szemfogaim puha bőrébe ezzel még jobban magamhoz láncolva.-Taehyung! Most hova mentek? -szaladtam utána mikor már a bejárati ajtóban állt és csak akkor fogtam fel igazán, hogy mit is mondtam pár perccel ezelőtt..
"Nem is az én gyerekem"
-Ha Junseo nem a te fiad...-fordult felém könnyes szemekkel. -Akkor én sem vagyok a te omegád. -nézett mélyen szemeimbe hatalmas fájdalommal, majd zsebébe nyúl és kivett belőle egy borítékot és hozzám vágta. -Boldog szülinapot! -mondta szipogva majd hangosan csapta be maga után az ajtót.
Ajkaim megremegtek és éreztem, hogy ha nem ülök le most azonnal összesek. A kis borítékot a kezembe vettem majd a nappaliba mentem ahol levágódtam a kanapéra.
"A világ legcsodálatosabb apukája"
A világ legnagyobb hazugsága szerepelt a borítékon! Hangosan sírni, szinte már ordítani kezdtem miközben a képeket nézegettem magunkról, majd közben kicsúszott egy másik lapocska is ezért érte nyúltam és felvont szemöldökkel olvastam végig a sorokat.
Taehyung benevezett engem egy meghallgatásra az egyik tehetségkutatóban, ahol saját producert is szerezhetek magamnak. Még jobban sírni kezdtem, majd a konyhába csoszogtam ahol ismét egy nem várt meglepetés fogadott. A konyha pulton egy aranyos kis torta pihent ha jól láttam erdei gyümölcsös, a kedvencen és egy kép volt rajta! Nem is akármilyen...a legelső közös képünk! Gyönyörű volt! Aztán mellette egy képkeretben ismét csak egy kép, amin pedig már ketten vagyunk de mellette tele van JuJu láb meg kéz nyomaival amit festékkel csinálhattak.-Hogy lehetek ekkora egy idióta? -hajtottam hátra fejemet majd hangom elhalkult és lassan összegömbölyödve aludtam el, könnyek között a hatalmas házban, egyedül...
YOU ARE READING
Piros Virág (Taekook ff - mpreg)
FanfictionKim Taehyung egy omega, aki párjával teljesen normális életet él, egészen amíg egy teszt meg nem állapítja, hogy az omega babát vár az alfájától. Párja a gyerek utálatáról híres kigyúrt alak azonnal utcára dobja őt, hisz tisztában volt vele hogy a s...