🌹8.🌹

1.8K 117 2
                                    

Jungkook szemszöge:

Mire észbe kapok az omega már előttem guggol és a kihullott chips darabokat próbálja össze szedni és én is így teszek, de mikor nyugtatásképp kezére fogtam elrántotta és illatát is felerősítette, ami jelezte számomra hogy fél.

-Taehyung érzem, hogy félsz. Miért? Tőlem? -néztem folyamatosan arcát és próbáltam felvenni vele a szemkontaktust de ő csak lehajtott fejjel állt fel, majd a szobájába indult és az ágyra mászva hangosan sírni kezdett. Talán ennyire megijesztettem? Nem tehetek róla, az illata és a kinézete is felerősítette illatom és nem tudtam kontrollálni.. lehet azt hiszi, hogy olyan szándékom van?

Sűrűn pislogva lépkedem az ágya felé majd óvatosan átkarolom miközben nyugtatásképp egy puszit nyomtam puha hajára.

-Sajnálom, Jungkook, nem akartam, hogy lásd! -mondta szipogva és megfeszült karjaim közt amit nem értettem.

-Taehyung mégis miről beszélsz? Tudom, hogy babát vársz, aranyos kis pocakod van! -simítottam az említett területre és éreztem, hogy Taehyung megremeg ismételten, orromat pedig megcsapja erősödő vanília illata. Miért ilyen erős? Tegnap nem volt ilyen!

Mikor felém fordította gyönyörű arcát és könnyes szemeibe néztem, kezdtem érteni mi lehet a baja és ahogy elkezdett magáról beszélni már világossá vált számomra, hogy a külsejéről beszél és fél, hogy undorodom tőle. Ki undorodna egy ilyen csodálatos omegától? Egyáltalán honnan veszi ezeket a baromságokat? Nem egy alfa tenné össze a kezét egy ilyen omegáért!

Épp meg akartam szólalni, hogy megdorgáljam az előbb elhangzott szavaiért de hirtelen kap alhasához, teste teljes ívbe feszül és ajkai közül egy fájdalmas nyögés szakadt fel, mire ijedten mértem végig egész valóját és próbáltam rájönni, hogy mi lehet a baja. Szemei lassan kezdenek aranysárgává válni és lenézve fenekére látom, hogy a köntös kezd teljesen átázni! Édes illata az orromba kúszik és most nem csak a vaníliát, a mézt is intenzíven érzem...

Taehyungnak láza van!

-Ahm.... Jungkookh... -sóhajt fel kéjesen, fejemet pedig rögtön felkapom és könnyes szemeibe nézek. Szám tátva marad, mikor a köntös pántjához nyúl és széthúzza magán ezzel teljes rálátásom nyílik gyönyörű, káprázatos, karcsú testére amit most oly szívesen bemocskolnék.

Nem egyszer mérem végig és érzem, hogy szemeim vörössé válnak, állkapcsom is élesebb lesz miközben szemfogaim is kibújnak. Illatomat árasztom, hogy az omega is érezze, hogy igen is vágyik rá a belső farkasom.
Nagy levegőt veszek, majd hirtelen ugrok ki mellőle és a földszintre szaladok, ahol anya épp akkor ér be az ajtón. Ijedten néz rám de mikor körül tekint, megérezi ő is Taehyung illatát.

-Már itt sem vagyok! -tette fel félve kezeit, mire kezeiért nyúltam.

-Hogy lehetséges ez? -kérdeztem sokkal mélyebb hangon, levegőt vissza tartva.

-Hat hónapos korig az omegák tüzelhetnek!

-De most mit tegyek, el kell mennem! Nem tehetek kárt a babában! -mellkasom majd kiszakadt a helyéről és éreztem, hogy ha tovább is a közelben maradok képes leszek ájulásig dugni az onegát, semmi óvatosság nélkül.

-Nem teszel kárt benne! Szüksége van rád! Menj! -mutatott a lépcső felé, nekem pedig nem kellet kétszer mondani, villámgyorsan indultam a szoba felé és éreztem, ahogy Taehyung omegája hívogat magához.
Kicsapva az ajtót megtorpanva figyelem, ahogy Taehyung kéjesen tekergetve magát pillant rám, majd végig simítva mellkasán teszi terpeszbe nekem kecses lábait,  amin elvigyorodtam és megnyalva ajkaimat indultam meg felé mint egy kiéhezett farkas az áldozata felé.

-Tégy a magadévá Jhungkookh! -mélyül el hangja, mire oda érve egy egyszerű mozdulattal téptem szét magamon a pólómat és a takarót a földre hajítva másztam Taehyung fölé és mélyen szemeibe néztem.

-Garantálom neked, hogy olyan élvezetben lesz most részed mint amilyenben még sosem volt! -búgtam füléhez hajolva, amire óvatosan rá is haraptam, majd kidugva nyelvem nyaltam végig nyakán arcomon egy perverz mosollyal.

-Shiessh ké-kérlekh! -lökte fel csípőjét, mire én erőszakosan martam az említett testrészére és a matracba nyomtam jelezve, hogy itt én vagyok az alfa és én döntöm el milyen tempóban haladunk. Eszméletlenül vágytam már rá és én sem szándékoztam sokáig húzni ezt az egészet.

Végig csókoltam nyakát, egy kis részletet sem hagytam ki tele volt szívásfoltokkal, amiket utána gyengébb csókkal leptem el bocsánat jeléül. Ezután felsőteste következett amivel ugyan azt tettem mint a nyakával, mellbimbóinál kicsit elidőzve.
Közben körmeit hátamba mélyesztette, ami belőlem hangos morgásokat váltott ki de nem azért mert fájt, hanem sokkal inkább izgatott.

-Megmutatom azt amit az alfád nem tudott neked megadni életem! Biztosíthatlak, hogy egy hétig nem fogsz tudni járni mert a csinos kis fenekedet most kezelésbe veszem! -másztam fél hozzá, hogy szemeibe nézhessek. Könnyes szemeit lehunyta miközben ő is elmosolyodott, én pedig ajkaira tapadtam és hevesen falni kezdtem miközben nadrágom gombjaival bajlódtam. Hosszas csókcsatánk után eltávolodtam tőle és megszabadítottam magam a felesleges ruhadaraboktól, így már meztelenül másztam vissza az omega fölé, aki már emelte is a kezét, hogy izmos felsőtestemre simítson.

Ujjaimat eközben az omega nyílásához vezettem, majd mikor kellően nedves lett ajkaimhoz emeltem, hogy végre megízlelhessem ezt a csodás aromát. Lehunyt szemekkel élveztem ezt a fenomenális ízt és még többet akartam. Erőszakosan feszítettem szét hosszú combjait, majd egy egyszerű mozdulattal nyaltam a két formás gömbje közé. Taehyung az alattunk lévő lepedőbe markolt és hangosan felnyögött, egyik kezét pedig hajamba vezette.

-Isteni vagy! -nyaltam végig ajkaimon miközben egy újabb csókért hajoltam hozzá.

Ködös tekintetét levezette férfiasságomra és elég látványosan nyelt egy nagyot, ami miatt önelégült mosollyal simítottam arcára, ő pedig értve célzásomat négykézlábra mászott és kezébe vette hatalmas tagomat. Húzott rajta párat, majd elmerítette ajkai közt.

Hangosan nyögve szorítottam ökölbe kezeimet és éreztem, hogy csupán már síkos puha nyelvétől is el tudnék élvezni.

Megunva vettem ki szájából nemességem, majd óvatosan hanyatt lökve másztam ismét felé közben hosszas csókot nyomva ajkaira.
Tagomat bejáratához illesztettem majd szemeibe nézve merültem el benne, ami mindkettőnkből egy öblös nyögést váltott ki.

Illata jobban erősödött miközben fenekéből még több édes folyadék folyt ki, ami teljesen elvette az eszem és őrült tempóba kezdtem mozgatni csípőmet, folyamatosan eltalálva az alattam vonagló szépség gyönyörpontját.

-Ah Kookieh! Hmmh! -nyöszörgött hosszasan, kezeimet pedig nyakára tettem és füléhez hajoltam.

-Monddh, hogy az az idiótah nem tudott így megbasznih téged! Nhem tudjah mit veszített, gyönyörűh szép vhagy! -nyaltam végig nyakán és pár lökés után a szobát betöltötte illatunk keveréke és a hangos nyögéseink. Taehyungból lányokat megszégyenítő sikítás tört ki, én pedig mint egy őrült, úgy morogtam miközben élvezetem egyenesen az omegába eresztettem ezzel teljesen magamhoz láncolva,

Újra és Újra, ki tudja hány napon keresztül...

Piros Virág (Taekook ff - mpreg)Where stories live. Discover now