Jungkook szemszöge:
Mikor megpillantottam Taehyung exét nagyon ideges lettem és képes lettem volna itt helyben szétszedni. Nem tudom mégis mit gondolt, hogy most idejön és akkor vissza kapja Taehyungot? Nem most kéne gondolkoznia, hanem akkor mikor kirakta két hónapos terhesen. Nem érdekel, hogy Junseo nem az én kisfiam soha többet nem láthatja az apjának nem nevezhető barmot. Sőt jobb is lenne ha úgy tudná, hogy én vagyok az apja nem más!
Pár nap elteltével haza engedték TaeTaet a babával együtt aminek nagyon örültem mert nem volt valami kényelmes a kórházi széken aludni éjszakákat, de otthagyni meg végképp nem szerettem volna szerelmemet. Féltem, hogy az a barom vissza jön esetleg, bár ahogy megfenyegettem nem hiszem, hogy ide meri tolni a képét.
—
-Annyira szeretlek titeket! -jött oda hozzánk Tae mikor épp a nappaliban játszottam Junseoval.
-Mi is szeretünk téged édesem! -mosolyodtam, el majd arrébb ültem, hogy ő is közelebb lehessen a kicsihez.
-Ugye szeretjük anyát öcskös hm? -gügyögtem összenyomva pufi kis arcát.-Az én két erős alfám! -vigyorodott el TaeTae majd felvette Junseot az ölébe. -Kész az ebéd! -mondta majd elindultunk az asztalhoz, ahol leülve én enni is kezdtem Tae pedig a kicsikénket etette.
-Amúgy az milyen ízű? -érdeklődtem mire felnevetett.
-Ennek pont nincs íze! Utána olvastam és elvileg nem egészséges ha a baba ízesített tápszert kap, így natúrt vettem.
-Fúj. Szegény fiam... -néztem elszörnyülködve arcomon egy hatalmas fintorral, majd inkább enni kezdtem.
-Az anyatej sem lenne finomabb! -mondta mire perverzen vigyorogni kezdtem.
-Hát szerintem a tied finom lenne!
-Jó okés...-arca pirosabb volt egy jól megérett almánál, amin csak nevetni tudtam.
Miután megetette Junseot ő is megebédelt majd mindketten felmentünk a pici szobájába, hogy elaltassuk. Ezalatt a pár nap alatt kitapasztaltuk, hogy Seo nagyon szeret nappal aludni éjszaka már nem igazán de kibírható mert váltjuk egymást, bár az első két napban mikor még Tae nem volt valami jól, én keltem fel mikor sírt.
Énekelni szoktunk neki mindketten az altatót amit ismerünk és arra szokott elaludni.
-Legalabb most végre egy picit az enyém vagy! -bújtam szerelmemhez közelebb, mikor épp egy babás könyvet olvasott a kanapén ülve.
-Olyan vagy te is mint egy nagy baba! -túrt a hajamba, majd szemüvegét letéve az üvegasztalra nézett vissza rám.
-Csak szeretnék egy kis törődést! -mosolyodtam el majd hasához nyúltam és fel akartam húzni a pólóját, hogy simogassam, de csuklómra fogva megállított.
-N-Ne... -hajtotta le fejét mire kérdőn néztem rá.
-Miért ne? Már láttam mindened!
-Kook csak ne és kész! -állt volna fel de én nem engedtem.
-Jungkook kérlek!-A műtét hege miatt csinálod ezt? -kérdeztem idegesen, majd kezeit lefogva húztam fel a pólóját. Szemei könnyesek lettek ami miatt idegességem elszállt és ijedten néztem rá.
-Ez most nagyon megalázó volt! -nézett rám szomorúan.
-Édesem! Én...
-Te mi? Az én testem nem? Vagy ugyan azt csinálod megint mint Seungho?
-Nem! -álltam fel idegesen. -Nem vagyok olyan és ezt te is jól tudod! Nem bírom elviselni, hogy még mindig félsz, hogy nem felelsz meg nekem!
-Mert csúnya lett!
-Engem meg nem érdekel mert szerintem gyönyörű vagy felfogod végre? -fogtam kezeim közé puha arcát, majd hüvelykujjammal letöröltem könnyit.
-Ne haragudj! -döntöttem homlokom az övének.-Sajnálom de tudod, hogy nehéz elfogadnom magam! -karolta át nyakam majd összeérintette ajkainkat.
Egy ideig így voltunk majd kitaláltuk, hogy megnézünk egy filmet amíg Junseo alszik.
—
-Kook gyere segíts! -kiabált ki a fürdőből Tae de ekkor pont csengettek és azt se tudtam hova menjek először. Gyorsan a bejárati ajtóhoz szaladtam, amit kinyitottam és már mentem is a fürdőbe segíteni Taenek a kicsit megfürdetni.
Mikor végeztünk együtt mentünk a nappaliba ahol Yoona ült a kanapén a telefont nyomkodva.
-Szia Yoona! -ölelte magához Tae majd átadta neki a babát.
-Jaj hát szia te kis törpe! Taetae ugye én leszek a keresztanyukája? -nézett boci szemekkel szépséges omegámra.
-Ez nem kérdés!
-Ahww olyat daddyt csinálok belőle mint Jungkookból! Őt is én képeztem ki! -nevetett fel mire én összeráncolt szemöldökkel néztem rá.
-Erre inkább nem mondok semmit! -forgattam meg szemeimet, majd bementem a hálószobába megágyazni Yoonának mert tegnap megbeszélték Taevel, hogy itt alszik.
Még beszélgettünk egy kicsit meg játszottunk Junseoval de már ő is kezdett álmosodni, így ameddig Yoona zuhanyozott mi elaltattuk.
-Jó éjszakát! -mondta mosolyogva legjobb barátom majd bement a vendégszobába.
-Most te vagy a soros! -adott egy cuppanóst az arcomra mikor leoltottuk a lámpát.
-Igen! Így is látszik hogy fáradt vagy nagyon, szóval ezen a héten én kelek fel hozzá, rendben? -simogattam oldalát, ő pedig bólintott majd átölelve derekát nyomott el minket az álom.
YOU ARE READING
Piros Virág (Taekook ff - mpreg)
FanfictionKim Taehyung egy omega, aki párjával teljesen normális életet él, egészen amíg egy teszt meg nem állapítja, hogy az omega babát vár az alfájától. Párja a gyerek utálatáról híres kigyúrt alak azonnal utcára dobja őt, hisz tisztában volt vele hogy a s...