*40*

792 44 83
                                    

                   *o 10 let později*

Jak teď vypadá život všech lidí? Rodiče Moniky se rozvedli a mamka zůstala bydlet u svých rodičů, o kterých od svatby nevíme, nikdo z nich tří nezvedá telefon. Moniky babička Marie už bohužel žije sama, děda Pavel před třemi lety zemřel na stáří.
Sára se Sabinou se dostala do vězení za několik přestupků a nevhodné chování. Tonda, se kterým Monika s Víťou neměli moc dobrou zkušenost v baru, si také odpykává pár měsíců za agresivní chování a poškození na zdraví několika lidí. A do pětice všeho špatného, bývalá holka Hana se svým přítelem Filipem si také odpykává svůj trest ve vězení za opakované krádeže.
Teď se podíváme na Ukrajinu, Víťovi prarodiče z matčiny strany s nikým stále nemluví. Za to jeho prarodiče z druhé strany jsou pořád plní života, a s příbuzenstvem v Česku se minimálně dvakrát ročně setkávají. Dmytro s Dinou vkládá všechno svoje úsilí a peníze do Eleny, která bohužel ochrnula a bude nadosmrti na vozíčku. Monika s Víťou každý rok jezdí na Ukrajinu pomáhat jim s živobytím a velkým pozemkem. Vždy ke konci léta pomáhají s kopáním brambor, a snaží se Eleně aspoň trochu zveselit život. Víťovi rodiče se obvykle rádi přidají a s více lidmi je o zábavu postaráno. Také Víťova mamka vyhrála boj s rakovinou a je už kompletně zdravá jako rybka. A jak to momentálně vypadá třeba se Samem a Terkou? Maty se odstěhoval ze společného rodinného domku, kde bydlel se Samem, kam, to si necháme na později. Dům tedy zůstal Samovi s Terkou, kteří v něm spokojeně bydlí se svým jediným dítětem. Mají spolu čtyřletou holčičku jménem Karolína. Jejich rodinka je jako z pohádky, leckdo jim ji může závidět. Sam na Youtube už samozřejmě dosáhl 1 000 000 odběratelů, volným tempem se blíží k  1 200 000, ale už je vysloužilý youtuber, díky své tvrdé práci si vydělal na skvělý život, který už jen sdílí na instagramu. Klára se youtube nevzdala... jak se to dá říct... jednou za půl roku natočí něco na svůj kanál Klarisa, pro skalní fanoušky. Místo youtube se teď věnuje zpěvu, její hlas je známý skoro po celém světě. Díky tomu se nemůže ani pořádně věnovat klukům, i když přeskakuje jiskra s jejím, zatím, kamarádem Martinem, s kterým se poznala na jedné dávné akci, teď jsou z nich dobří kamarádi s budoucností. Teď se vrátíme k Matymu, s Dominikem jsou si prostě souzeni. Ani jeden si nenašel holku, takže si koupili menší domek u Prahy, kde spolu už pár let bydlí. Oběma už táhne na milion odběratelů. I když je pořád nemají, většina lidí je zná. Pořád natáčí na youtube, jsou to největší veteráni na scéně a lidi si jich váží, i přes kraviny co dělají, jejich stupidní nápady, no, známe je. Teď už k tomu hlavnímu, Monika s Víťou. Momentálně si spokojeně žijí v domě, kde bydlel skoro pět let její otec sám. Jednoduše si vyměnili bydlení. Moniky táta žije v původním Víťovo bytě a oni dva v domě. Taťku seznámili s milou sousedkou, která vždy pomohla, byla vždy pro jakoukoliv srandu, ochotná, milá... prostě konečně člověk, kterého si táta zasloužil. Už spolu chodí přes čtyři roky a mluví se o svatbě.
A teď k tomu, na co všichni čekají...
Jak to vypadá s Monikou a Víťou?
Víťa s odběry není pozadu, za své milé chování, ochotu, a všechny jeho skvělé vlastnosti si vysloužil také milion odběratelů. Nenatáčí už tak často, ale když vzpomíná na úsilí, které do toho věnoval, nemůže si dovolit přestat. Také se jim narodila krásná dvojčata, kluk s holkou, David a Valerie. Jsou ve věku Karolíny, takže není nouze o rodičovské výlety, u kterých jsou přítomni samozřejmě i Domča s Matym, rádi vzpomínají na dřívější časy, skoro pokaždé se k tomu sveze konverzace. Monika rozjela ve velkém svoji firmu, ve které se už zaměstnáno více lidí a hledají se i noví talenti, kteří poté také malují objednávky.
Jak to všechno asi zakončit...
Snad budou všichni žít šťastně až do smrti.

Vítám Vás u konce knížky. Chtěla bych toho tolik říct, nevím jak to zformulovat. Tuhle knížku jsem psala rok a čtyři měsíce, což je dosti, a teď mi nějak nedochází, že to právě teď ukončuju. Pomohlo mi s ní nespočet lidí, nebudu všechny označovat, nechci na nikoho zapomenout, ale oni ví. Teď Vám jdu poděkovat. Díky neskutečně moc za všechno co se u téhle knížky dělo, děje a ještě dít bude, doufám. Moc si Vás vážím! Nemůžu to vyjádřit slovy. Nebudu se zase moc rozkecávat, ať Vás dlouho neotravuji, jednoduše, jestli se Vám moje tvorba líbí, dejte mi follow, ať Vám neuteče info o budoucím dění.
Ještě jednou Vám všem děkuju, a uvidíme se snad u další knížky.

Já a Vitaa [dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat