*4*

2.8K 119 17
                                    

*pohled Moniky*

Víťa je tak zlatý, udělá pro mě snídani, je to hodný kluk, takový, jakého jen tak nenajdete.
Po snídani jsme šli dokoukat 13 Reasons Why, ale při tom mě Víťa zaskočil...

*pohled Víti*

Je okouzlující, chci ji líbat, ale nevím jestli něco nepokazím, jestli by si o mě nemyslela že chci jen sex a neodkopla mě, jako úchyláka, prostě nevím co mám dělat...

No, ale prostě jsem ji začal líbat...
Nebyla naštvaná, ani nic takového, začala se mnou spolupracovat, líbala dokonale, její chuť je dokonalá, ona je dokonalá. Po chvíli jsem začal sjíždět na krk, udělal jsem jí cucflek, chtěl jsem jí svléknout tričko, ale odstrčila mě.

M- Víťo, promiň, nedělej to, nejsem ještě připravená.
V- Chápu to.
M- Moc se omlouvám, necítím se komfortně.
V- Neomlouvej se, mně to nevadí.
M- Jsi zlatíčko.

*po dokoukání 13 reasons why*

V- Co budeme mít k obědu?
M- Nevím, můžeme něco objednat.
V- Dobře, objednám pizzu.

*odpoledne*

*jdeme se projít do parku*

V- Tak kam mě vezmeš dneska?
M- Můžeme jít ke skále, ale je docela daleko, přišli bychom až navečer, nevadí to?
V- Vůbec, jdeme.

*po 2 hodinách*

M- Tak jsme tu, líbí se ti?
V- Ano, budeme sem muset chodit častěji.

*pohled Moniky*

Seděli jsme na skále, dlouho, jen mě obejmul a koukali jsme se na přírodu před námi. Bylo to super.
Po chvíli jsme se vydali zpět.

M- Víťo, vyšli jsme docela pozdě, doma budeme až za tmy.
V- Bojíš se?
M- Trochu jo, nikdy nevím koho potkám.
V- Neboj se, kdyby cokoliv, ochráním tě.

*po příchodu domů*

Dojedli jsme pizzu, a šli se koukat na další epizodu 13 Reasons Why.
Byla jsem unavená, tak jsem stejně jako včera usnula brzo.

*ráno*

Byla neděle, já jsem nebyla vůbec doma, dnes budu muset jet odpoledne domů, abych si stihla připravit věci do školy, i když je poslední týden ve škole.

M- Víťo dneska budu muset jet domů autobusem, hned ve tři, další jede až v šest a já bych neměla čas připravit si do školy.
V- Samozřejmě to respektuji, taky potřebuju natočit nějaká videa.

Celý den jsme nic nedělali, jen jsme se mačkali, tedy spíš mazlili na jedné posteli a koukali se na další epizody 13 Reasons Why.

*13:30*

M- Víťo, pomalu bychom měli jít, abych stihla bus.
V- Jasný, hned jdeme.

Když přijel autobus, dlouze jsme se obejmuli a já nastoupila, bohužel ale nevím kdy se znovu sejdeme.

*doma*

Připravila jsem si věci do školy a jinak nic, jen jsem byla na Instagramu a brzy šla spát, abych nešla unavená do školy.

*pohled Víti*

Došel jsem domů a na něco si vzpomněl... nedomluvili jsme si další schůzku... sakra, budu jí muset někdy napsat.
Teď to řešit nebudu, dělá si věci do školy a nemá na mě čas.
Šel jsem natočit pár videí a některé jsem dokonce sestříhal, seděl jsem u počítače až do dvou do rána, potom šel spát.

Po téhle kapitole bude zvrat, který asi nikdo nečekal, máte se na co těšit, potřebovalo to změnu, aby se z příběhu nestala rutina :)

Já a Vitaa [dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat