*8*

1.8K 87 2
                                    

*pohled Moniky*

Celý narozeninový den byl super, vůbec si neumím představit, kolik za to dal peněz. Je blázen, ostatně, jak jsem to několikrát řekla i včera. Dneska Víťa potřeboval čas na natáčení videí a já si řekla, že zkusím něco namalovat. Uběhlo docela dost času a já měla první výtvor. Víťa se mě ptal, jestli mu něco namaluju. No, tak se stalo, namalovala jsem mu velký fanart, nebo spíš girlfriendart? Já fakt někdy nevím co mě napadá. Když jsem domalovala, tak jsem mu šla obrázek ukázat.

M- Víťo? Máš chvíli čas?
V- Na tebe vždy.
M- Tak se pojď na něco podívat.
V- Už běžím.

*v obýváku*

V- Coo, děláš si ze mě srandu? To je dokonalý! Děkuji moc, lásko.
M- Vůbec není zač, když sis to přál.

*u oběda*

V- Hele, nechtěla bys už rozjet ten tvůj "byznys"? Maluješ nádherně a je určitě několik lidí, co by si nechali něco namalovat.
M- Jako jo, chtěla bych, ale vůbec netuším, co mám dělat, v takových věcech se vůbec nevyznám.
V- Já ti se vším pomůžu, už jsem to jednou dělal.

*o týden později*

Celý týden jsme pracovali na mém živnostním listě. Je to docela fuška, ale zvládli jsme to, jsem šťastná, že konečně můžu vydělávat peníze.

V- No, teď by to chtělo nějakou stránku na propagaci.
M- Nestačil by zatím firemní účet na instagramu?
V- Máš pravdu, uděláme to takhle. Uděláš si teď nějaký hezký profil a já tě sdílím a napíšu ještě pár kamarádům, youtuberům, a máš zakázky ještě dnes večer!
M- Jsi hodný, jdu hned na to.

*pracování na instagramovém profilu*

Po třech hodinách vymýšlení profilu, cen obrazů a všech těch věcí, mám profil hotový. Šla jsem ho ukázat Víťovi.

M- Mám to hotový, pojď se na to podívat.
V- Je to krásný, máš i vymyšlený všechno, co zákazník bude potřebovat vědět?
M- Jo, snad všechno, ale radši se na to podívej.

*po třech minutách*

V- Jo, všechno je v pohodě, necháme to do rána a zítra v tom budeme pokračovat.

*v posteli*

Víťa je na mě opravdu hodný, se vším mi pomáhá. Opravdu si toho cením. Já bych to sama nezvládla a on ví přesně všechno a... je to prostě super, těším se až budu moct mít svoji práci a vydělávat konečně své peníze.
Zase jsme usnuli při 13 Reasons Why.
Zase v tom objetí.
Já ho prostě miluju. Nejvíc.

*ráno*

Udělali jsme si snídani a hned u ní zase řešili jak to bude s mým byznysem.

V- Musíš si najít nějakého dodavatele, na barvy, papír, či co všechno je k tomu potřeba. Napiš mi to sem na papír a já ti to zařídím, zatím můžeš dojít do krámu pro nějaké věci a udělat oběd.

*u oběda*

V- Všechno je hotové, po obědě tě sdílím a napíšu co nejvíce lidem s čísly.
M- Moc ti děkuji, nevěděla jsem, že to bude tak rychlé.

*večer*

V- Máš na firemním účtě malé překvapení, běž se podívat.
M- Víťo... ty jsi blázen... coo.. 2 000 lidí?
V- No a co direct?
M- Psalo mi hodně lidí, už jsem to třídila, je tu 36 objednávek, to asi nebudu dělat nic jiného než malovat.
V- Ale budeš, lhůta na doručení je 30 dní. Na vše máš času dost.
M- Víťo, děkuju moc.
V- Já to rád udělal.

Tak, po delší době další kapitola. Líbí se vám zatím povídka? Jestli chcete něco podotknout, napište to do komentářů. Jinak se omlouvám za neaktivitu, ale je toho teď moc.
Díky za všechnu podporu.

Já a Vitaa [dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat