- Följ med in på mitt rum, viskar han mörkt.
Med blicken i hans ögon reser jag mig upp ur sängen. Han tar min hand i hans och leder mig sedan bort mot hans rum. Han lägger mjukt ner mig i sängen.
Det är en intensiv stämning mellan oss. Den är blandad av bråk, kärlek, behag och såklart lust. Vi tittar in i varandras ögon med en helt annorlunda känslor nu. Lusten finns alltid mellan oss. Emilio kryper upp i sängen i endast ett par mjukisbyxor. Hans tröja ligger på golvet nedanför oss. Jag ser hans muskler i tydliga konturer. Man ska inte ta ifrån honom att han är sexig. Hans skönhet gör mig svag i bena. Hur ska jag kunna vara sur på denna killen? Min kropp vill något helt annat med honom istället.
- You. Are. So. Sweet, mumlar Emilio.
Hans fylliga läppar får min tunga att fukta mina. Jag lutar mig långsamt mot honom. Jag nuddar lätt vid hans läppar med mina några få gånger för att sedan sluta. Jag gör det ännu en gång. Hungern i honom och i mig byggs kraftigt upp. När jag gör det för tredje gången tar han tag i mig. Han kysser mig hårt av alla känslor. Vi drunknar sedan i varandras läppar. Vi kysser varandra hårt och hungrigt. Diskussionerna har gjort något med oss båda som lett till att vi vill ha varandra mer än någonsin. Eftersom han nästan är förbjuden frukt för mig vill jag bara ha honom ännu mer.
Emilio kysser mig längs halsen och ner mot bröstkorgen. Jag känner en långsam smekning längs kanten på min tröja. Han drar ner tröjan en bit för att komma åt bättre.
- Får jag smeka dig la ragazza?
Hans kyssar mig tillsammans med smekningarna. Jag lyckas inte ge honom något svar förutom ett stön. Han smeker mig längs kroppen ner till mitten av min kropp där han stannar på det mest ömtåliga stället. Trots att jag har byxor på mig känner jag tydligt hans smekningar. Jag försöker få kontroll över mig själv genom att andas med det går inte. Han gör mig och min kropp galen. Emilio har mig runt sitt lillfinger när han utför detta på mig. Han smeker mig långsamt kring hela kroppen. En punkt bakom örat där jag är extra känslig har han fått nyss om, han kysser mig där. Ibland hittar han tillbaka till mina läppar så att våra tungor får dansa med varandra igen.
Hans sätt att röra mig får min mun att hela tiden lämna ljud ifrån sig. Mina byxor ligger nu mera på golvet nedanför oss likaså min tröja men det är sedan länge.
- Kyss mig, viskar jag.
Våra läppar möts igen. Han smeker mig utanför trosan och jag kan nästan inte kontrollera mig själv. Han gör cirkulerade rörelser som får min kropp att bara pumpa mer och mer blod. Ibland för han det lilla tyget jag har kvar på kroppen åt sidan.
Efter mycket passion känner jag Emilio inuti mig i små stötar. Han för sig själv i rörelser som får mig att bara vilja ha mer och mer. Herregud, jag är i himmeln.
_
Jag vaknar långsamt upp av ljuset som trängt sig in i rummet. Min kropp ligger inlindad i Emilios. Hans ben runt mina och mina armar runt hans. Värmen mellan oss gör mig lycklig. Bara av att känna hans existens får mig att tänka på igår kväll. Jag hade nog ångrar det för någon månad sen men inte nu. Trots bråket var det mitt bästa sex. Hans sätt att ta på mig är obeskrivligt men en sak är säker, det var på en helt annan nivå. Han älskade med mig på ett sätt ingen annan gjort förr. Mina känslor för honom byggdes dessutom upp ännu mer nu. Man brukar väl säga att kvinnor måste ha sex med mannen för att fatta mer tycke för honom och det stämmer nog dessvärre in på mig. Hur ska jag kunna handskas med mina hatiska känslor tillsammans med mina kärlekskänslor. Det verkar ju bara som att min lust för honom förstärks när jag blandar hat och kärlek. Dessutom vet jag att man säger att kärlek övervinner hat och kanske kommer jag tillåta det i detta fallet för jag vill känna Emilio sådär som igår kväll fler gånger.
YOU ARE READING
Only mine
RomanceI USA finns det mycket mörker, gäng och kriminalitet. En flugas död är en spindels mat, vinna eller förlora. Sophie är den oskyldiga tjejen som flyttade till USA för att studera men blev sedan kvar i USA. Emilio är boss för USAs (kanske världens)...