Nový domov a urgent

189 8 3
                                    

Nakonec jsem se rozhodla, že to bude z pohledu vypravěče a sem tam Davida (toho jste si na story odhlasovali nejvíckrát).
No nic, příjemný čtení😊❤.

Mery zrovna přijela i s Kidem před panelá, ve kterém budou bydlet.
K: ,,Neni to tu tak špatný."
M: ,,To ne, čekala jsem to horší." přikývla Mery. ,,Zaparkuju a podíváme se do bytu a pak vezmem věci jo?"
K: ,,Nevezmeme je rovnou, pak se mi už nebude chtít vracet."
M: ,,Tak jo." zasmála se.
Vzali pár krabic, Mery zamkla auto ai nahoru do bytu. Odemkla a vešli dovnitř.
K: ,,Neni to tady špatný, ale v Pardubicích to bylo lepší." řekl smutně. Mery se na něho lítostivě podívala.
M: ,,Já vim, ale připomínalo by nám to akorát mámu s tátou." objala ho a Kid jí.
K: ,,Já vim, pořád mi to nedochází."
M: ,,Mně taky ne, ale budeme si tu muset zvyknout. Ty si tu najdeš kamarády..."
K: ,,A ty konečně nějakýho frajera." skočil jí do řeči Kid a zasmál se.
M: ,,Ha ha ha, si vtipnej.."
K: ,,Já vim." zasmál se.
Došli ještě pro nějaký krabice a zabydleli se. Nebo aspoň se o to pokoušeli.

Když měli vybaleno, tak Kid přišel za Mery do obýváku a koukal na ní jak dává fotky rodičů na stěnu nad televizí a brečí.
K: ,,Ségra?"
M: ,,Jo?" utřela si slzy a pousmála se na něho.
K: ,,Já jdu ven jo?"
M: ,,Jen jdi, ale do tmy ať jsi doma."
K: ,,Jasně, čau." vzal si telefon, klíče a šel se porozhlídnout po okolí.
Byl kousek od bytu, když mu cinkla zpráva, že je Mery na urgent kvůli práci. Kid se rozhodl, že půjde za Mery. Přišel tam a viděl jak se Mery baví se sestrou a furt po ní pokukuje nějakej doktor.
K: ,,Čau ségra. Dobrej." kývl na sestru. 
M: ,,Čau. To je můj mladší brácha Kid. Kide, to je vrchní sestra Šárka."
Š: ,,Ahoj."
K: ,,Dobrej."
D: ,,Jsem Hofbauer, David Hofbauer." přiřítil se David a podával Mery ruku. Byl to ten doktor co po ní pokukoval.
M: ,,Marie Černá."
D: ,,Nová posila?"
M: ,,Ano, studuju medinu a poprosila jsem rodinýho známýho jestli bych se nemohla zaučovat tady v Rubavě."
D: ,,Jo taak a kterej obor studujete?"
M: ,,Kardio."
Davidovi se úplně rozzářily oči.
D: ,,Já jsem kardiochirg, takže víte kam máte kdyžtak zajít."
M: ,,Jo díky." usmála se nesměle.
D: ,,Nezašla byste na skleničku?" usmíval se na ní.
Kidovi se tohle chování vůbec nelíbilo. Sice byl mladší, ale dokázal poznat, kdo chce Mery jen do postele.
K: ,,Ne, nechce a přestaň mojí ségru otravovat..."
M: ,,Jak se to chováš Kide!" okřikla ho Mery.
K: ,,Však vidim, že tě chce jenom do postele."
M: ,,Přestaň a nedělej mi tady ostudu! Omlouvám se." podívala se na Davida omluvně.
D: ,,Nic se neděje. Tak co? Půjdete na tu skleničku?"
M: ,,Jo jasně, moc ráda." přikývla."
D: ,,Vyzvednu vás kolem 5?"
M: ,,Tak fajn, napíšu Vám adresu."
David se usmál a kývl.
Mery vyřídila papíry s Jirkou a Davidovi dala papírek s její adresou.

Vynadá Mery Kidovi?
Jak proběhne slenička Davida a Mery?

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat