První den na urgentu

128 8 3
                                    

Je ráno a Mery mířila do práce. Kid má prázniny, takže nikam nemusí.
M: ,,Ohřej si ty těstoviny jo? Do 8 jsem doma."
K: ,,Dobře a dej si pozor na něho."
M: ,,Neboj se." mrkla na něho Mery. ,,Tak ahoj."
K: ,,Čáu."
Mery se obula, vzala si klíče a vydala se na cestu. Řekla si, že se projde, takže se vydala pěšky.

M: ,,Dobrý den, včera jsem tu byla a potřebovala bych za primářem."  řekla Mery, když dorazila na příjem.
S: ,,Dobrý den, moment, vyřídim to vrchní."
Mery viděla jak se David baví se Šárkou.
Š: ,,Tohle bylo naposledy Davide! Ještě jednou a je konec!"
D: ,,Notak lásko, jsem jí chtěl jenom poznat a musim s ní vycházet."
Š: ,,Tohle si vyprávěj jí, ne mně! Neštvi mě, fakt, že jo! Odpustila jsem ti tolikrát a ty furt musíš za někym líst!"
D: ,,Nelezu za nikym. Spim jenom s tebou..." políbil jí. ,,Tak už se nezlob,  miláčku." koukl se na ní jeho psíma očima.
Š: ,,No jo, ale to bylo naposledy!" dala mu pusu a šla za Mery.
David Mery samozřejmě viděl a mrknul na ní, když se Šárka nedívala.
Š: ,,Tak pojďte."
M: ,,Díky." přikývla Mery.
S Jirkou vyřídili potřebný papíry. Potom si nechal zavolat Davida, aby  Mery provedl urgentem a ukázal jí skříňku.
Nejdřív šli na lékařák, aby se Mery mohla převlíknout.
Mery byla za plentou otočená zády. Davidovi to samozřejmě nedalo a přšel za ní. Na nic se neptal a rovnou Mery rukama od boků jel nahoru až k jejím prsům.
Mery se ho lekla.
M: ,,Co děláš Davide?!" odsunula ho od sebe. 
D: ,,Chtěl jsem si na ně šáhnout jaký je máš." přišel k ní znovu a přitiskl se k ní na durch.
M: ,,Nech mě, pokud vím správně, máš přítelkyni." odstrčila ho od sebe víc, než před tim.
D: ,,Je to manželka."
M: ,,Ještě ke všemu.. Hele řeknu ti to narovinu, kvůli někomu jako jsi ty jsem skončila na dně a já to nechci zažít znova. Buď rád, že jí máš, věnuj čas jí, ne mně."
D: ,,Jenže mně se líbíš ty." otočil si jí k sobě a začal jí líbat. Mery se po chvilce odtrhla.
M: ,,Nedělej to Davide, ani nevíš jak moc jí timhle ubližuješ..."
D: ,,Ona mi to bude toletovat, neboj." znovu jí políbil a její ruku dal svýho Davču.
M: ,,Nech mě prosím na pokoji, neskočim ti do postele a byla bych ráda, kdyby si to pochopil... Pokud to takhle půjde dál, řeknu to primářovi."
D: ,,Stejně tě jednou do tý postele dostanu." políbil jí, plácnul jí po zadku a šel si sednout ke stolu, ale tak, aby samozřejmě viděl na Mery.
Mery se dooblíkla a dávala si věci do skříňky. David k ní znovu přišel a přitiskl se znovu na Mery.
D: ,,Cejtíš jak moc tě chci." líbal jí na krk.
M: ,,Nech toho, prosím." řekla Mery až se skoro rozbrečela.
D: ,,Nechtěl jsem na tebe tlačit tak moc, sorry."
M: ,,Tak mě začni poslouchat a ne, znamená ne!" zařvala na něho. 
D: ,,Jo, fajn, tak nejanči hned."

Prosím odpovědi:
Dovolí si David ještě něco?
Řekne tohle celý Mery Kidovi?
Proč si myslíte, že takhle Mery reaguje?

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat