David tam s Mery čekal, než Roman vyřídí reverz. Mery zvonil telefon.
D: ,,Kdo to je?"
M: ,,Kid." zvedla telefon. ,,Jo?"
K: ,,Hele ségra můžu spát u Fífi?"
M: ,,Už zase?"
K: ,,Noo, má novou hru, tak chceme zapařit."
M: ,,No, jestli to nevadí jeho rodičům, tak jo."
K: ,,Seš boží, dík. Čus."
M: ,,Čau." zasmála se Mery.
D: ,,Co chtěl?"
M: ,,Ale jenom jestli může spát u toho jdho kamaráda."
D: ,,Jo ták.. Ale ne, ty budeš hezky odpočívat. Pustíme si nějakej pěknej film a budeme se na něho koukat joo?😏"
M: ,,Tak na to se těšim." usmála se a naklonila se k němu. David toho využil a začal jí líbat. Mery se po chvilce odtrhla.
M: ,,Musíme se krotit." zasmála se.
D: ,,Proč? Chodíme spolu, tak proč ne? Jen ať každej vidíš, že tě miluju a že jsem rád, že tě mám." mrknul na ní a políbil jí.
M: ,,Taky tě miluju." pohladila ho po strništi.Mery podepsala reverz a s Davidem jeli domu.
D: ,,Už dobrý?" zeptal se, když jeli domu v autě.
M: ,,Jo." přikývla a pousmála se.
D: ,,Doma budeš odpočívat, zařídim ti volno aspoň tejden a budu doma s tebou."
M: ,,To nemusíš, já to zvládnu i v práci."
D: ,,No to ne. Pracuješ furt a taky si musíš odpočinout. Takže bez debat a budeme se o tebe s Kidem starat."
Mery se usmála a přišlo jí hrozně hezký jak se o ní David stará a jakej o ní má stach.
M: ,,Jsi hodnej, Daví." pohladila ho po ruce.
D: ,,Slíbil jsem ti, že se o tebe postarám a taky, že to splnim."
M: ,,Já vim, ale nemusíš. Mně bude úplně bohatě stačit to, když budeš se mnou."
D: ,,No tak to samozřejmě budu a budu se o tebe starat. Tečka." zasmál se. ,,Akorát úplně nevim co budu dělat k jídlu, protože víš, že moje i Kidovi kuchařský dovednosti jsou na nule.
M: ,,No, to je pravda." zasmála se.
D: ,,Tak si můžeme něco objednat."
M: ,,A co třeba?"
D: ,,Pizzu, káefko, mekáč, kebab nebo třeba nějakej salát s masem a tak. Těch restaurací tady v okolí je."
M: ,,A ty chceš, abych byla jak koule?"
D: ,,Ty lásko nikdy taková nebudeš. Možná jednou nebo dvakrát."
Mery se na něho uraženě podívala.
M: ,,Co prosim??"
D: ,,No až jednou se zadaří malej Hof."
M: ,,Mě z tebe jednou trefí..." zasmála se. ,,Aby ses nedivil a nebylo to co nevidět."
D: ,,Mně by to nevadilo a zvládli bysme to, hm?" pohladil jí po noze.
M: ,,To nevím."
D: ,,Ale já jo." usmál se na ní.
M: ,,Já si fakt nedokážu představit to, že bych se učila a za mnou běhal prcek, že něco chce nebo tak. Vždyť to bych nedala ani náhodou."
D: ,,Láskooo, jsem tu s tebou. Máš mě a Kida a my bysme ti samozřejmě pomáhali."
M: ,,Já vim, ale i tak."
Když dojeli před byt a vystupovali z auta, Mery zase jakoby stuhla.
D: ,,Zlato co je? Už zase?"
Mery přikývla. David se podíval stejným směrem jako Mery a málem ho taky trefilo..
D: ,,To je on😳?!"
Mery přikývla.
D: ,,Pojď rychle domu." vzal Mery tašku a šli spolu dovnitř.Proč se tak vyděsil i David? 🤔
ČTEŠ
Chci aby byla šťastná
Historia CortaCelá povídka bude z pohledu Davida. Marie "Mery" Černá je sama na svýho pubertálního bráchu Kida. Rodiče jim před necelými 2 měsíci zemřeli při dopravní nehodě, kterou zavinil opilý řidič. Mery s rodiči už nebydlela, ale jezdila za nimi často na náv...