Já ti to říkám naposledy...

125 7 2
                                    

Mery zaplatila a vyšli jsme z Depotu. Šli jsme parkem ve kterým nikdo nebyl.
D: ,,Hele Mery?"
M: ,,Jo?" podívala se na mě.
Zastavil jsem před ní a opatrně jsemjí chytl za tvář.
M: ,,Co je?" pousmála se.
Nedokázal jsem ze sebe vymáčknout ani půl slova a místo toho jsem jí políbil. Nebránila se. Právě naopak, spolupracovala. Pak se ale odtrhla.
D: ,,Vím co přijde, že to nejde a že na vztah nejsi připravená." řekl jsem smutně.
M: ,,Promiň." řekla potichu, jako kdyby čekala, že jí vynadám nebo, že jí ublížim.
D: ,,Já to chápu.. Máš špatný zkušenosti i se mnou a do toho tvůj brácha."
M: ,,Vím proč si to dělal, takže tebe se to netýká. A co se týče bráchy... Chápu, že mě chce chránit, ale nemůže ode mě odhánět všechny chlapi jenom kvůli těm dvoum. To nejde, taky chci bejt konečně šťastná a mít vztah, rodinu i když u tý to zrovna nepůjde, ale chápeš ne?"
D: ,,Chápu." kývl jsem na souhlas.
Došli jsme před její byt.
M: ,,Nechceš dál?"
D: ,,Ne, nebudu rušit, už je hodně hodin a Kid by ze mě taky asi nebyl nadšenej. Jedna rána mi od něho dneska stačila😂."
Mery se zasmála.
M: ,,Jen pojď." vzala mě za ruku a vešli jsme do baráku. Jen co jsme vyšli do patra, kde Mery bydlí, stál tam Kid s rukama do kříže.
K: ,,No to je dost..."
M: ,,Nebuď drzej! Ještě si spolu vyřídíme to jak si napadl Davida! Tohle ti jen tak neprojde a běda ti, jestli neni uklizeno a neni umytý nádobí..."
Kid Mery pustil, ale před mě si zase stoupl, když jsem chtěl vejít.
K: ,,Jsem ti říkal, aby si se od mojí ségry držel dál ne?"
Mery k němu přišla a dala mu pohlavek.
M: ,,Uklidni se ti říkám! Davida jsem pozvala já, odpustila jsem mu a ty se mezi mě a Davida nepleť."
K: ,,Ale já ho tu nechci, nechci aby ti zase ublížil."
D: ,,Mery jsem to vysvětlil a ona to pochopila."
K: ,,Co? Že si nadržený prase a ségru chceš jen na to, aby ti dala?"
M: ,,Uber...fakt uber. Kide, já ti to říkám naposledy... David mi to vysvětlil, já jsem mu odpustila a tobě do toho nic neni. Chápu, že máš o mě strach, ale s Davidem jsem ráda a taky chci bejt konečně šťastná, chci vedle sebe někoho kdo mě má rád a rozhodně se nebudu ptát tebe jestli mi ho schvaluješ nebo ne. Tolik chlapů co si ode mě odehnal.. Nech to na mně jestli s Davidem něco budu mít nebo ne. Je to moje věc, jasný?"
K: ,,Fajn, ale pak za mnou nechoď, že si mu dala a on tě odkopl.. To už se ze dna budeš muset zvedat sama." strčil do mě a zalezl do pokoje.
M: ,,Je mi za něj trapně jak tě furt obviňuje a jak se do tebe furt naváží."
D: ,,Pro mě je důležitý, že si mi odpustila." usmál jsem se na ní. Mery mi úsměv oplatila a zavedla mě do obýváku. Sedl jsem si na gauč a čekal na ní.

Stane se něco? 😏

Chci aby byla šťastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat